2 min. branja

E-trgovanje predstavlja 7 % italijanskega BDP in ustvarja 1,6 milijona delovnih mest

Netcomm je pred kratkim izvedel raziskavo , ki je poudarila pomemben gospodarski vpliv e-trgovine v Italiji. Študija, ki je bila predstavljena maja na konferenci v Rimu in poudarja vse večji pomen sektorja za nacionalno gospodarstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-trgovanje predstavlja 7 % italijanskega BDP in ustvarja 1,6 milijona delovnih mest
Vir: Depositphotos

E-trgovanje naj bi s 7 % italijanskega BDP do leta 2022 ustvarilo neverjetnih 133 milijard evrov skupne vrednosti. Glede na splošno rast prihodkov industrije to kaže opazno 13,9-odstotno rast v primerjavi z letom prej.

Presenetljivi so tudi podatki o zaposlenosti; Sektor trženja e-trgovine zdaj ponuja 1,6 milijona delovnih mest, kar je 12,4% več kot leta 2021. Ker sektor plačuje 35 milijard evrov bruto nadomestila, to pojasnjuje 6,4 % celotne zaposlenosti v Italiji in kaže 13,2-odstotno letno stopnjo rasti.

Posredni gospodarski učinki dosežejo javne blagajne, kar italijanski vladi omogoča, da za infrastrukturo in storitve nameni 49,6 milijarde evrov. Ti odhodki predstavljajo 9,1 % davčnih prihodkov Italije v letu 2022 in 37 % celotne vrednosti, ustvarjene s trženjem e-trgovine.

Še vedno je dovolj prostora za razvoj, tudi s temi spodbudnimi znaki. Od 2,6 % v letu 2015 do 4,7 % celotne prodaje italijanskih podjetij zdaj, trženje e-trgovine kaže neizkoriščen potencial. Netcomm poudarja potrebo po boljši digitalizaciji med italijanskimi podjetji in podpira spodbudne politike, zlasti za povečanje čezmejne trgovine.

Generalni sekretar za e-poslovanje v Evropi Luca Cassetti je med konferenco predstavil manifest E-commerce Europe za volitve v EU leta 2018. Ta dokument poudarja ključni pomen e-trgovine pri odločanju o prihodnji konkurenčnosti Italije in Evrope, v tem dokumentu pa so opisani cilji in bistvene potrebe sektorja.

Delite članek
Podobni članki
Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?
3 min. branja

Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?

Sistemi CRM so postali nepogrešljivi za podjetja, ki želijo izboljšati odnose s strankami. Te platforme preoblikujejo uporabniško izkušnjo s centralizacijo podatkov, prilagajanjem interakcij in racionalizacijo komunikacije na vseh kanalih, kar na koncu vodi k izboljšanju zadovoljstva strank in stopnji zadrževanja.

Preberite članek
Kakšen je namen CRM-ja?
2 min. branja

Kakšen je namen CRM-ja?

Sistemi za upravljanje odnosov s potrošniki (CRM) so zasnovani tako, da podjetjem pomagajo učinkovito upravljati interakcije s trenutnimi in potencialnimi strankami. Glavni cilj sistema CRM je izboljšati odnose s strankami, kar posledično vodi do povečanja prihodkov, zadrževanja strank in rasti podjetja.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+