2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci - sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
Vir: Canva Pro License

Reddit v upravitelju oglasov uvaja nove funkcije, katerih namen je oglaševalcem pomagati bolje konfigurirati in optimizirati kampanje. Temelj te spremembe je algoritemski priporočilni center, ki oceni vaš oglaševalski račun in ponudi prilagojene nasvete za izboljšave. Če uporabljate oglaševanje na Redditu ali o njem šele razmišljate, je nova funkcija ocena optimizacije, podobna tisti, ki jo poznate iz oglasov Google. Prikazuje, kako dobro je vaš račun nastavljen v skladu z Redditovimi notranjimi priporočili. Vsaka izboljšava (npr. ciljanje, proračun, oblika oglasa) prispeva k rezultatu do 100 točk. Če je število točk manjše od 80, vas platforma opozori, kje so pomanjkljivosti, in vam ponudi konkretne korake za popravek.

Ta inovacija je še posebej zanimiva za blagovne znamke, ki oglašujejo mednarodno in iščejo nove priložnosti zunaj običajnih platform, kot sta Google ali Meta.

Za blagovne znamke, ki delujejo globalno ali v posebnih skupnostih (npr. igralnih, tehnoloških, kripto), je lahko Reddit zanimiv in podcenjen kanal. Nova priporočila in ocene optimizacije lahko tem oglaševalcem pomagajo pri lažjem upravljanju kampanj in boljši oceni naložb v to platformo.

Reddit Ads Manager recommendations interface displaying 56% optimization score with actionable suggestions for campaign improvements and budget optimization.

Source: Reddit

Zakaj bi vas to moralo zanimati

Za e-trgovine in blagovne znamke, ki eksperimentirajo z Redditom kot virom prometa ali prodaje, je to praktična izboljšava. Reddit je doslej po preglednosti in orodjih zaostajal za Googlom ali Meto, vendar ta korak pomaga zmanjšati vstopno oviro – zlasti za manjše ekipe brez medijskih strokovnjakov.

Priporočil ne boste našli le v novem osrednjem pregledu, temveč tudi neposredno pri vzpostavljanju kampanj – na nadzorni plošči, med množičnimi popravki in v posameznih korakih ustvarjanja oglasov.

Bodite pozorni na kontekst in lastne cilje

Še vedno gre za to, kaj Reddit sam šteje za “optimizirano”. Samodejna priporočila je treba jemati previdno – še posebej, če se vaši cilji ali metode ocenjevanja kampanj ne ujemajo s standardnimi nastavitvami platforme. Kljub temu je lahko to uporabno orodje. Če je Reddit del vaše oglaševalske mešanice ali če razmišljate o ciljnem komuniciranju za določene skupnosti, vam bo ta sprememba pomagala bolje krmariti po platformi. Priporočila, jasnejša struktura in manj zapravljenih prikazov lahko naredijo Reddit Ads bolj zanimivo orodje tudi za segment e-trgovine.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU