3 min. branja

X uvaja model oblikovanja cen oglasov glede na velikost

Celozaslonski oglasi X bodo dražji. Elon Musk je pravkar napovedal, da bo prikazovanje večjih vizualnih vsebin dražje, kar bo temeljito spremenilo pristop tržnikov h kreativni strategiji na platformi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
X uvaja model oblikovanja cen oglasov glede na velikost
Vir: Depositphotos: Photo by kovop58@gmail.com (edited in Canva Pro)

Čas za prilagoditev proračunov. Oglasom X se spreminjajo cene glede na velikost

Platforma X pripravlja še eno pomembno spremembo na področju oglaševanja. Po nedavni prepovedi hashtagov v promoviranih objavah je Elon Musk napovedal, da bo kmalu začelo veljati novo načelo: večja kot je vizualna podoba oglasa, višja je cena za njegov prikaz.Elon Musk je izjavil, da je cilj ohraniti čistost in organiziranost kanala. Trenutno lahko oglasni formati z večjimi slikami ali videoposnetki zavzamejo praktično celoten uporabnikov zaslon. To sicer poveča njihovo vidnost, vendar po Muskovih besedah poslabša uporabniško izkušnjo.

“X prehaja na zaračunavanje oglasov glede na njihovo navpično velikost – tako bo oglas, ki zavzema celoten zaslon, stal več kot tisti, ki zavzema le četrtino. V nasprotnem primeru bi bili oglaševalci spodbujeni k ustvarjanju ogromnih oglasov, ki bi poslabšali UX.”

Sprememba je še vedno na poti in je še ne bomo našli v uradnem ceniku oglasov X Ads. Vendar pa je potrjena in jo je treba upoštevati v proračunih.

Kako bodo spremembe cen oglasov X vplivale na izbiro formata in načrtovanje proračuna

Vizualna višina se morda zdi kot podrobnost, vendar lahko bistveno vpliva na proračun in videz kampanje. Če so e-trgovine doslej uporabljale velike vizualne podobe življenjskega sloga ali navpične videoposnetke, da bi povečale prostor in pozornost, bodo po novem sistemu za to plačale več. Če se razlika v ceni bistveno poveča, se lahko oglasni formati začnejo krčiti. Najbolj bi lahko trpele kampanje za uspešnost, kjer je pomemben vsak cent. Če pa razlika ne bo dramatična, bodo blagovne znamke morda ostale pri svojih prvotnih formatih. Verjetno bomo priča ponovnemu vrednotenju ustvarjalnih strategij. Ključnega pomena bo iskanje ravnovesja med velikostjo vizualnega dela, stroški prikaza in dejanskim učinkom uspešnosti kampanje. Na drugi strani pa oblikovanje cen oglasov na podlagi velikosti v digitalnem okolju ni nič nenavadnega. Podobna načela uporabljajo tudi druge platforme in mediji.

Razlika je v tem, da X ta korak uokvirja kot izboljšanje uporabniške izkušnje in ne kot optimizacijo prihodkov.

Zato bo pomembno spremljati, kako natančno se bodo nova pravila prenesla v prakso – in ali bodo morda vplivala tudi na organski doseg večjih vizualij.

  • Če vaša blagovna znamka ali stranka dejavno oglašuje na portalu X, se pripravite na spremembe cen vidnosti.
  • Vnaprejpreizkusite različne formate – manjše pasice proti celozaslonskim videoposnetkom – in spremljajte njihovo učinkovitost, preden spremembe začnejo veljati.
  • Novo metriko upoštevajte pri načrtovanju proračuna in optimizaciji kampanj.
  • Vredno je spremljati, kdaj in kako podjetje X objavi nove cene. To lahko vpliva na načrtovanje proračuna in medijev.
Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU