4 min. branja

Kaj je potopno nakupovanje?

Potopno nakupovanje je maloprodajna strategija, ki združuje digitalne inovacije z privlačnimi, otipljivimi vidiki tradicionalne maloprodaje. Združuje digitalni in fizični svet za ustvarjanje nepozabnih in očarljivih izkušenj z uporabo najsodobnejših tehnologij, kot so navidezna resničnost (VR), razširjena resničnost (AR) in nakupovanje v živo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kaj je potopno nakupovanje?
Vir: Depositphotos

Z omogočanjem strankam, da si ogledajo izdelke pred nakupom, razširjena resničnost (AR) poveča konverzije in zmanjša donose. AR je še posebej priljubljen med mlajšimi generacijami; po mnenju 41% generacije Z in 39% milenijcev imajo raje spletno nakupovanje z razširjeno resničnostjo.

Navidezna resničnost, ki uporablja slušalke za simulacijo popolnega virtualnega okolja v treh dimenzijah, popelje stranke v popolnoma virtualne svetove, kjer se lahko gibljejo in komunicirajo z izdelki na načine, ki posnemajo nakupovalne izkušnje v trgovini. Potrošniki si lahko ogledajo nov model avtomobila ali si ogledajo virtualne sprehode po svojih modelih v virtualnih razstavnih prostorih z uporabo navidezne resničnosti (VR).

Za razliko od AR je nakupovanje VR namenjeno ustvarjanju popolnoma virtualnih izkušenj.

Nakupovanje v živo je maloprodajna strategija, pri kateri podjetja prodajajo izdelke v realnem času z uporabo spletnega pretakanja videoposnetkov v živo. V zadnjih desetih letih je nakupovanje v živo v e-trgovini postalo vse bolj priljubljeno na Kitajskem, v ZDA in Evropi.

Nakupovalni dogodki v živo so priljubljeni tudi med evropskimi potrošniki , zlasti za oblačila in izdelke za nego kože. Nordstrom, Zara, Levi Strauss in KitKat so imeli uspešne kampanje za trgovino v živo.

Primer poglobljenega nakupovanja

IKEA Place je učinkovito uporabila poglobljeno nakupovanje za povečanje dobičkonosnosti. IKEA Place strankam omogoča, da virtualno uredijo pohištvo IKEA v svojih prostorih.

Vpliv IKEA Place na prodajo in vračila

  1. Povečana spletna prodaja: Od uvedbe aplikacije IKEA Place leta 2017 je IKEA poročala o 35-odstotnem povečanju spletne prodaje. Zmožnost strank, da vidijo pohištvo v svojih dejanskih bivalnih prostorih, je znatno izboljšala njihovo zaupanje v odločitve o nakupu, kar je privedlo do višjih stopenj konverzije
  2. Zmanjšano število vračil izdelkov: Aplikacija je prispevala tudi k 20-odstotnemu zmanjšanju vračil izdelkov. Z omogočanjem strankam, da vizualizirajo izdelke v svojih domovih, obravnava pogoste pomisleke glede prileganja in sloga, ki pogosto vodijo do vračila.
  3. Globalni doseg: Poglobljene nakupovalne tehnologije, kot je IKEA Place, strankam po vsem svetu omogočajo dostop do ponudbe IKEA brez geografskih omejitev. Ta globalna dostopnost odpira nove trge in povečuje baze potencialnih strank.
  4. Tehnološka integracija: Aplikacija je bila razvita z uporabo Appleovega ARKita, kar zahteva znatne naložbe v visokokakovostno 3D modeliranje in združljivost naprav, da se zagotovi nemoteno uporabniško izkušnjo na različnih platformah.

S strateško implementacijo poglobljenih tehnologij, kot je aplikacija IKEA Place, je IKEA uspešno preoblikovala svojo nakupovalno izkušnjo, povečala dobičkonosnost, hkrati pa zmanjšala vračila in povečala angažiranost strank.

Ta model služi kot primer za druge trgovce na drobno, ki želijo inovirati na področju e-trgovine.

Kako začeti s poglobljenim e-poslovanjem

Da bi poglobljeno e-poslovanje delovalo, morajo podjetja preučiti poglobljene tehnologije, kot so navidezna resničnost in razširjena resničnost, pa tudi funkcije igrifikacije in platforme za nakupovanje v živo.

Zanimiva okolja teh tehnologij strankam omogočajo interakcijo z izdelki v virtualnih prostorih. Nekateri primeri elementov igrifikacije so igre spin-to-win, izzivi, kvizi in programi zvestobe.

Platforme za nakupovanje v živo omogočajo kupcem in prodajalcem, da se med seboj pogovarjajo v realnem času, kar ustvarja občutek nujnosti in skupnosti.

Oglejte si povratne informacije strank in ugotovite, kaj jim je všeč. Začnite z majhnimi pilotnimi projekti, da preizkusite različne dele, preden se zavežete dolgoročnim izkušnjam.

Poiščite mesta za izboljšanje, tako da si ogledate podatke, nato pa spremenite načrte glede na to, kar pravi stranka. Z upoštevanjem teh korakov lahko podjetja ustvarijo nakupovalni prostor, ki se nenehno spreminja in ustreza potrebam sodobnih strank.

Uporaba poglobljene nakupovalne strategije, ki povečuje angažiranost strank, personalizacijo in dobičkonosnost, lahko podjetjem pomaga pri uspehu v razvijajočem se maloprodajnem okolju.

Delite članek
Podobni članki
Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco
3 min. branja

Cloudflare preizkuša sistem, ki založnikom omogoča zaračunavanje storitev za umetno inteligenco

Dnevi podjetij z umetno inteligenco, ki brezplačno pridobivajo vsebino, so morda šteti. Podjetje Cloudflare je pravkar uvedlo nekaj, kar se imenuje“Plačilo za prečesavanje”, s čimer lahko lastniki spletnih mest dejansko zaslužijo denar, ko se pojavijo roboti umetne inteligence, da bi pobrali njihovo vsebino. To je zelo pomembno za vse, ki ustvarjajo vsebino na spletu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo
8 min. branja

Strokovnjak za e-trgovino: “Nehajte se ukvarjati z umetno inteligenco – tukaj je tisto, kar dejansko spodbuja prodajo

Največja napaka? Oblikovanje od znotraj navzven, namesto da bi upoštevali, kako stranke dejansko nakupujejo.” To je brez dlake na jeziku ocenil Roberto, veteran digitalne preobrazbe, ki je videl že vse – od vodenja zagonskega podjetja iz Bristola prek prevzema podjetja Vodafone do vodenja inovacij v podjetju UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam