Članki in novice na temo E-poštno trženje

Podjetje je z izbrisom milijona e-poštnih sporočil prihranilo 28.000 EUR
4 min. branja

Podjetje je z izbrisom milijona e-poštnih sporočil prihranilo 28.000 EUR

Predstavljajte si situacijo: več tednov pripravljate popolno e-poštno kampanjo, vlagate v oblikovanje, pisanje besedil in personalizacijo, nato pa ugotovite, da vaša e-poštna sporočila niso dosegla niti polovice poštnih predalov. To ni scenarij iz znanstvene fantastike, temveč realnost za večino podjetij. Grenka resnica? Tudi najboljše kampanje lahko končajo v neželeni pošti zaradi ene same težave, za […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Kako ustvariti e-poštne oglaševalske akcije, ki delujejo
3 min. branja

Kako ustvariti e-poštne oglaševalske akcije, ki delujejo

Recimo, da je lepo sobotno jutro. Zaposleni ste z organizacijo družinskih počitnic s svojimi otroki. Prejeli boste e-poštno sporočilo od podjetja za pustolovščine na prostem. Pripoveduje vam o edinstveni priložnosti, da svojo družino popeljete na zabavno potovanje v gozd. Zadeva je »Pobeg v divjino: Družinska pustolovščina, polna zabave« pritegne vašo pozornost in ko odprete e-poštno […]

Katera podjetja imajo največ koristi od e-poštnega trženja?
6 min. branja

Katera podjetja imajo največ koristi od e-poštnega trženja?

Trženje po e-pošti – ali velikokrat osovražena glasila, ki pogosto polnijo naše poštne predale – je v današnji dobi družabnih omrežij in takojšnjih vsebin še vedno pomembno. Zagotavlja drugačno obliko stika s strankami, ki je za večino podjetij nenadomestljiva.

Razkrit uspešen e-poštni marketing: 10 bistvenih načel za uspeh
3 min. branja

Razkrit uspešen e-poštni marketing: 10 bistvenih načel za uspeh

E-poštno trženje je ključno orodje za vsako uspešno podjetje. Toda kako zagotoviti, da so vaše e-poštne kampanje resnično učinkovite in da bodo vaše stranke zadovoljne? Uspeh je odvisen od številnih dejavnikov, zato je tukaj 10 ključnih pravil, ki vam bodo pomagala ustvariti privlačna e-poštna sporočila in doseči največjo učinkovitost.