2 min. branja

Trendi TikToka za leto 2025: Novo poročilo razkriva strategije za e-trgovino

TikTokovo poročilo o trendih "What's Next 2025 Trend Report" izpostavlja nove trende, ki jih lahko blagovne znamke e-trgovine izkoristijo, da ostanejo kulturno relevantne in se povežejo s svojim občinstvom. Tukaj so ključne ugotovitve za vašo letošnjo strategijo, ki vam bodo pomagale krmariti tržno dinamiko, optimizirati uspešnost in ustvariti pomembne povezave z vašim ciljnim občinstvom s pomočjo vpogledov na podlagi podatkov in preverjenih metodologij.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trendi TikToka za leto 2025: Novo poročilo razkriva strategije za e-trgovino
Vir: Depositphotos

1. Združitev blagovnih znamk: Ustvarjanje povezav med domenami

Blagovne znamke v e-trgovini se pri doseganju nišnega občinstva vse bolj zanašajo na različne ustvarjalce. Sodelovanje z ustvarjalci, ki delijo avtentične, nefiltrirane izkušnje, pomaga krepiti zaupanje.Strokovni nasvet:

Uporabite TikTokovo tržnico ustvarjalcev, da poiščete glasove, ki se ujemajo z vašo blagovno znamko, in razvijete kampanje, ki poudarjajo avtentičnost in vključenost.

TikTok´s 2025 “What’s Next” report

Source: TikTok

2. Osmoza identitete: Prilagajanje preferencam strank

Potrošniki zdaj pričakujejo, da bodo blagovne znamke odražale njihove spreminjajoče se vrednote, kot so vključenost, raznolikost in trajnost. Na portalu TikTok občinstvo še posebej zanimajo edinstvene perspektive in osebne zgodbe.Profesionalni nasvet:

Sekcije s komentarji uporabite kot fokusne skupine v živo, da izboljšate svojo ponudbo in pokažete skrb za potrebe svojih strank.

3. Ustvarjalni katalizatorji: Povečanje agilnosti z umetno inteligenco

Umetna inteligenca začenja povzročati revolucijo pri ustvarjanju vsebin. Blagovne znamke lahko s pomočjo orodij, kot je TikTok Symphony Assistant, hitro eksperimentirajo in iterirajo od ideje do produkcije.Profesionalni nasvet:

Vključite generativno UI v svoj delovni proces za ustvarjanje vizualnih vsebin, personalizacijo kampanj in ustvarjalno pripovedovanje zgodb.

TikTok's 2025 Trends

Source: TikTok

4. Razvijanje pogovorov za krepitev zaupanja

Blagovne znamke so cenjene, če z uporabniki storitve TikTok sodelujejo na smiseln način. Pobude za delo v skupnosti, dogodki v živo in kampanje, ki temeljijo na odnosih, pomagajo vašemu občinstvu, da se počuti, kot da sodelujejo.Profesionalni nasvet:

Uporabite interaktivne elemente, kot je TikTok LIVE, ali znane hashtage, kot sta #CorporateBaddie in #SelfCare, da spodbudite dvosmerno komunikacijo.

Zakaj je to poročilo pomembno za e-trgovino

Za blagovne znamke e-trgovine TikTokovo poročilo o trendih za leto 2025 ponuja neprecenljiv vpogled v združevanje tehnologije z avtentičnim vključevanjem. Ne glede na to, ali ste zagonsko podjetje ali uveljavljena blagovna znamka, ti trendi zagotavljajo uporabne strategije za rast, od ustvarjanja vsebin s pomočjo umetne inteligence do gradnje skupnosti.

Poudarek poročila na partnerstvih z ustvarjalci in gradnji zaupanja je še posebej pomemben za spletne trgovce, ki želijo izstopati na vse bolj konkurenčnem digitalnem trgu.

Celotno poročilo TikToka “What’s Next Trend Report” si lahko prenesete tukaj. (zahteva pošiljanje po e-pošti).

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+