Članki in novice na temo SEO

Google pozna vaše podjetje bolje kot vi – to je pomembno, zakaj je to pomembno
6 min. branja

Google pozna vaše podjetje bolje kot vi – to je pomembno, zakaj je to pomembno

Predstavljajte si, da Google pozna vaše podjetje bolje kot vaši zaposleni. Ve, kdo ga je ustanovil, kje ima sedež, kaj prodaja in kako se povezuje z drugimi blagovnimi znamkami. To ni znanstvena fantastika – to je resničnost entitet blagovnih znamk. In če vaše podjetje še ni del tega sistema, izgubljate najpomembnejšo igro v digitalnem marketingu.

Florin Girtan Florin Girtan
Digital Marketing Strategist, Upswing
Prihodnost SEO in gradnje povezav v dobi AI
6 min. branja

Prihodnost SEO in gradnje povezav v dobi AI

Besedna zveza »SEO je mrtev« se v industriji vedno znova pojavlja, ponavadi vsakič, ko se pojavi prebojna tehnologija. Toda resničnost je drugačna: SEO ne umira – razvija se. V zadnjih dveh letih je umetna inteligenca postala katalizator te preobrazbe in temeljito preoblikovala način, kako ljudje iščejo in porabljajo informacije. Torej, kaj čaka SEO in gradnjo […]

Malgorzata Poreba Malgorzata Poreba
Content Creator, WhitePress®
Googlovi pregledi z umetno inteligenco odvzamejo skoraj polovico klikov na spletna mesta
3 min. branja

Googlovi pregledi z umetno inteligenco odvzamejo skoraj polovico klikov na spletna mesta

Po podatkih raziskovalnega centra Pew iz marca 2025 je le 8 % uporabnikov, ki so v rezultatih iskanja videli povzetke umetne inteligence, kliknilo na tradicionalne povezave. Pri klasičnih straneh brez povzetkov z umetno inteligenco pa je bil ta delež skoraj dvakrat večji. Ta razlika jasno kaže, da vzpon generativne umetne inteligence neposredno spreminja vedenje uporabnikov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Vrhunski strokovnjaki SEO se oktobra odpravijo na Dunaj na konferenco SERP Conf
3 min. branja

Vrhunski strokovnjaki SEO se oktobra odpravijo na Dunaj na konferenco SERP Conf

Na Dunaju bo jeseni potekal še en velik dogodek s področja digitalnega trženja. SERP Conf se 14. oktobra vrača v avstrijsko prestolnico in prinaša nekaj znanih imen iz sveta SEO in e-trgovine. To ni tipična marketinška konferenca z neskončnimi prodajnimi predstavitvami. Organizatorji so glede tega precej odkriti – želijo seje, ki jih lahko ljudje dejansko […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Google v letu 2025 daje prednost strokovnjakom za posamezne teme pred splošno vsebino
3 min. branja

Google v letu 2025 daje prednost strokovnjakom za posamezne teme pred splošno vsebino

Google je končno ugotovil nekaj očitnega: spletna mesta, ki dejansko vedo, kaj delajo, se morajo uvrščati bolje kot spletna mesta, ki samo spamajo ključne besede povsod. Zdaj nagrajuje tematsko avtoriteto – v bistvu, če ste res dobri v eni stvari in ne povprečni v vseh. Če imate spletno trgovino, je to zelo pomembno. Časi pisanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
12 orodij AEO, ki jih bo v letu 2025 potreboval vsak tržnik
4 min. branja

12 orodij AEO, ki jih bo v letu 2025 potreboval vsak tržnik

Iskanje se hitro spreminja. Gartner pravi, da se bo tradicionalni iskalni promet do leta 2026 zmanjšal za 25 %, saj bodo ljudje začeli dobivati odgovore neposredno od umetne inteligence, namesto da bi klikali po spletnih straneh. Če še vedno izvajate le običajno SEO, zamujate velik premik, ki se dogaja prav zdaj.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
SEO se je spremenil. Ste pripravljeni?
3 min. branja

SEO se je spremenil. Ste pripravljeni?

Vaši konkurenti že zmagujejo na ChatGPT, Redditu in orodjih za iskanje z umetno inteligenco, medtem ko vi še vedno gradite povratne povezave in optimizacijo za Google. Mlajši uporabniki zdaj namesto v tradicionalnem iskanju začenjajo svoje raziskave na družabnih platformah. Če vaša strategija SEO ne deluje zunaj Googla, zamujate velik premik v tem, kako ljudje dejansko […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU