E-trgovanje naj bi s 7 % italijanskega BDP do leta 2022 ustvarilo neverjetnih 133 milijard evrov skupne vrednosti. Glede na splošno rast prihodkov industrije to kaže opazno 13,9-odstotno rast v primerjavi z letom prej.
Presenetljivi so tudi podatki o zaposlenosti; Sektor trženja e-trgovine zdaj ponuja 1,6 milijona delovnih mest, kar je 12,4% več kot leta 2021. Ker sektor plačuje 35 milijard evrov bruto nadomestila, to pojasnjuje 6,4 % celotne zaposlenosti v Italiji in kaže 13,2-odstotno letno stopnjo rasti.
Posredni gospodarski učinki dosežejo javne blagajne, kar italijanski vladi omogoča, da za infrastrukturo in storitve nameni 49,6 milijarde evrov. Ti odhodki predstavljajo 9,1 % davčnih prihodkov Italije v letu 2022 in 37 % celotne vrednosti, ustvarjene s trženjem e-trgovine.
Še vedno je dovolj prostora za razvoj, tudi s temi spodbudnimi znaki. Od 2,6 % v letu 2015 do 4,7 % celotne prodaje italijanskih podjetij zdaj, trženje e-trgovine kaže neizkoriščen potencial. Netcomm poudarja potrebo po boljši digitalizaciji med italijanskimi podjetji in podpira spodbudne politike, zlasti za povečanje čezmejne trgovine.
Generalni sekretar za e-poslovanje v Evropi Luca Cassetti je med konferenco predstavil manifest E-commerce Europe za volitve v EU leta 2018. Ta dokument poudarja ključni pomen e-trgovine pri odločanju o prihodnji konkurenčnosti Italije in Evrope, v tem dokumentu pa so opisani cilji in bistvene potrebe sektorja.