2 min. branja

Nakupovanje v živo v Nemčiji se počasi uvaja

Nedavna anketa ECC Köln razkriva, da nakupovanje v živo v Nemčiji, znano tudi kot »in-stream nakupovanje«, postaja vse bolj prepoznavno. Šest od desetih nemških potrošnikov zdaj razume koncept, s čimer se je podvojila stopnja ozaveščenosti izpred treh let. Vendar pa stopnja sprejetja nakupovanja v živo v Nemčiji ostaja nizka.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nakupovanje v živo v Nemčiji se počasi uvaja
Vir: Depositphotos

Nemški potrošniki se obotavljajo sprejeti nakupovanje v živo

Kot obvešča Ecommerce News , tovrstno nakupovanje v Nemčiji doživlja postopno povečanje sprejetja. Poskusilo ga je le 8 % nemških potrošnikov, kar vključuje nakup izdelkov prek spleta med predstavitvami v realnem času. Ta številka predstavlja dvakratno povečanje s 4% v letu 2021, kar kaže na počasno, a vztrajno rast priljubljenosti nakupovanja v živo v Nemčiji. Kljub temu povečanju pa splošna stopnja sprejemanja ostaja nizka, kar kaže, da se tovrstno nakupovanje v Nemčiji še naprej sooča z ovirami, da postane mainstream trend e-trgovine.

Na primer, storitev Zara Streaming je bila pravkar na voljo v številnih evropskih državah. Čeprav so v živo videli več nakupov, se večina nemških kupcev še vedno obotavlja, da bi ga poskusili.

V prihodnosti se lahko le 21 % Nemcev v prihodnosti udeleži nakupovalnega dogodka v živo. Ljudje med 18. in 29. letom starosti so nekoliko bolj zainteresirani (34% jih je odprtih za idejo). Kljub temu dve tretjini mladih Nemcev še vedno ne namerava uporabljati tega načina nakupovanja.

Nemčija počasi začenja uporabljati nakupovanje v živo, kar se zelo razlikuje od Azije, zlasti Kitajske, kjer je zelo pogosto. Tam na stotine milijonov ljudi vsak dan gleda na tisoče prenosov, kar kaže, da ima nemški trg prostor za rast.

Pogosta vprašanja

Zakaj je nakupovanje v živo bolj priljubljeno v Aziji kot v Nemčiji?

Močan kontrast med priljubljenostjo nakupovanja v živo v Aziji in mlačnim sprejemom v Nemčiji je mogoče pripisati kulturnim razlikam, integraciji platforme, vedenju potrošnikov in zrelosti trga. Da bi nakupovanje v živo v Nemčiji pridobilo priljubljenost, bodo trgovci na drobno morda morali okrepiti vidik čustvene angažiranosti in ustvariti bolj privlačne in zabavne izkušnje, ki ustrezajo željam potrošnikov po navdihu in interakciji.

Vloga TikToka pri širitvi nakupovanja v živo

Rečeno je, da je na odločitev TikToka, da odloži uvedbo trgovine TikTok v celinski Evropi , vplivalo to , kako slabo je bilo tam sprejeto nakupovanje v različici v živo. Čeprav podjetje ni zagotovo povedalo, bo Španija verjetno prva država v Evropi, ki bo odprla TikTok Shop pred koncem leta. Sledile bodo tudi druge evropske države.

Ker nakupovanje v živo v Nemčiji počasi narašča, se bodo morale trgovine in platforme prilagoditi posebnim potrebam in željam nemških kupcev, da bi se več ljudi povezalo in sledilo temu novemu trendu e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU