3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
Vir: Canva Pro License

Ena nadzorna plošča za vse

Podjetja lahko zdaj ustvarjajo in upravljajo trženje v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram neposredno v programu Ads Manager. Enaka kreativna vsebina, enak proračun, enak postopek nastavitve. Naložite svoj seznam naročnikov, izberite aplikacijo WhatsApp kot dodatno umestitev ali pa pustite, da njihovi sistemi umetne inteligence poskrbijo za optimizacijo proračuna za vse platforme. Nič več skakanja med različnimi vmesniki za upravljanje trženja v družabnih medijih.Integracija storitve Advantage+ je še posebej pametna. Namesto da bi se ročno odločali, kje porabiti proračun, bo njihova umetna inteligenca samodejno preusmerila denar na tisto platformo, ki je za vaše specifično občinstvo najuspešnejša.

Umetna inteligenca, ki se zdi uporabna

WhatsApp preizkuša poslovno umetno inteligenco, ki presega osnovne klepetalne robote. Ta sistem lahko na vaši spletni strani pripravi prilagojena priporočila za izdelke, nato pa spremlja stranke prek klepeta WhatsApp, da odgovori na vprašanja ali zagotovi posodobitve. Pomislite na to pot stranke – nekdo brska po vaši spletni strani, dobi predloge izdelkov, ki jih poganja umetna inteligenca, nato pa prejema stalno podporo prek aplikacije WhatsApp, ne da bi zamenjal platformo. To najprej razširjajo na več podjetij v Mehiki, kar je smiselno za testiranje na trgu, kjer je uporaba aplikacije WhatsApp že množična.

Glasovna in video podpora je končno na voljo

Platforma dodaja funkcije za klicanje, ki bi morale obstajati že pred leti. Večja podjetja, ki uporabljajo poslovno platformo WhatsApp, bodo kmalu lahko sprejemala klice strank, ki želijo podporo v živo, ali jih neposredno poklicala, ko bodo zahtevali stik. Prihajajo tudiglasovna sporočila in video klici. Video podpora odpira možnosti za:

  • telezdravstvene obiske
  • predstavitve izdelkov
  • odpravljanje tehničnih težav, ki jih ni mogoče odpraviti prek besedila

Zdi se, kot da WhatsApp dohiteva tisto, kar bi morala biti poslovna komunikacija že ves čas. Večina težav strank se hitreje reši z glasom kot z neskončnimi izmenjavami besedil.

Or shorter:"WhatsApp Business interface showing new calling and voice features with travel company example, displaying active call screen and voice message capabilities.

Source: about.fb.com/news

Zakaj je to dejansko pomembno

WhatsApp ima po vsem svetu 2 milijardi uporabnikov, vendar je bila uporaba v podjetjih v primerjavi z regijami, kot sta Latinska Amerika in Azija, frustrirajoče omejena. Te posodobitve odpravljajo resnične ovire, zaradi katerih podjetja niso mogla v celoti sprejeti platforme. Enotna integracija upravitelja oglasov odpravlja trenja za podjetja, ki že izvajajo kampanje v omrežjih Facebook in Instagram. Namesto da bi se učila novih orodij, lahko obstoječe kampanje razširijo na aplikacijo WhatsApp.Zaradi glasovnih in klicnih funkcij je aplikacija WhatsApp uporabna v panogah, ki potrebujejo komunikacijo v realnem času, v storitvah za stranke, zdravstvu, tehnični podpori in prodaji.

Kaj bi morala podjetja upoštevati

Če že oglašujete na Facebooku ali Instagramu, se zdi testiranje WhatsAppa kot dodatne umestitve očitna poteza. Enak proračun, potencialno nov doseg občinstva. Funkcije umetne inteligence bodo verjetno najbolje delovale za podjetja z jasnimi katalogi izdelkov in uveljavljenimi delovnimi tokovi storitev za stranke. Ne pričakujte čarovnije – še vedno potrebujete dobre temeljne procese.Glasovne funkcije in funkcije za klicanje so najbolj pomembne za podjetja, ki se ukvarjajo s storitvami. Če vaše stranke pogosto potrebujejo podporo, ki jo je težko obravnavati prek besedila, bi to lahko bilo pomembno. Za podjetja, ki želijo diverzificirati izven tradicionalnega oglaševanja v družabnih medijih, je zaradi teh posodobitev WhatsApp vreden ponovnega ogleda. Še posebej, če ga vaše stranke že uporabljajo za osebno komunikacijo.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU