
Izjemne naložbe in rast
Ker je 40 % uporabnikov še vedno aktivnih sedmi dan, je platforma v zadnjih šestih mesecih zabeležila 30-kratno povečanje uporabe, kar kaže na možnost dolgoročnega uspeha na konkurenčnem trgu družbenih medijev. Podjetje, ki upravlja Yope, je bilo na začetku financirano s 4,65 milijona dolar jev, njegova vrednost pa presega 50 milijonov dolarjev. Glavni trije vlagatelji v tej rundi so Redseed, Inovo VC in Goodwater Capital. Med drugimi pomembnimi vlagatelji so še nekdanji Googlov raziskovalec Andrej Tkačenk, Dima Ševc, soustanovitelj aplikacije Reface, ter Jean de La Rochebrochard in Greg Tkačenko, ki sta leta 2020 prek SnapChatakupila podjetje AI Factory.
Izrazita metoda za uporabo družbenih medijev
Uporabniški vmesnik aplikacije Yope je preprost, vendar očarljiv. Uporabniki lahko izberejo sliko iz svoje galerije ali jo posnamejo znotraj aplikacije, nato pa jo delijo s svojimi zasebnimi skupinami. Prek vmesnika“zid” lahko uporabniki objavljajo odzive, sodelujejo v razpravah v realnem času in si ogledajo neprekinjen fotokolaž, ki ga ustvari algoritem strojnega učenja. Podobno kot drugi znani omrežni sistemi ima program tudi funkcije družbenih medijev. Platforma ima orodje za rekapitulacijo, podobno orodju Google Photos in Apple Photos, proge za spodbujanje pogostega deljenja in gradnik za fotografije na zaklenjenem zaslonu, ki prikazuje nedavne skupinske fotografije.

Source: play.google.com
Prihodnji načrti in strategija rasti
S programom ambasadorjev, ki nagrajuje ugledne uporabnike za promocijo aplikacije na Instagramu in TikToku, Yope pospešuje svojo rast. Vsebine, ki so jih ustvarili ambasadorji Yope, so doživele več kot 56 milijonov ogledov, 70-80 % na novo povabljenih članov pa je glavni dejavnik pridobivanja platforme. V prihodnjem letu izvršni direktor podjetja Yope Bahram Ismailau pričakuje, da bo imelo podjetje 50 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Funkcija prijave, ki uporabnike spodbuja, da ostanejo aktivni, interaktivni zidovi skupin, ki jih je mogoče prilagoditi z nalepkami in risbami, ter možnost snemanja videoposnetkov so značilnosti prihajajoče aplikacije. Podjetje upa, da bo z zagotavljanjem možnosti družinskih skupin doseglo širše občinstvo od svojih sedanjih strank. Večino uporabnikov aplikacije Yope predstavljajo osebe, mlajše od osemnajst let.
Pot do uspeha
Podjetje Yope je imelo na poti do uspeha veliko ovir. Podjetje Yope sta leta 2021 soustanovila Ismailau in Paul Rudkouski, ki sta bila sošolca na beloruski državni univerzi v Minsku. Podjetje je ustvarjalo aplikacije za družabna omrežja; pred začetkom delovanja podjetja Yope septembra 2024 sta si sledila Salo in aplikacija z več kamerami. Podjetje je opustilo svoja prejšnja prizadevanja za asinhrono video podkastiranje od leta 2023. Za razliko od aplikacij WhatsApp, Instagram in Snapchat, ki omogočajo skupinsko komunikacijo, vendar je ne navajajo kot svojo primarno funkcijo, Yope uporablja pristop zasebne skupinske izmenjave fotografij. Instagramova funkcija Flipside je bila kljub prizadevanjem za razvoj takšne funkcionalnosti opuščena v petih mesecih po uvedbi.
“Kurirane vsebine so zdaj na voljo na Instagramu in Snapchatu. Po Ismailauovih besedah je v skupni rabi le 1 % številnih fotografij, ki jih posnamejo uporabniki iz generacije Z. Da bi se izognili temu trendu, podjetje Yope spodbuja deljenje “nefiltrirane vsebine“.
Izziv dolgoročne rasti
Kljub hitremu vzponu se podjetje Yope sooča z znanim izzivom: ohraniti zagon. Podobne aplikacije, kot je BeReal, so bile na začetku močno sprejete, vendar so imele težave z dolgoročnim sodelovanjem. Omenjena aplikacija BeReal je na primer doživela upad rasti, preden jo je prevzelo podjetje za igre na srečo Voodoo.Čeprav mora zagonsko podjetje še dokazati, da lahko dolgoročno zadrži uporabnike, njegov inovativni pristop in močna začetna privlačnost kažeta, da ima morda možnost postati naslednji pomemben igralec na področju družbenih medijev. Ali se bo Yope uprl usodi svojih predhodnikov, bomo še videli, za zdaj pa njegov hiter vzpon vzbuja zanimanje tako uporabnikov kot tudi vlagateljev.
Učinki na e-trgovanje
Ker je Yope bolj usmerjen v zasebno skupinsko izmenjavo fotografij, lahko njegova rast in strategije vključevanja uporabnikov vplivajo na to, kako platforme e-trgovine sodelujejo z družbenimi mediji. Yope lahko podjetja e-trgovine spodbudi k bolj osebnemu in bolj intimnemu trženju, če se osredotoči na zasebno, kurirano vsebino, morda z uporabo zasebnih skupin za ciljne promocije ali ustvarjanje skupnosti. Za zdaj je vpliv Yope na e-trgovino precej špekulativen, saj je njegov glavni namen družbeni medij in ne trgovina.