2 min. branja

Novice v YouTubu omogočajo ustvarjanje kode QR in podpirajo UGC

YouTube uvaja številne nove funkcije, katerih namen je povečati vključenost uporabnikov in poenostaviti izmenjavo vsebin, kar bi lahko koristilo upraviteljem družabnih medijev in prav vsem e-trgovcem, ki v svojih trženjskih kampanjah uporabljajo video vsebine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Novice v YouTubu omogočajo ustvarjanje kode QR in podpirajo UGC
Vir: Depositphotos

Kode QR za kanale

Ta posodobitev omogoča ustvarjalcem, da ustvarijo edinstveno kodo QR za svoj kanal YouTube, kar olajša deljenje vsebine na spletu in zunaj njega. Po navedbah YouTuba so poskušali poenostaviti postopek deljenja, saj kopiranje in lepljenje URL-jev ni bilo najbolj priročno – še posebej v svetu brez povezave. Svojo kodo QR lahko najdete v aplikaciji na zavihku Moje pod možnostjo Deljenje kanala.

Boljše kratke filme YouTube

YouTube preizkuša tudi nove učinke za vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki, v kratkih filmih. Ta poskus izbrani skupini ustvarjalcev omogoča, da oblikujejo in objavijo lastne učinke neposredno v kratkih filmih, podobno kot so učinki na voljo na platformah, kot sta Snapchat in Instagram. Vsi uporabniki bodo lahko te nove učinke uporabili v svojih kratkih filmih tako, da bodo dostopali do gumba Učinki in raziskovali razpoložljive možnosti. Ta pobuda bi lahko bila predhodnica naprednejših orodij za ustvarjanje učinkov na YouTubu, kar bi razširilo ponudbo kratkih videoposnetkov na platformi.

Povezave do drugih kanalov in predstavljenih razdelkov

YouTube preizkuša tudi nove načine predstavljanja drugih ustvarjalcev v komentarjih. Testiranje pogleda podrobnosti o plačilu v storitvi YouTube Studio razširja tudi na druge valute, ne le ameriški dolar. YouTube širi tudi dostop do funkcije Jump Ahead. To orodje uporablja umetno inteligenco za prepoznavanje najbolj priljubljenih delov videoposnetka in uporabnikom omogoča, da skočijo neposredno na te točke z dvojnim klikom na gumb za hitro premikanje naprej. Funkcija, ki je bila prvotno uvedena marca, je bila dobro sprejeta, saj jo je 92 % testirancev ocenilo kot uporabno. YouTube pravi, da funkcija ni bistveno vplivala na skupni čas gledanja, kljub pomislekom, da bi lahko zmanjšala čas, ki ga ljudje porabijo za gledanje videoposnetkov. Treba je dodati, da je funkcija Jump Ahead na voljo le naročnikom storitve YouTube Premium. Ustvarjalci pa jo lahko preizkusijo na svojih videoposnetkih brez naročnine.

Zadnje iz kategorije Socialna omrežja
Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+