Članki in novice na temo CRM

6 preizkušenih metod CRM, ki spreminjajo izkušnje strank
6 min. branja

6 preizkušenih metod CRM, ki spreminjajo izkušnje strank

Kaj če bi lahko z eno preprosto spremembo jezne stranke spremenili v zveste oboževalce, še preden se pritožijo? V podjetju Metrica Ltd. smo odkrili, da skrivnost ni v hitrejši dostavi ali nižjih cenah, temveč v tem, da svoje stranke poznate tako dobro, da težave izginejo, še preden se začnejo. Tukaj je 6 preverjenih metod CRM, […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Persone strank v letu 2025: Zakaj so vaši neuspešni (in kako jih popraviti)
21 min. branja

Persone strank v letu 2025: Zakaj so vaši neuspešni (in kako jih popraviti)

Osebe strank, ki so nekoč vodile uspešne trženjske kampanje, hitro postajajo zastarele. Ker piškotki tretjih oseb izginjajo, vedenje potrošnikov pa se drobi na desetine stičnih točk, podjetja, ki se držijo zastarelih metod oblikovanja osebnosti, zgrešijo cilj – včasih celo za več kilometrov. Dimitar Dimitrov iz podjetja Wincompany pojasnjuje, zakaj so tradicionalne persone v letu 2025 […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?
3 min. branja

Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?

Sistemi CRM so postali nepogrešljivi za podjetja, ki želijo izboljšati odnose s strankami. Te platforme preoblikujejo uporabniško izkušnjo s centralizacijo podatkov, prilagajanjem interakcij in racionalizacijo komunikacije na vseh kanalih, kar na koncu vodi k izboljšanju zadovoljstva strank in stopnji zadrževanja.

Kakšen je namen CRM-ja?
2 min. branja

Kakšen je namen CRM-ja?

Sistemi za upravljanje odnosov s potrošniki (CRM) so zasnovani tako, da podjetjem pomagajo učinkovito upravljati interakcije s trenutnimi in potencialnimi strankami. Glavni cilj sistema CRM je izboljšati odnose s strankami, kar posledično vodi do povečanja prihodkov, zadrževanja strank in rasti podjetja.

Zakaj je CRM pomemben v današnjem hitrem poslovnem svetu
2 min. branja

Zakaj je CRM pomemben v današnjem hitrem poslovnem svetu

V današnjem dinamičnem poslovnem okolju je zagotavljanje izjemnih storitev za stranke ključnega pomena za uspeh. Sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) igrajo ključno vlogo pri doseganju tega cilja. Uvedba rešitev CRM podjetjem omogoča, da racionalizirajo poslovanje, povečajo učinkovitost in spodbudijo rast – hkrati pa pridobijo neprecenljive vpoglede v uporabniško izkušnjo.