Članki in novice na temo Novice

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
UI in ugled blagovne znamke: Kako umetna inteligenca spreminja zaupanje v medije
4 min. branja

UI in ugled blagovne znamke: Kako umetna inteligenca spreminja zaupanje v medije

Z razmahom umetne inteligence in razmahom samodejno ustvarjene vsebine se način, kako blagovne znamke gradijo zaupanje in prepoznavnost, korenito spreminja. Za podjetja za e-trgovino ta sprememba ni le vprašanje trenda – gre za to, kako bodo njihovi izdelki, vrednote in ugled predstavljeni v iskanjih, ki jih danes pogosto posreduje umetna inteligenca. Vendar pa nova študija […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Umetna inteligenca v e-trgovini: Spletne trgovine spregledajo dragocen potencial
3 min. branja

Umetna inteligenca v e-trgovini: Spletne trgovine spregledajo dragocen potencial

Nobena tehnologija trenutno ne vpliva na poslovni svet tako močno kot umetna inteligenca. Nenehno se pojavljajo nova orodja, ki jih vse več podjetij vključuje v svoje procese. UI se uveljavlja tudi v e-trgovini – od ustvarjanja vsebin in priporočil izdelkov do izboljšane podpore strankam in preprečevanja goljufij. Orodja z umetno inteligenco optimizirajo obstoječe delovne procese […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Učna vsebina prevladuje nad iskanjem
6 min. branja

Učna vsebina prevladuje nad iskanjem

Do nedavnega je bilo povsem naravno vnašati vprašanja in poizvedbe v iskalnik. Danes so se razmere spremenile. Poleg tega, da je v igro vstopila umetna inteligenca, ljudje vse pogosteje iščejo odgovore neposredno v družabnih medijih. Namesto Googla odprejo TikTok ali Instagram in pričakujejo hitre in praktične razlage, najbolje v obliki kratkega videoposnetka. Tovrstne vsebine, znane […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Najboljši svetovni trgovci na drobno v e-trgovini bodo leta 2025 dosegli 6,56 bilijona dolarjev
3 min. branja

Najboljši svetovni trgovci na drobno v e-trgovini bodo leta 2025 dosegli 6,56 bilijona dolarjev

Najnovejše poročilo Retail Week prinaša nove tržne informacije o največjih podjetjih za e-trgovanje. Zaradi nenehnega iskanja stroškovno učinkovitih nakupovalnih možnosti so vodilni trgovci na drobno razvili digitalne strategije, ki kupce uspešno vračajo v njihove virtualne nakupovalne vozičke. Industrija e-trgovine se še naprej hitro širi, saj analitiki predvidevajo, da bo leta 2025 dosegla 6,56 bilijona dolarjev, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Spoznavanje generacije Z: nova raziskava Meta razkriva strategijo socialnih povezav
3 min. branja

Spoznavanje generacije Z: nova raziskava Meta razkriva strategijo socialnih povezav

Generacija Z ni le še ena marketinška beseda. Ti digitalni domorodci, ki predstavljajo približno tretjino svetovnega prebivalstva, spreminjajo način povezovanja, potrošnje in nakupovanja na načine, ki bi se nam še pred desetletjem zdeli tuji. Nedavna raziskava, ki jo je Meta izvedla v sodelovanju z družbo BAMM Global, se osredotoča na odkrivanje generacije Z in ponuja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+