3 min. branja

Kako Pinterestovo vizualno iskanje spreminja način odkrivanja in nakupovanja

Pinterest dokazuje, da pri okusu in slogu besede včasih niso dovolj. Slika lahko zadene točno tisto, kar bi z besedilom težko poiskali. Z vizualnim iskanjem lahko uporabnike pripelje do točno določenega izdelka brez ene same napisane besede. In novi podatki kažejo, da to dejansko počne vse več ljudi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako Pinterestovo vizualno iskanje spreminja način odkrivanja in nakupovanja
Vir: Depositphotos: Photo by Gesrey (edited in Canva Pro)

Prve namige, kam gre Pinterest z vizualnim iskanjem, smo opisali že prej. Zdaj pa se pojavljajo podatki, ki kažejo, da ne gre le za vizijo, temveč za resnično spreminjanje vedenja uporabnikov. 73 % vprašanih je v neodvisni študiji, ki jo je izvedlo podjetje Adobe, dejalo, da Pinterest ponuja boljše vizualne rezultate kot tradicionalni iskalniki. Še bolj zanimivo je dejstvo, da 36 % vprašanih začne iskanje neposredno na Pinterestu in ne na Googlu ali drugih tradicionalnih iskalnikih. Pinterest temelji na želji po odkrivanju in personalizaciji. Vizualno iskanje lahko uporabnike vodi od splošne ideje do zelo specifičnega izdelka, ki odraža njihov okus. Ta način odkrivanja je še posebej blizu mlajši generaciji – ne iščejo z besedami, temveč z očmi. Tisto, kar jih zanima, ne izhaja iz natančno vnesenega izraza, temveč iz vtisa, razpoloženja ali estetike. In to ne velja le pri iskanju navdiha, temveč tudi pri dejanskih nakupih.

Pinterest consumer search data showing design inspiration leads at 62%, followed by recipes 47%, DIY tips 45%, fashion 29%

Source: Adobe Study

Pinterestovi vizualni posnetki lahko naredijo tisto, česar ključne besede ne morejo

Na Pinterestu ni pomembno le, kaj iščete, temveč tudi, kako to iščete. Predstavljajte si, da urejate domačo pisarno. Naletite na sliko, ki vas nagovarja s svojim vzdušjem, vendar morda ne veste takoj, kaj točno je pritegnilo vašo pozornost. Kliknete na vizualno iskanje in Pinterest vam začne ponujati podobne stole, svetilke ali police, ki ustrezajo splošnemu slogu. Postopoma odkrijete točno tiste kose, ki jih s tradicionalnim iskanjem verjetno ne bi nikoli našli, saj vam prave besede ne bi prišle na misel.

Kaj to pomeni za e-trgovine?

Pinterest izrecno spodbuja blagovne znamke, da ponovno premislijo o svojih strategijah iskanja. Tisti, ki želijo biti na Pinterestu vidni tudi zunaj tradicionalnih besedilnih poizvedb, se morajo osredotočiti na te tri korake:

  1. Posodobite katalog izdelkov – naložite ga na Pinterest skupaj z vsemi pomembnimi metapodatki: ime blagovne znamke, barva, cena, velikost. To pomaga algoritmu bolje razumeti, kdaj naj prikaže vaš izdelek.
  2. Uporabite fotografije življenjskega sloga – izdelki v kontekstu (npr. pohištvo v notranjosti, moda na ljudeh) se v iskalnikih prikažejo bolje. Pinterest ponuja celo kreativno orodje Performance+, ki samodejno ustvari ozadja za vsak prikaz izdelka.
  3. Omogočite ciljanje Performance+ – ta funkcija razširi doseg oglasov na podlagi podobnosti slik, ne da bi bilo treba določiti nove ključne besede ali interese.
Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU