Raziskava je bila izvedena na vzorcu 12.000 uporabnikov družbenih medijev (starih od 13 do 49 let) v ZDA, Združenem kraljestvu, Kanadi, Franciji in Savdski Arabiji. Raziskava je združevala vprašalnike za dvig blagovne znamke, testiranje oglasov v resničnem kontekstu in simulirano nakupovanje, kjer so anketiranci lahko iskali izdelke in jih dodajali v košarico.
Rezultati so pokazali, da oglasi, ki jih vodi ustvarjalec, dlje časa ohranijo pozornost, povečajo priklic blagovne znamke in vodijo k večji nakupni nameri.
Zanimivo je, da so se ustvarjalci na platformi Snapchat v primerjavi z drugimi platformami v raziskavi izkazali za bolj pristne in zaupanja vredne. Rezultati pa kažejo, da lahko ustvarjalci vplivajo na prodajo, zlasti če so strateško vključeni v kampanje.

Source: Snapchat
Ustvarjalci vsebin spodbujajo prodajo, ne le zavedanje o blagovni znamki
68 % potrošnikov je poročalo, da so naleteli na sponzorirane vsebine ustvarjalcev. Gospodarstvo ustvarjalcev doživlja razcvet in naj bi se do leta 2027 povečalo na 480 milijard dolarjev.
Študija je razkrila, da lahko oglasi, ki jih vodijo ustvarjalci, učinkoviteje ohranjajo pozornost – v povprečju za 12 % dlje kot standardni oglasni formati. To pomeni, da potrošniki z njimi preživijo več časa in je bolj verjetno, da bodo sprejeli ključno sporočilo blagovne znamke.
Ta učinek se je odražal tudi v nakupnem vedenju. Če so bili kupci najprej izpostavljeni oglasom, ki jih je vodil ustvarjalec, nato pa še oglasom za izdelek, je bilo bolj verjetno, da si bodo ogledali podrobnosti o izdelku in na koncu opravili nakup.
Poleg tega so imele blagovne znamke, ki so uporabljale partnerstva z ustvarjalci, večjo verjetnost, da se bodo med končno odločitvijo o nakupu uvrstile v nabor premislekov potrošnikov, kar jim daje prednost v konkurenčnem okolju.

Source: Snapchat
Ustvarjalci krepijo zaupanje in ugled blagovne znamke
Poleg neposredne prodaje ustvarjalci krepijo tudi verodostojnost blagovne znamke. Potrošniki, ki so videli kombinacijo oglaševanja, ki ga vodijo ustvarjalci, in oglaševanja izdelkov, so v primerjavi s tistimi, ki so videli samo oglaševanje izdelkov, zaznali blagovne znamke kot bolj zaupanja vredne.
“Svetovni potrošniki so nam povedali, da so mnenja ustvarjalcev pomembna tako v fazi premisleka (71 %) kot v fazi nakupa (70 %),” navaja poročilo Snapchata.
Snapchat trdi, da so njegovi ustvarjalci dojeti kot bolj pristni in zaupanja vredni kot vplivneži na drugih platformah. Po navedbah platforme je to povezano z njenim poudarkom na komunikaciji med prijatelji in družino, kar seveda krepi tudi odnos z ustvarjalci vsebin.
Snapchat trdi, da imajo priporočila njegovih ustvarjalcev večji vpliv na nakupne odločitve. To pa zato, ker jih njihovi sledilci obravnavajo bolj kot prijatelje in ne kot tradicionalne vplivneže.
Vendar pa raziskava ne ponuja posebnih primerjav z drugimi družabnimi omrežji ali trdnih podatkov, ki bi to razliko dokončno potrdili.