Članki

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop je v šestih mesecih blokiral 70 milijonov izdelkov
2 min. branja

TikTok Shop je v šestih mesecih blokiral 70 milijonov izdelkov

TikTok Shop je objavil številke, ki kažejo obseg boja proti goljufijam v spletnem trgovanju. Platforma je zavrnila več kot 70 milijonov izdelkov, preden je bila uvrščena na seznam v prvih šestih mesecih leta 2025 – to je 40% več kot v prejšnjem polletju. Poleg tega so zavrnili 1,4 milijona vlog za registracijo prodajalcev.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ali lahko vračila depozitov delujejo za kozmetiko? Kaufland preizkuša idejo
2 min. branja

Ali lahko vračila depozitov delujejo za kozmetiko? Kaufland preizkuša idejo

Nemški trgovec na drobno začenja pilotni projekt, ki bi lahko spremenil igro embalaže. Kupci Kauflanda v Münchnu zdaj vračajo prazno embalažo kozmetike na enak način, kot bi vrnili steklenico Coca-Cole – za 29 centov za vsako na depozitnem avtomatu. Podrobnosti prihajajo iz Kauflandovega sporočila za javnost, objavljenega v njihovi korporativni redakciji.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Stranski projekt poštnih storitev postane aplikacija za seznam želja 13.6 milijona uporabnikov
4 min. branja

Stranski projekt poštnih storitev postane aplikacija za seznam želja 13.6 milijona uporabnikov

Medtem ko se mnogi bojijo recesije, danska aplikacija za seznam želja GoWish objavlja svoje najboljše številke doslej. Po poročilu TechCrunch je prejšnji teden dosegel številko 2 v ameriški App Store in v zadnjem letu podvojil število uporabnikov na 13,6 milijona. Pomembna podrobnost? Začelo se je kot božični projekt dansko-švedske poštne službe PostNord.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kaj danes spodbuja zadovoljstvo z vračili izdelkov
3 min. branja

Kaj danes spodbuja zadovoljstvo z vračili izdelkov

Dolga leta so bila enostavna vračila značilnost odlične storitve za stranke – hitra vračila, brez vprašanj, brez težav. Toda to se spreminja. Vračila so zdaj preizkus zaupanja med kupci in blagovnimi znamkami. Mednarodni podatki kažejo, da medtem ko se stopnje vračil zmanjšujejo, stranke postajajo bolj občutljive na postopek kot pred enim letom.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge