Članki in novice na temo PPC

Vloga raziskovanja ključnih besed pri PPC
15 min. branja

Vloga raziskovanja ključnih besed pri PPC

V trenutnem konkurenčnem okolju digitalnega trženja je raziskovanje ključnih besed PPC ključni vidik vodenja učinkovitih kampanj Google Ads. Izvedba celovite analize ključnih besed omogoča prepoznavanje najbolj učinkovitih iskalnih izrazov in izpopolnjevanje taktik ponujanja za povečanje donosnosti naložb (ROI). V tem članku bomo raziskali, kako vzpostaviti učinkovite kampanje PPC z uporabo ustreznih tehnik raziskovanja ključnih besed, […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Od $25K do $175K mesečnih prihodkov: Študija primera strategije PPC za e-trgovino z oblačili
7 min. branja

Od $25K do $175K mesečnih prihodkov: Študija primera strategije PPC za e-trgovino z oblačili

Iščete navdih, kako povečati obseg svojega e-trgovine s plačanim oglaševanjem? David Krumpar iz Lighthouse Media Solutions je pripravil to izjemno študijo primera, ki prikazuje, kako je trajnostna modna znamka dosegla izjemne rezultate. V samo šestih mesecih je njihova celovita strategija PPC spremenila digitalno uspešnost srednje velike modne blagovne znamke DTC – mesečni prihodki so se […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razvoj strategije PPC
5 min. branja

Razvoj strategije PPC

Vas zanima priprava načrta PPC za vaše podjetje? V tem podrobnem vodniku so opisane faze vzpostavitve in nadzora plačljivih trženjskih pobud v različnih kanalih. Z Dávidom Krumpárjem, vodjo oddelka za uspešnost v podjetju Lighthouse Media Solutions, boste odkrili, kako povečati donosnost naložb z doseganjem pravega občinstva s prilagojeno vsebino: od opredelitve ciljev do izpopolnjevanja taktik […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Kakšna je prihodnost PPC?
3 min. branja

Kakšna je prihodnost PPC?

Že več kot dve desetletji je oglaševanje s plačilom za klik (PPC) temelj digitalnega trženja, saj se na platformah, kot sta Google Ads in Facebook Ads, vsako leto porabi več milijard dolarjev. Ker se digitalna pokrajina še naprej razvija, je treba razmisliti, kakšna je prihodnost PPC in kako se lahko tržniki prilagodijo, da ostanejo v […]

Kako postati strokovnjak za PPC
14 min. branja

Kako postati strokovnjak za PPC

Če vas zanima trženje, imate radi številke in uživate, če jih lahko prevedete v nekaj, kar lahko nekomu prinese rezultate in zaslužek, je delo strokovnjaka za PPC morda pravo za vas. Vendar se na tej poti pojavljajo številne pasti in težave, zato je morda dobro, da o njih vsaj razmislite, preden se odločite za to […]