
1. Združitev blagovnih znamk: Ustvarjanje povezav med domenami
Blagovne znamke v e-trgovini se pri doseganju nišnega občinstva vse bolj zanašajo na različne ustvarjalce. Sodelovanje z ustvarjalci, ki delijo avtentične, nefiltrirane izkušnje, pomaga krepiti zaupanje.Strokovni nasvet:
Uporabite TikTokovo tržnico ustvarjalcev, da poiščete glasove, ki se ujemajo z vašo blagovno znamko, in razvijete kampanje, ki poudarjajo avtentičnost in vključenost.

Source: TikTok
2. Osmoza identitete: Prilagajanje preferencam strank
Potrošniki zdaj pričakujejo, da bodo blagovne znamke odražale njihove spreminjajoče se vrednote, kot so vključenost, raznolikost in trajnost. Na portalu TikTok občinstvo še posebej zanimajo edinstvene perspektive in osebne zgodbe.Profesionalni nasvet:
Sekcije s komentarji uporabite kot fokusne skupine v živo, da izboljšate svojo ponudbo in pokažete skrb za potrebe svojih strank.
3. Ustvarjalni katalizatorji: Povečanje agilnosti z umetno inteligenco
Umetna inteligenca začenja povzročati revolucijo pri ustvarjanju vsebin. Blagovne znamke lahko s pomočjo orodij, kot je TikTok Symphony Assistant, hitro eksperimentirajo in iterirajo od ideje do produkcije.Profesionalni nasvet:
Vključite generativno UI v svoj delovni proces za ustvarjanje vizualnih vsebin, personalizacijo kampanj in ustvarjalno pripovedovanje zgodb.

Source: TikTok
4. Razvijanje pogovorov za krepitev zaupanja
Blagovne znamke so cenjene, če z uporabniki storitve TikTok sodelujejo na smiseln način. Pobude za delo v skupnosti, dogodki v živo in kampanje, ki temeljijo na odnosih, pomagajo vašemu občinstvu, da se počuti, kot da sodelujejo.Profesionalni nasvet:
Uporabite interaktivne elemente, kot je TikTok LIVE, ali znane hashtage, kot sta #CorporateBaddie in #SelfCare, da spodbudite dvosmerno komunikacijo.
Zakaj je to poročilo pomembno za e-trgovino
Za blagovne znamke e-trgovine TikTokovo poročilo o trendih za leto 2025 ponuja neprecenljiv vpogled v združevanje tehnologije z avtentičnim vključevanjem. Ne glede na to, ali ste zagonsko podjetje ali uveljavljena blagovna znamka, ti trendi zagotavljajo uporabne strategije za rast, od ustvarjanja vsebin s pomočjo umetne inteligence do gradnje skupnosti.
Poudarek poročila na partnerstvih z ustvarjalci in gradnji zaupanja je še posebej pomemben za spletne trgovce, ki želijo izstopati na vse bolj konkurenčnem digitalnem trgu.
Celotno poročilo TikToka “What’s Next Trend Report” si lahko prenesete tukaj. (zahteva pošiljanje po e-pošti).