Članki in novice na temo Trženje e-trgovine

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu
5 min. branja

Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu

Širitev na mednarodne trge se madžarskim prodajalcem lahko zdi prezahtevna. Zaradi več deset platform, različnih predpisov in kulturnih razlik se številna podjetja držijo tega, kar poznajo. Attila Benes iz podjetja Base.com deli praktične informacije o tem, kateri trgi so dejansko primerni za madžarske prodajalce, in o pogostih napakah, ki podjetja stanejo na tisoče v neuspešnih […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
H&M objavlja prve slike modelov z umetno inteligenco
3 min. branja

H&M objavlja prve slike modelov z umetno inteligenco

H&M je na Instagramuobjavil prve fotografije modelov, ki jih je ustvarila umetna inteligenca. To se je zgodilo nekaj mesecev po objavi načrtov za ustvarjanje digitalnih dvojčkov pravih modelov. Švedski trgovec napreduje kljub nenehni zaskrbljenosti zaradi selitve delovnih mest v modi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi
7 min. branja

Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi

E-trgovci na drobno v Srednji in Vzhodni Evropi tiho presegajo tržne rezultate, medtem ko svetovni velikani, kot sta Temu in Shein, preplavljajo evropske trge s poceni izdelki. 50 največjih podjetij v regiji je našlo načine za stalno rast, tudi ko je razcvet po pandemiji upadel in je inflacija prizadela potrošniško porabo. Tukaj je opisano, kaj […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu
6 min. branja

Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu

Priznajmo si, da pri spletnem nakupovanju ne preberete vsake besede. Premikate, pogledate in kliknete tisto, kar vam pade v oči. Natanko tako se obnašajo kupci na Amazonu, zato optimizacija slik na Amazonu ni samo pomembna, ampak je vse. Vendar ne gre samo za to, da so stvari videti dobro. Gre za oblikovanje vizualnih podob, ki […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?
24 min. branja

Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?

Predstavljajte si, da vstopite v svojo najljubšo lokalno trgovino in vas lastnik pozdravi po imenu ter že ve, kaj bi vam lahko bilo všeč. Spomni se vašega zadnjega nakupa in vam pokaže nov izdelek, ki ga odlično dopolnjuje. Zaradi takšnega osebnega pristopa se počutite cenjene in se radi vračate. V svetu spletne maloprodaje je cilj […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Trendi naročniškega e-trgovine 2025
5 min. branja

Trendi naročniškega e-trgovine 2025

V tem članku je na podlagi poročila Subscrybe Subscription Trends Q1 Report 2025 predstavljenih pet trendov, ki preoblikujejo naročniško gospodarstvo. Namesto da bi ugotovitve zgolj povzeli, so spoznanja skrbno prilagojena podjetjem za e-trgovino, pri čemer so ohranjene izvirne podatkovne točke in primeri iz resničnega sveta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU