Članki in novice na temo Mobilno trženje

Mobilne nakupovalne aplikacije: Strateška prednost, ki je blagovne znamke ne smejo prezreti
8 min. branja

Mobilne nakupovalne aplikacije: Strateška prednost, ki je blagovne znamke ne smejo prezreti

Aplikacije za mobilno nakupovanje so se razvile v zmogljiva orodja za podjetja za e-trgovino in ponujajo več kot le udobje. Omogočajo poglobljene odnose s strankami, personalizacijo v realnem času in pametnejše strategije zvestobe, hkrati pa racionalizirajo delovanje v ozadju. Ker uporaba mobilnih naprav postaja stalnica, aplikacije na novo opredeljujejo način, kako blagovne znamke komunicirajo, gradijo […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Izzivi konverzije v mobilnem poslovanju
2 min. branja

Izzivi konverzije v mobilnem poslovanju

Nova raziskava podjetja Quantum Metric, orodje za neprekinjeno oblikovanje izdelkov, razkriva presenetljivo neskladje v mobilnem poslovanju. Čeprav le eden od petih potrošnikov rutinsko kupuje na svojih mobilnih telefonih, 73% mesečnega prometa e-trgovine prihaja iz mobilnih naprav.

Generacija Z in milenijci na olimpijskih igrah skočijo na zaslon
2 min. branja

Generacija Z in milenijci na olimpijskih igrah skočijo na zaslon

Nedavne ugotovitve študije Censuswide poudarjajo naraščajoči trend: mlajše generacije znatno povečujejo svojo angažiranost v družabnih medijih med priljubljenimi dogodki, kot so olimpijske igre in resničnostne televizijske oddaje.