5 min. branja

Razvoj strategije PPC

Vas zanima priprava načrta PPC za vaše podjetje? V tem podrobnem vodniku so opisane faze vzpostavitve in nadzora plačljivih trženjskih pobud v različnih kanalih. Z Dávidom Krumpárjem, vodjo oddelka za uspešnost v podjetju Lighthouse Media Solutions, boste odkrili, kako povečati donosnost naložb z doseganjem pravega občinstva s prilagojeno vsebino: od opredelitve ciljev do izpopolnjevanja taktik ponudb.

Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Razvoj strategije PPC
Vir: Depositphotos

Kaj je strategija PPC?

Strategija PPC je načrt za ustvarjanje in upravljanje plačljivih oglaševalskih kampanj na več platformah, kot so Google Ads, Bing Ads in družbeni mediji. Dobro opredeljena strategija pomaga podjetjem povečati prepoznavnost, promet in prihodke. Z naslednjo optimizacijo lahko povečajo donosnost naložbe, saj s pravim sporočilom ciljajo na pravo občinstvo.

Kako ustvariti učinkovito strategijo PPC v 7 korakih

✔️Define Vaši cilji PPC

Pri zagonu kampanje PPC je ključnega pomena, da določite jasne cilje. Najpogostejši cilji PPC vključujejo spletni promet, ustvarjanje vodil, pospeševanje prodaje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.

✔️Analyze Vaša konkurenca

Izvedite analizo konkurence in spoznajte svoje nasprotnike v panogi.

  • Na katere ciljne ključne besede ponujajo svoje ponudbe?
  • Kaj sporočajo?
  • Katere so njihove edinstvene prodajne ponudbe?

Mnogi konkurenti bi vas frazno iskali in poskušali ciljati pravzaprav na vse ključne besede na tem področju, zato se na začetku poskušajte osredotočiti na svoje najbolj uspešne vidike.

💡Uporabite najboljše in najbolj edinstvene prodajne ponudbe, ki jih imate, ne sporočajte nejasnih prednosti svojega podjetja.

PPC Strategy

Source: Depositphotos

✔️Perform Raziskovanje ključnih besed

Raziskovanje ključnih besed je pri oblikovanju uspešne strategije PPC nujno potrebno. Uporabite lahko brezplačna orodja, kot je Google Keyword Planner, ali plačljiva, kot sta SEMrush ali Ahrefs. Glavna razlika je v pristopu in količini podatkov, ki vam bodo na voljo. Na začetku vam bo orodje Google Keyword Planner dalo dober vpogled v to, za kaj boste oglaševali. Osredotočite se na visokointenzivne ključne besede in dodajte nekaj dolgih ključnih besed za bolj nišno ciljanje. To vam bo na začetku zagotovilo dobro mešanico učinkovitosti.

Po drugi strani pa vam bodo negativne ključne besede pomagale izključiti nerelevanten promet.

✔️Create Vaši oglasi

Besedilo vašega oglasa mora biti preprosto, prepričljivo in čim bolj relevantno. Upoštevajte najboljše prakse, kot so npr:

  • močan poziv k akciji
  • poudarite svoje edinstvene prodajne predloge (brezplačna dostava, razpoložljive zaloge …).
  • uskladite sporočilo oglasa s pristajalno stranjo
Zadnje iz kategorije PPC

Zelo pomembno je, da na pristajalni strani sporočate isto stvar kot v oglasu, da oseba ne bi bila zmedena že na začetku. Dodajte vse možne razširitve, če lahko prikažete cene, delovni čas, razpoložljivo zalogo itd.

Nastavite ciljno usmerjanje na občinstvo

Od najosnovnejše iskalne kampanje do napredne performance max je zelo pomembno, da določite občinstvo.

Začnete lahko z osnovnim segmentom z uporabo:

  • demografskih podatkov (starost/spol/gospodinjski dohodek)
  • geografske (lokalne, nacionalne, globalne)
  • spletnega vedenja (interakcije, interesi)

To vam bo dalo dober začetek za delo z lastnimi podatki, kot so ponovno ciljanje, dodajanje v košarico, nakupi in reaktivacija.

