2 min. branja

E-trgovanje predstavlja 7 % italijanskega BDP in ustvarja 1,6 milijona delovnih mest

Netcomm je pred kratkim izvedel raziskavo , ki je poudarila pomemben gospodarski vpliv e-trgovine v Italiji. Študija, ki je bila predstavljena maja na konferenci v Rimu in poudarja vse večji pomen sektorja za nacionalno gospodarstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-trgovanje predstavlja 7 % italijanskega BDP in ustvarja 1,6 milijona delovnih mest
Vir: Depositphotos

E-trgovanje naj bi s 7 % italijanskega BDP do leta 2022 ustvarilo neverjetnih 133 milijard evrov skupne vrednosti. Glede na splošno rast prihodkov industrije to kaže opazno 13,9-odstotno rast v primerjavi z letom prej.

Presenetljivi so tudi podatki o zaposlenosti; Sektor trženja e-trgovine zdaj ponuja 1,6 milijona delovnih mest, kar je 12,4% več kot leta 2021. Ker sektor plačuje 35 milijard evrov bruto nadomestila, to pojasnjuje 6,4 % celotne zaposlenosti v Italiji in kaže 13,2-odstotno letno stopnjo rasti.

Posredni gospodarski učinki dosežejo javne blagajne, kar italijanski vladi omogoča, da za infrastrukturo in storitve nameni 49,6 milijarde evrov. Ti odhodki predstavljajo 9,1 % davčnih prihodkov Italije v letu 2022 in 37 % celotne vrednosti, ustvarjene s trženjem e-trgovine.

Še vedno je dovolj prostora za razvoj, tudi s temi spodbudnimi znaki. Od 2,6 % v letu 2015 do 4,7 % celotne prodaje italijanskih podjetij zdaj, trženje e-trgovine kaže neizkoriščen potencial. Netcomm poudarja potrebo po boljši digitalizaciji med italijanskimi podjetji in podpira spodbudne politike, zlasti za povečanje čezmejne trgovine.

Generalni sekretar za e-poslovanje v Evropi Luca Cassetti je med konferenco predstavil manifest E-commerce Europe za volitve v EU leta 2018. Ta dokument poudarja ključni pomen e-trgovine pri odločanju o prihodnji konkurenčnosti Italije in Evrope, v tem dokumentu pa so opisani cilji in bistvene potrebe sektorja.

Delite članek
Podobni članki
6 preizkušenih metod CRM, ki spreminjajo izkušnje strank
6 min. branja

6 preizkušenih metod CRM, ki spreminjajo izkušnje strank

Kaj če bi lahko z eno preprosto spremembo jezne stranke spremenili v zveste oboževalce, še preden se pritožijo? V podjetju Metrica Ltd. smo odkrili, da skrivnost ni v hitrejši dostavi ali nižjih cenah, temveč v tem, da svoje stranke poznate tako dobro, da težave izginejo, še preden se začnejo. Tukaj je 6 preverjenih metod CRM, […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Persone strank v letu 2025: Zakaj so vaši neuspešni (in kako jih popraviti)
21 min. branja

Persone strank v letu 2025: Zakaj so vaši neuspešni (in kako jih popraviti)

Osebe strank, ki so nekoč vodile uspešne trženjske kampanje, hitro postajajo zastarele. Ker piškotki tretjih oseb izginjajo, vedenje potrošnikov pa se drobi na desetine stičnih točk, podjetja, ki se držijo zastarelih metod oblikovanja osebnosti, zgrešijo cilj – včasih celo za več kilometrov. Dimitar Dimitrov iz podjetja Wincompany pojasnjuje, zakaj so tradicionalne persone v letu 2025 […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?
3 min. branja

Kako CRM izboljšuje uporabniško izkušnjo?

Sistemi CRM so postali nepogrešljivi za podjetja, ki želijo izboljšati odnose s strankami. Te platforme preoblikujejo uporabniško izkušnjo s centralizacijo podatkov, prilagajanjem interakcij in racionalizacijo komunikacije na vseh kanalih, kar na koncu vodi k izboljšanju zadovoljstva strank in stopnji zadrževanja.