Članki in novice na temo CRM

Kakšen je namen CRM-ja?
2 min. branja

Kakšen je namen CRM-ja?

Sistemi za upravljanje odnosov s potrošniki (CRM) so zasnovani tako, da podjetjem pomagajo učinkovito upravljati interakcije s trenutnimi in potencialnimi strankami. Glavni cilj sistema CRM je izboljšati odnose s strankami, kar posledično vodi do povečanja prihodkov, zadrževanja strank in rasti podjetja.

Preberite članek
Zakaj je CRM pomemben v današnjem hitrem poslovnem svetu
2 min. branja

Zakaj je CRM pomemben v današnjem hitrem poslovnem svetu

V današnjem dinamičnem poslovnem okolju je zagotavljanje izjemnih storitev za stranke ključnega pomena za uspeh. Sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) igrajo ključno vlogo pri doseganju tega cilja. Uvedba rešitev CRM podjetjem omogoča, da racionalizirajo poslovanje, povečajo učinkovitost in spodbudijo rast – hkrati pa pridobijo neprecenljive vpoglede v uporabniško izkušnjo.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+