Članki in novice na temo B2B trženje

B2B tržniki prenehajo meriti oglaševalske akcije blagovnih znamk samo s prikazi
3 min. branja

B2B tržniki prenehajo meriti oglaševalske akcije blagovnih znamk samo s prikazi

Večina marketinških ekip B2B se danes sooča z istim problemom – kako finančnemu direktorju razložiti, zakaj vlagati v oglaševalske akcije blagovnih znamk, če njihovih rezultatov ni mogoče izmeriti kot trženje uspešnosti. Glede na novo študijo LinkedIna se situacija spreminja in podjetja iščejo nove metrike, ki lahko povežejo blagovno znamko s prihodki.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Za 94 % tržnikov je zaupanje glavna prednostna naloga
4 min. branja

Za 94 % tržnikov je zaupanje glavna prednostna naloga

Glede na LinkedInovo primerjalno raziskavo 2025 94 % tržnikov B2B meni, da zaupanje postaja glavna prednostna naloga za uspeh podjetja. Raziskava, ki je potekala v šestih državah in v kateri je sodelovalo 1 500 ljudi, kaže, da organizacije dajejo večji poudarek tehnikam, ki ustvarjajo zaupanje, kot tradicionalnim meritvam.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve
2 min. branja

LinkedIn razkriva vrzel v uspešnosti B2B oglaševanja in uvaja nove rešitve

Ugotovitve družbe LinkedIn kažejo, da 81 % oglasov B2B ne pritegne ustrezne pozornosti ali ne prikliče v spomin. Platforma napoveduje novo raziskavo o preferencah kupcev ter izboljšane možnosti za dogodke v živo in razširjene funkcije LinkedIn Accelerate, ki vključujejo video oglase z umetno inteligenco in dodatne cilje kampanje.

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije
3 min. branja

Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije

B2B trženje na družbenih omrežjih je zdaj pomembno orodje za podjetja, ki želijo doseči več ljudi, zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko in se povezati z morebitnimi strankami in poslovnimi partnerji. Ta vrsta trženja je bolj zapletena kot B2C marketing, ki se osredotoča na hitro prodajo. Osredotočiti se mora na dolgoročno vzpostavljanje odnosov, miselno vodenje […]

Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije
3 min. branja

Obvladovanje B2B upravljanja izdelkov: izzivi in strategije

Raziskava podjetja Akeneo iz leta 2024 je pokazala, da se skoraj vsa podjetja B2B soočajo z velikimi izzivi pri upravljanju izdelkov, zlasti pri upravljanju informacij o izdelkih. To zajema težave, s katerimi se podjetja srečujejo pri zagotavljanju, da so podrobnosti o svojih izdelkih točne, celovite, posodobljene in dosledne v različnih kanalih in platformah. Študija, v […]

Strategija pridobivanja strank B2B: uravnoteženje digitalnih in tradicionalnih pristopov
2 min. branja

Strategija pridobivanja strank B2B: uravnoteženje digitalnih in tradicionalnih pristopov

B2B marketinške organizacije so razvile celostne pristope k pridobivanju strank, ki se ne zanašajo več močno na osebni stik. Te sodobne strategije pridobivanja strank b2b zajemajo raznoliko mešanico digitalnih in tradicionalnih kanalov, kar odraža razvijajoče se okolje poslovnih interakcij. Od izkoriščanja družbenih medijev in digitalnega oglaševanja do oživitve vloge dogodkov v živo in partnerskih programov, […]