Članki

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Operacije izpolnjevanja družbe TikTok se širijo v Nemčijo
2 min. branja

Operacije izpolnjevanja družbe TikTok se širijo v Nemčijo

TikTokova dejavnost izpolnjevanja je naredila še en pomemben korak v svojem evropskem načrtu širitve, saj je začela izvajati storitev izpolnjevanja v Nemčiji. TikTok, ki je lani dosegel globalno bruto vrednost blaga (GMV) v višini več kot 30 milijard evrov, že zaposluje v svoji pisarni v Münchnu, kjer bo ustanovil oddelek Fulfilled by TikTok (FBT).

Preberite članek
Instagram uvaja nove metrike
2 min. branja

Instagram uvaja nove metrike

Instagram še naprej izpopolnjuje svoja analitična orodja, da bi ustvarjalcem vsebin – in s tem blagovnim znamkam e-trgovine – pomagal čim bolj povečati vključenost občinstva. Platforma je uvedla nove metrike Reels, ki bodo podjetjem omogočile boljše razumevanje vedenja občinstva in optimizacijo vsebine za doseganje največjega dosega in konverzij.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Kitajski DeepSeek pretresa tehnološki svet
3 min. branja

Kitajski DeepSeek pretresa tehnološki svet

Kitajski klepetalni robot z umetno inteligenco DeepSeek je postal največkrat prenesena brezplačna aplikacija v Applovi trgovini App Store, kar je pomembno za tehnološki sektor in e-trgovino ter je povzročilo šok na svetovnem tehnološkem trgu. Pomočnik z umetno inteligenco, ki je bil predstavljen 20. januarja, je pritegnil pozornost ne le zaradi svojih zmogljivosti, temveč tudi zaradi […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
3 min. branja

Študija Snapchata potrjuje, da ustvarjalci vsebin ohranjajo daljšo pozornost in spodbujajo prodajo

Trženje z vplivneži je v prvi vrsti povezano z ozaveščanjem o blagovni znamki. Snapchat je v sodelovanju z medijsko agencijo OMG in raziskovalnim podjetjem eye square izvedel študijo, v kateri je preučil vpliv ustvarjalcev na e-trgovanje. Raziskava je pokazala, da imajo ustvarjalci vsebin dejanski vpliv na prodajo, ne le v zgornjih fazah trženjskega lijaka, temveč […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev
2 min. branja

Kaufland ukinja FBK in pripravlja novo logistično rešitev

Nemška spletna tržnica Kaufland Global Marketplace ne bo več ponujala storitve Fulfilled by Kaufland (FBK). Storitev bo na voljo do 28. februarja 2025, potem ko je pred letom dni začela delovati z obsežnimi načrti in razumnimi stroški. Po tem datumu bodo vse zaloge brez dodatnih stroškov vrnjene prodajnim partnerjem.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+