Članki in novice na temo Digitalno in spletno trženje

Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?
2 min. branja

Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?

Digitalno oglaševanje se nenehno razvija in prilagaja vedenju potrošnikov. Najnovejši trend, ki oblikuje spletno trženje na pretočnih platformah, so oglasi s premori. To je nova oblika oglaševanja, ki se pojavi, ko gledalci prekinejo vsebino, ki jo gledajo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Kaj je potopno nakupovanje?
4 min. branja

Kaj je potopno nakupovanje?

Potopno nakupovanje je maloprodajna strategija, ki združuje digitalne inovacije z privlačnimi, otipljivimi vidiki tradicionalne maloprodaje. Združuje digitalni in fizični svet za ustvarjanje nepozabnih in očarljivih izkušenj z uporabo najsodobnejših tehnologij, kot so navidezna resničnost (VR), razširjena resničnost (AR) in nakupovanje v živo.

Ali so baby boomerji spregledana priložnost za e-poslovanje?
3 min. branja

Ali so baby boomerji spregledana priložnost za e-poslovanje?

Kaj je všeč generaciji Z? Kje najdemo generacijo Z? Kako nagovoriti generacijo Z? Številni članki in predavanja se osredotočajo na mlade odrasle. Vendar pa novo poročilo razkriva presenetljiv trend, ki bi lahko vplival na marketinške strategije. Baby Boomers, generacija, rojena med letoma 1946 in 1964, doživlja digitalno revolucijo. In številne blagovne znamke so to doslej […]

PayPal zažene oglase PayPal
3 min. branja

PayPal zažene oglase PayPal

PayPal je uradno predstavil svojo novo oglaševalsko storitev, PayPal Ads. Podjetje ima koristi od svoje sposobnosti sledenja in ocenjevanja celotnega nakupnega procesa od trenutka, ko uporabnik vidi oglas, do zaključka transakcije – vse v okviru lastne platforme. Vstop podjetja v digitalni oglaševalski prostor lahko vpliva na prihajajočo nakupovalno sezono.