Članki in novice na temo Tržna strategija

Kako so trije trgovci na drobno dosegli 20-odstotno stopnjo konverzije z večkanalnim sporočanjem
7 min. branja

Kako so trije trgovci na drobno dosegli 20-odstotno stopnjo konverzije z večkanalnim sporočanjem

Kaj storiti, če starši ignorirajo vaša e-poštna sporočila in se sporočila SMS izgubijo v hrupu? Nek trgovec z igračami se je obrnil na Viber in s strateškim večkanalnim sporočanjem spremenil zaposlene starše v angažirane kupce z 20-odstotno stopnjo konverzije. To je le en primer, kako trgovci na drobno na novo pišejo pravila o vključevanju strank, […]

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Kako napisati načrt trženja
13 min. branja

Kako napisati načrt trženja

Celovit načrt trženja je alfa in omega vsake trženjske strategije. Ne glede na to, ali uvajate nov izdelek ali določate strategijo blagovne znamke, potrebujete načrt, ki vas bo vodil do poslovnih ciljev. Čeprav se zdi, da je oblikovanje trženjskega načrta preobsežno, to ni nujno. Z dobro predlogo trženjskega načrta ste že korak naprej. V tem […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha
12 min. branja

Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha

Trženjske raziskave kažejo, da približno 50-60 % tržnikov uradno dokumentira svojo tržno strategijo. Podjetja pogosto podcenjujejo načrtovanje trženja, čeprav se z njim dokazano povečajo možnosti za uspeh (za več kot 300 %!) in donosnost naložbe (za 60 %!) v primerjavi s podjetji, ki ne načrtujejo. V tem članku si bomo na primerih, vključno z navodili […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Kaj je gverilsko trženje?
3 min. branja

Kaj je gverilsko trženje?

Gverilsko trženje je inovativna oglaševalska strategija , ki izkorišča presenečenje in nekonvencionalne metode za promocijo izdelkov ali storitev. Ta pristop je še posebej učinkovit pri pridobivanju pozornosti potrošnikov na prenatrpanem trgu, ki se pogosto zanaša na ustvarjalnost in poceni taktike namesto na tradicionalne medijske kanale. Gverilsko trženje je način, da podjetje razširi besedo, ne da […]

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Mozilla pridobi anonimnost za izboljšanje zasebnosti oglasov
2 min. branja

Mozilla pridobi anonimnost za izboljšanje zasebnosti oglasov

Mozilla je naredila velik korak k izboljšanju zasebnosti spletnega oglaševanja s prevzemom zagonskega podjetja Anonym, ki je ustanovljeno v Silicijevi dolini. Anonym, ki sta ga leta 2022 ustanovila nekdanja meta eksekta Brad Smallwood in Graham Mudd, se osredotoča na digitalne oglase, ki ohranjajo zasebnost, in ima podporo Griffin Gaming Partners, Norwest Venture Partners in Heracles […]

Kako določiti realna pričakovanja glede trženja?
3 min. branja

Kako določiti realna pričakovanja glede trženja?

Kaj lahko pričakujete od sodelovanja s strategom ali agencijo? V marketinških krogih se pogosto srečujemo z nerealnimi predstavami o učinkovitosti, uspešnosti in proračunih kampanj. Sama digitalna tehnologija se neverjetno hitro spreminja. Kar je bilo vroče pred nekaj meseci, je lahko danes povsem drugače. Podobno velja za ceno medijskega prostora (plačane kampanje v družbenih medijih, Googlu […]