Članki in novice na temo Digitalno in spletno trženje

PayPal zažene oglase PayPal
3 min. branja

PayPal zažene oglase PayPal

PayPal je uradno predstavil svojo novo oglaševalsko storitev, PayPal Ads. Podjetje ima koristi od svoje sposobnosti sledenja in ocenjevanja celotnega nakupnega procesa od trenutka, ko uporabnik vidi oglas, do zaključka transakcije – vse v okviru lastne platforme. Vstop podjetja v digitalni oglaševalski prostor lahko vpliva na prihajajočo nakupovalno sezono.

Preberite članek
Nizozemski trendi rasti e-trgovine: storitve povečujejo spletno porabo
3 min. branja

Nizozemski trendi rasti e-trgovine: storitve povečujejo spletno porabo

Čeprav je bilo kupljenih manj izdelkov, nizozemski trendi rasti e-trgovine kažejo 6-odstotno povečanje spletne trgovine na drobno in dosego 17,5 milijarde evrov. Storitve, zlasti zdravstveno zavarovanje in zavarovanje škode, so bile glavne gonilne sile te rasti. Ti rezultati so prišli iz študije Thuiswinkel Markt Monitor, ki jo je izvedel GfK za Thuiswinkel.org in Retail Insiders […]

Preberite članek
Meta oglaševanje: izboljšajte svojo strategijo z novimi funkcijami
4 min. branja

Meta oglaševanje: izboljšajte svojo strategijo z novimi funkcijami

Ko se približuje sezona željnega nakupovanja, bodo Meta oglaševalske inovacije revolucionirale način, kako podjetja za e-poslovanje dosežejo stranke. Z novimi orodji, zasnovanimi za izboljšanje prodaje in optimizacijo marketinških strategij, najnovejše funkcije družbe Meta ponujajo več ustvarjalnih možnosti oglasov, prilagojene poudarke popustov in napredno ciljanje na podlagi lokacije. Te posodobitve obljubljajo učinkovitejši pristop k vključevanju potencialnih […]

Preberite članek
Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini
2 min. branja

Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini

TikTok je izdal izčrpen vodnik za prodajo na TikToku, ko se pripravlja na zagon trgovine TikTok v Španiji. Ta obsežen vir razkriva notranje delovanje trga TikTok in ponuja ključne vpoglede za trgovce, ki želijo začeti prodajati na platformi. Španski prodajalci, ki obvladajo te ključne funkcije, lahko pridobijo pomembno konkurenčno prednost v tem hitro rastočem prostoru […]

Preberite članek
Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol
2 min. branja

Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol

Google je izboljšal svoje zmogljivosti ciljanja Demand Gen s pomembno posodobitvijo. Nove funkcije ciljanja Google Demand Gen zdaj vključujejo optimizirane možnosti za določene starostne skupine in spole. Ta napredek pri ciljanju na Google Demand Gen oglaševalcem omogoča natančnejši nadzor nad ciljno skupino, kar omogoča učinkovitejše ciljanje na določene demografske segmente. Te izboljšave so ključnega pomena […]

Preberite članek
Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono
3 min. branja

Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono

Črni petek in božič sta tik za vogalom. Z bližajočo se nakupovalno sezono Google uvaja več pomembnih posodobitev, ki so zasnovane za povečanje uspeha. Googlova nova orodja za prodajalce v storitvi Google Merchant Center in Google Ads so zasnovana tako, da prodajalcem zagotavljajo najnovejše informacije, izboljšujejo avtomatizacijo in optimizirajo strategije trženja.

Preberite članek
Trendi in strategije prazničnega nakupovanja za leto 2024
3 min. branja

Trendi in strategije prazničnega nakupovanja za leto 2024

Ko se približujemo praznični sezoni 2024, nedavna študija podjetja Acceleration Partners razkriva, da bi se morali trgovci na drobno in tržniki zavedati več pomembnih premikov v nakupovalnem okolju. Razumevanje teh sprememb in izvajanje ciljno usmerjenih trendov in strategij prazničnega nakupovanja za leto 2024 bo ključnega pomena za podjetja, ki želijo povečati svojo uspešnost v tem […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+