Članki in novice na temo Novice

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom
2 min. branja

Nov nemški zakon omogoča preklic spletnih naročil z enim klikom

Od junija 2026 bo moral vsak spletni trgovec v Nemčiji na vidnem mestu namestiti gumb “Preklic pogodbe”, ki bo deloval z enim samim klikom. Nemško ministrstvo za pravosodje temu pravi varstvo potrošnikov, podjetja za e-trgovino pa to označujejo za nepotrebno birokracijo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %
3 min. branja

Prodaja živil TikTok je letos poskočila za 120 %

V zadnjem času se v omrežju TikTok dogaja nekaj divjega. Lidl, nemški diskontni supermarket, je v trgovini TikTok objavil omejene izdelke, ki se prodajajo hitreje kot kdaj koli prej. Njihove čokoladne ploščice Dubai – tiste s pistacijami, ki jih vsi obsedajo – so vsako sekundo prodali 72 ploščic, zaloge pa je zmanjkalo v 90 minutah. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu
3 min. branja

Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu

Od danes, 10. julija 2025, se je za podjetja za e-trgovino, ki uporabljajo Instagram, zgodilo nekaj pomembnega. Vaše objave izdelkov, vsebine iz zakulisja in pričevanja strank se lahko zdaj prikažejo pri iskanju v Googlu – tudi če vam ne sledijo ali sploh ne uporabljajo Instagrama.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Romunske spletne trgovine so leta 2025 prodale manj, a zaslužile več
3 min. branja

Romunske spletne trgovine so leta 2025 prodale manj, a zaslužile več

Letos se je v romunskem spletnem nakupovanju zgodilo nekaj zanimivega. Število naročil se je res zmanjšalo za 0,3 %, čeprav se je prodaja povečala za 2 %. Kaj se je zgodilo? Ker so se trgovci preusmerili od obsega k učinkovitosti, se je povprečna vrednost naročila povečala na 55 EUR.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
AliExpress je v Londonu prešel s tritedenske dostave na dostavo v eni uri
2 min. branja

AliExpress je v Londonu prešel s tritedenske dostave na dostavo v eni uri

Se še spomnite, ko je naročilo pri AliExpressu pomenilo čakanje mesec dni, da paket prispe iz Kitajske? Teh dni je konec, vsaj v Londonu. Tržnica, ki slovi po poceni pripomočkih in neskončnih dobavnih rokih, je pravkar uvedla urno dostavo vsakodnevnih izdelkov, kot sta toaletni papir in Coca-Cola, v Velikem Londonu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Podjetje je z izbrisom milijona e-poštnih sporočil prihranilo 28.000 EUR
4 min. branja

Podjetje je z izbrisom milijona e-poštnih sporočil prihranilo 28.000 EUR

Predstavljajte si situacijo: več tednov pripravljate popolno e-poštno kampanjo, vlagate v oblikovanje, pisanje besedil in personalizacijo, nato pa ugotovite, da vaša e-poštna sporočila niso dosegla niti polovice poštnih predalov. To ni scenarij iz znanstvene fantastike, temveč realnost za večino podjetij. Grenka resnica? Tudi najboljše kampanje lahko končajo v neželeni pošti zaradi ene same težave, za […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge