Warc se je osredotočil na neizkoriščen potencial te ciljne skupine v poročilu “Baby Boomers’ big digital shift”. Ta generacija se trenutno uvršča med najbogatejše na svetu. Verjetno jih ne bi iskali v spletnem okolju, kar se je izkazalo za napako. Dejansko je donosen segment z visoko kupno močjo.
Dramatičen prehod na digitalno
Baby Boomers predstavljajo neizkoriščen potencial bogate ciljne skupine. V zadnjih letih je ta generacija doživela dramatičen premik k digitalnemu. Trenutno preživijo 54,4 % svojega medijskega časa na spletu, kar je 7,4 % več v samo štirih letih. Ta trend je še bolj izrazit v desetletnem obdobju – čas, porabljen z digitalnimi mediji, se je povečal z 31,6% na 53%.
Zanimiv je tudi premik v medijskih preferencah. Baby boomerji imajo vse raje digitalne različice tradicionalnih medijev. Opažamo prehod s tiskanih časopisov na spletne novice, naraščajočo priljubljenost CTV (Connected TV) na račun tradicionalne televizije in povečanje zanimanja za digitalni zvok. Ta trend odpira nove možnosti za ciljanje marketinških sporočil.
Družbeni mediji in oglaševanje
Opazujemo različno dinamiko na področju družbenih medijev in storitev pretakanja. Medtem ko se jeporaba za družabna omrežja v zadnjih 10 letih povečala za 43.1%, se je gledanje platform za pretakanje v istem obdobju povečalo za 195%. Kljub temu trendu Facebook ostaja najbolj priljubljeno socialno omrežje, saj 29% tedenskih uporabnikov v ZDA pripada tej starostni skupini.
Za tržnike ta generacija predstavlja posebne izzive. Samo 12% Baby Boomerjev dojema oglaševanje pozitivno, kar je precej pod 47% povprečjem med generacijami. Ta trend se odraža tudi v nizkem sprejetju storitev SVOD (Subscription Video on Demand), podprtih z oglasi. Samo 4,5% baby boomerjev se je odločilo za to možnost, v primerjavi z 28,4% za generacijo Z.
Ti vpogledi kažejo, da je treba trenutne marketinške strategije ponovno oceniti in prilagoditi spreminjajočim se navadam te pomembne demografske skupine. Razumevanje in prilagajanje tem trendom lahko utira pot učinkovitejšemu ciljanju na enega najbogatejših potrošniških segmentov.
Baby Boomers so na spletu. Kako se odziva vaša marketinška strategija?
- Ponovno ocenite svoje medijske načrte: Osredotočite se na digitalne kanale, ki jih Baby Boomers raje – spletne novice, CTV in digitalni zvok.
- Optimizirajte vsebino za CTV in pretakanje: Vlagajte v kakovostne video vsebine in oglase za platforme, kot sta Netflix in YouTube. Razmislite o lokalnih igralcih.
- Prilagodite svoj pristop: Ustvarite ciljno vsebino, ki odmeva z vrednotami in interesi te generacije.
- Preizkusite z oblikami oglaševanja: Glede na nizko priljubljenost tradicionalnega oglaševanja poiščite inovativne in manj invazivne načine, kako jih doseči.
- Ne pozabite na Facebook: Čeprav ni tako privlačna za mlajše generacije, ostaja ključna platforma za Baby Boomers.
- Izobraževanje in zagotavljanje vrednosti: Namesto agresivne prodaje se osredotočite na zagotavljanje koristnih informacij in rešitev za težave te ciljne skupine. Ignoriranje digitalne preobrazbe baby boomerjev bi lahko pomenilo izgubo pomembne poslovne priložnosti. S prilagajanjem strategije temu trendu lahko pridobite konkurenčno prednost in odprete pot do enega najbogatejših potrošniških segmentov.