
Čas za prilagoditev proračunov. Oglasom X se spreminjajo cene glede na velikost
Platforma X pripravlja še eno pomembno spremembo na področju oglaševanja. Po nedavni prepovedi hashtagov v promoviranih objavah je Elon Musk napovedal, da bo kmalu začelo veljati novo načelo: večja kot je vizualna podoba oglasa, višja je cena za njegov prikaz.Elon Musk je izjavil, da je cilj ohraniti čistost in organiziranost kanala. Trenutno lahko oglasni formati z večjimi slikami ali videoposnetki zavzamejo praktično celoten uporabnikov zaslon. To sicer poveča njihovo vidnost, vendar po Muskovih besedah poslabša uporabniško izkušnjo.
“X prehaja na zaračunavanje oglasov glede na njihovo navpično velikost – tako bo oglas, ki zavzema celoten zaslon, stal več kot tisti, ki zavzema le četrtino. V nasprotnem primeru bi bili oglaševalci spodbujeni k ustvarjanju ogromnih oglasov, ki bi poslabšali UX.”
Sprememba je še vedno na poti in je še ne bomo našli v uradnem ceniku oglasov X Ads. Vendar pa je potrjena in jo je treba upoštevati v proračunih.
Kako bodo spremembe cen oglasov X vplivale na izbiro formata in načrtovanje proračuna
Vizualna višina se morda zdi kot podrobnost, vendar lahko bistveno vpliva na proračun in videz kampanje. Če so e-trgovine doslej uporabljale velike vizualne podobe življenjskega sloga ali navpične videoposnetke, da bi povečale prostor in pozornost, bodo po novem sistemu za to plačale več. Če se razlika v ceni bistveno poveča, se lahko oglasni formati začnejo krčiti. Najbolj bi lahko trpele kampanje za uspešnost, kjer je pomemben vsak cent. Če pa razlika ne bo dramatična, bodo blagovne znamke morda ostale pri svojih prvotnih formatih. Verjetno bomo priča ponovnemu vrednotenju ustvarjalnih strategij. Ključnega pomena bo iskanje ravnovesja med velikostjo vizualnega dela, stroški prikaza in dejanskim učinkom uspešnosti kampanje. Na drugi strani pa oblikovanje cen oglasov na podlagi velikosti v digitalnem okolju ni nič nenavadnega. Podobna načela uporabljajo tudi druge platforme in mediji.
Razlika je v tem, da X ta korak uokvirja kot izboljšanje uporabniške izkušnje in ne kot optimizacijo prihodkov.
Zato bo pomembno spremljati, kako natančno se bodo nova pravila prenesla v prakso – in ali bodo morda vplivala tudi na organski doseg večjih vizualij.
- Če vaša blagovna znamka ali stranka dejavno oglašuje na portalu X, se pripravite na spremembe cen vidnosti.
- Vnaprejpreizkusite različne formate – manjše pasice proti celozaslonskim videoposnetkom – in spremljajte njihovo učinkovitost, preden spremembe začnejo veljati.
- Novo metriko upoštevajte pri načrtovanju proračuna in optimizaciji kampanj.
- Vredno je spremljati, kdaj in kako podjetje X objavi nove cene. To lahko vpliva na načrtovanje proračuna in medijev.