Članki in novice na temo Digitalno in spletno trženje

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Kaj je potopno nakupovanje?
4 min. branja

Kaj je potopno nakupovanje?

Potopno nakupovanje je maloprodajna strategija, ki združuje digitalne inovacije z privlačnimi, otipljivimi vidiki tradicionalne maloprodaje. Združuje digitalni in fizični svet za ustvarjanje nepozabnih in očarljivih izkušenj z uporabo najsodobnejših tehnologij, kot so navidezna resničnost (VR), razširjena resničnost (AR) in nakupovanje v živo.

Preberite članek
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 2. del
3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 2. del

Gradimo na tem, kar smo prej obravnavali, in raziščimo več trendov in strategij, ki bodo resnično spremenile ta črni petek 2024. Ti pristopi naslednje ravni vam bodo pomagali ustvariti nakupovalno izkušnjo, ki ne bo samo pritegnila strank, ampak tudi povečala vaš dobiček.

Preberite članek
7 močnih strategij družbenega dokaza za povečanje prodaje e-trgovine
3 min. branja

7 močnih strategij družbenega dokaza za povečanje prodaje e-trgovine

Ste se kdaj spraševali, zakaj se zdi, da nekatere spletne trgovine brez napora privabljajo stranke, medtem ko se druge borijo? Skrivnost je morda preprostejša, kot si mislite: vse je v družbenem dokazu. V tem priročniku se bomo potopili v svet psihologije e-poslovanja in raziskali sedem močnih načinov za uporabo socialnih dokazov v svojo korist. Od […]

Preberite članek
Ali so baby boomerji spregledana priložnost za e-poslovanje?
3 min. branja

Ali so baby boomerji spregledana priložnost za e-poslovanje?

Kaj je všeč generaciji Z? Kje najdemo generacijo Z? Kako nagovoriti generacijo Z? Številni članki in predavanja se osredotočajo na mlade odrasle. Vendar pa novo poročilo razkriva presenetljiv trend, ki bi lahko vplival na marketinške strategije. Baby Boomers, generacija, rojena med letoma 1946 in 1964, doživlja digitalno revolucijo. In številne blagovne znamke so to doslej […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+