3 min. branja

PayPal zažene oglase PayPal

PayPal je uradno predstavil svojo novo oglaševalsko storitev, PayPal Ads. Podjetje ima koristi od svoje sposobnosti sledenja in ocenjevanja celotnega nakupnega procesa od trenutka, ko uporabnik vidi oglas, do zaključka transakcije – vse v okviru lastne platforme. Vstop podjetja v digitalni oglaševalski prostor lahko vpliva na prihajajočo nakupovalno sezono.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
PayPal zažene oglase PayPal
Vir: Depositphotos

Ključna prednost: dostop do obsežnih podatkov o uporabnikih in transakcijah

Glavna prodajna točka PayPal oglasov je njegova velika baza uporabnikov in ogromna količina podatkov. Platforma zbira podatke iz 225 milijard transakcij pri milijonih trgovcev. To vključuje podatke več kot 400 milijonov uporabnikov PayPal, 90 milijonov računov Venmo in milijonov uporabnikov Honey.

Z uporabo teh podatkov želi PayPal oglaševalcem pomagati doseči potrošnike na različnih stopnjah nakupnega procesa, od odkrivanja izdelkov do nakupa. Ponuja zaprt sistem dodeljevanja za natančno sledenje uspešnosti.

Kaj bodo prinesli oglasi PayPal?

Nova oglaševalska platforma ima več nespornih prednosti:

  • Vpogledi med trgovci: Oglaševalci lahko analizirajo uspešnost več prodajalcev, kar jim pomaga optimizirati oglaševalske akcije in razumeti njihov tržni položaj.
  • Analiza tržnega deleža: S sledenjem vedenju potrošnikov lahko oglaševalci pridobijo globlje razumevanje uspešnosti njihove blagovne znamke v primerjavi s konkurenti.
  • Možnosti optimizacije: Z dostopom do podatkov iz številnih stičnih točk lahko podjetja natančno prilagodijo svoje oglaševalske akcije, da dosežejo potrošnike ob pravem času in na pravem mestu.

Ta platforma bi lahko bila še posebej koristna za mala in srednje velika podjetja, saj podatki o transakcijah PayPal zagotavljajo vpoglede, ki običajno niso na voljo na tradicionalnih platformah za digitalno oglaševanje.

Vendar pa bodo morali biti oglasi PayPal previdni glede ustrezne uporabniške izkušnje. Potrošniki v tem ekosistemu niso navajeni na oglase, njihova uvedba pa je lahko presenetljiva ali moteča.

Omrežja finančnih medijev so v porastu

PayPal Ads je del širšega gibanja med finančnimi institucijami, ki vstopajo v digitalni oglaševalski prostor. Druga podjetja, kot so Klarna, Revolut in Chase, so prav tako ustanovila omrežja finančnih medijev (FMN), da bi diverzificirala svoje tokove prihodkov. Z naraščajočim pritiskom na tradicionalne finančne marže finančne institucije vidijo oglaševanje kot nov način za povečanje dobička.

Napovedi kažejo , da se bo poraba za oglaševanje na FMN od leta 2024 do leta 2026 povečala za 107% letno in dosegla 1,5 milijarde dolarjev.

Kaj to pomeni za e-poslovanje

PayPal Ads ima potencial, da deluje v e-trgovini kot del marketinške strategije. Ponuja obetaven način za doseganje potrošnikov prek visokokakovostnih podatkov o transakcijah in dostop do dragocenih tržnih vpogledov. Vendar pa mora najprej najti ravnovesje med zagotavljanjem vrednosti oglaševalcem in ohranjanjem zaupanja uporabnikov. Če bodo uspešni, bi lahko oglasi PayPal pomembno vplivali na digitalni oglaševalski prostor, zlasti za podjetja, ki iščejo ciljne rešitve, ki temeljijo na podatkih.

Pogosta vprašanja

Kje se lahko zaženejo oglasi PayPal?

PayPal Ads trenutno deluje predvsem v ZDA, vendar podjetje načrtuje razširitev svojih oglaševalskih storitev tudi v Evropo. V naslednjem letu se namerava razširiti na Združeno kraljestvo in Nemčijo.

Kako delujejo oglasi PayPal?

Sistem PayPal Ads temelji na uporabi podatkov o nakupnem vedenju uporabnikov PayPal. To oglaševalcem omogoča učinkovito ciljanje oglasov na podlagi podatkov o transakcijah. Cilj je ponuditi oglase ne samo na platformah PayPal, temveč tudi na spletnih mestih in drugih digitalnih kanalih.

Kaj pomeni FMN?

Omrežja finančnih medijev (FMN) so oglaševalske platforme, ki jih upravljajo finančne institucije (npr. banke ali plačilne platforme), ki uporabljajo obsežne podatke o transakcijah in vedenju potrošnikov za ciljanje oglasov. Ta omrežja omogočajo finančnim podjetjem, da izkoristijo podatke o nakupih in plačilih svojih strank za zagotavljanje prilagojenih ponudb in oglasov.

Koncept FMN se je pojavil kot odziv na zmanjševanje marž v tradicionalnih finančnih storitvah, saj finančne institucije iščejo nove vire prihodkov. Prednost FMN je v tem, da imajo finančne institucije bogate podatke o nakupih, ki jim omogočajo ustvarjanje oglasov, ki so natančno usmerjeni v vedenje in interese potrošnikov. Posledično imajo večjo učinkovitost kot tradicionalni digitalni oglasi, saj lahko dosežejo stranke točno v trenutku, ko jih zanima nakup.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+