✔️Choose Vaša strategija ponujanja

Vaša strategija ponujanja PPC vpliva na uspešnost oglasov, njihovo umestitev in stroške oglasov. Na samem začetku začnite z ročnim CPC, kjer imate popoln nadzor nad ponudbami. Tako boste imeli takojšnje povratne informacije o stroških na trgu, na katerem delujete. Ponudbe lahko prilagodite tako, da oglas postavite višje, da bo bolj viden, ali nižje, da zmanjšate stroške. Ko dobite nazaj nekaj podatkov in potencialno konverzij, ste upravičeni do spremembe ročnega CPC na izboljšani CPC ali na ciljni CPA ali ciljni ROAS, kjer vam bo Google pomagal prilagoditi cene glede na konverzije. To se zdi kot življenjska rešitev, vendar bodite zelo previdni, saj bo Google bolj verjetno porabil ves vaš proračun, če v sistemu ni podatkov in konverzij. Ta strategija se bolj uporablja nad določenim številom konverzij.

PPC strategy

Source: Depositphotos

✔️Track, prilagodite in spremenite svojo kampanjo PPC

Z dobro strategijo PPC morate spremljatitudi zelo osnovne podatke, kot so npr:

  • stopnja klikov
  • izboljšane konverzije
  • stroški na klik
  • potencialna donosnost porabe sredstev za oglaševanje

To so zelo osnovne metrike za začetek v svetu PPC ter za optimizacijo in izboljšanje učinkovitosti oglasov na splošno. Če vaša strategija zagotavlja dobro število konverzij ob razumnih stroških, lahko povečate proračun in preverite, ali boste dobili bistveno več konverzij ali pa se bo povečala le poraba za oglase.

❗Upoštevajte, da bo Google poskušal zagotoviti čim več prikazov in klikov, tudi če to pomeni, da boste dobili več konverzij ali celo dražje konverzije.

Najboljše prakse za visoko učinkovite oglase PPC

Ugleden prodajalec modnih oblačil je začel z iskalnimi oglasi in veliko truda vložil v negativne ključne besede. Po določenem času je ugotovil, da promet in konverzije ustvarjata le dve glavni ključni besedi, ki ju mora imeti večino časa na prvem mestu. To s kombinacijo nakupovalnih oglasov in prikaznih oglasov za retargeting prinaša solidne rezultate v štirih državah, obnašanje kupcev v vsaki državi pa je zelo podobno. To jim omogoča, da z isto strategijo razširijo svoje poslovanje v drugo državo.

Zaključek

Učinkovita strategija PPC zahteva jasne cilje, podrobno raziskavo ključnih besed, spodobno višino proračuna, segmentacijo občinstva in strateško licitiranje.Nenehna optimizacija je ključ do uspeha, le redki med njimi delujejo nad pričakovanji že od samega začetka.

FAQ

Source: Depositphotos

Pogosta vprašanja

Kaj je oglaševanje PPC?

Oglaševanje PPC je model digitalnega trženja, pri katerem oglaševalci plačajo pristojbino vsakič, ko je njihov oglas kliknjen.

Katere so vrste oglaševanja PPC?

Najpogostejše vrste oglaševanja PPC so iskalni oglasi, prikazni oglasi, nakupovalni oglasi in videooglasi.

Koliko bi vas stalo upravljanje Amazon PPC?

Stroški se razlikujejo glede na konkurenco, kategorijo in strategijo ponudbe.

Kaj je upravljanje PPC?

Upravljanje PPC vključuje optimizacijo oglaševalskih kampanj za izboljšanje rezultatov ali zmanjšanje stroškov.

Kako ustvariti najboljši možni oglas za svoj izdelek in kako ga oglaševati?

Uporabite visokokakovostne slike in ustrezno kopijo. Ciljajte na visoko učinkovite ključne besede, optimizirajte ponudbe in proračune.

[novice

Delite članek
Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lighthouse Media Solutions
Ta članek vam prinaša

Lighthouse Media Solutions

Lighthouse Media Solutions is a creative digital marketing agency specializing in web analytics and performance marketing. Thanks to its years of experience, it ranks among the leading web analytics consultants in Bratislava.

Podobni članki
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Kakšna je prihodnost PPC?
3 min. branja

Kakšna je prihodnost PPC?

Že več kot dve desetletji je oglaševanje s plačilom za klik (PPC) temelj digitalnega trženja, saj se na platformah, kot sta Google Ads in Facebook Ads, vsako leto porabi več milijard dolarjev. Ker se digitalna pokrajina še naprej razvija, je treba razmisliti, kakšna je prihodnost PPC in kako se lahko tržniki prilagodijo, da ostanejo v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+