Članki in novice na temo Socialna omrežja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu
3 min. branja

Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu

Od danes, 10. julija 2025, se je za podjetja za e-trgovino, ki uporabljajo Instagram, zgodilo nekaj pomembnega. Vaše objave izdelkov, vsebine iz zakulisja in pričevanja strank se lahko zdaj prikažejo pri iskanju v Googlu – tudi če vam ne sledijo ali sploh ne uporabljajo Instagrama.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Najpomembnejša orodja in strategije za trženje v družabnih medijih za mala podjetja
7 min. branja

Najpomembnejša orodja in strategije za trženje v družabnih medijih za mala podjetja

Mala podjetja morajo ustvariti strateški načrt, ki bo ustrezna orodja in platforme uskladil z ustreznimi oblikami vsebine, da bodo dosegla svoje občinstvo in povečala prodajo. Ta priročnik vsebuje praktične informacije o pomembnih orodjih za trženje v družabnih medijih ter preizkušene strategije in konkretne primere, ki bodo vaši blagovni znamki e-trgovine pomagali pri uspehu v družabnih […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.