3 min. branja

6 novih funkcij, ki bodo kmalu obogatile YouTube Shorts

Ker se družbena omrežja še naprej razvijajo, si YouTube prizadeva poenostaviti ustvarjanje vsebin za vse – od novincev do spletnih zvezd z veliko bazo sledilcev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
6 novih funkcij, ki bodo kmalu obogatile YouTube Shorts
Vir: Depositphotos

Čeprav platforma ni določila, kdaj se bodo te nove funkcije začele, so se odločili, da bodo svoje prednosti sporočili vnaprej. Vzemimo to kot priložnost, da jih pripravimo in vključimo v naše prihodnje marketinške strategije na družbenih omrežjih.

Zakaj se YouTube osredotoča na kratke hlače? Kratki videoposnetki so povsod, trendovski in povpraševanje po različnih družbenih omrežjih. Po besedah Johanne Voolich, YouTubove CPO:

“Najboljša stvar pri kratkih hlačah je, da je njihovo gledanje zabavno. Trenutno imamo 70 milijard ogledov na dan, platforma pa raste.”

Daljši videoposnetki s samodejno postavitvijo

Čeprav je platforma lani predstavila orodja za lažjo pretvorbo običajnih videoposnetkov kanalov v kratek format Shorts, zdaj prihajajo z izboljšavami, ki tekmujejo z drugimi družbenimi omrežji. Android bo kmalu imel funkcijo samodejne postavitve, ki samodejno sledi glavnemu predmetu v videoposnetku. Veselimo se lahko dinamičnega pomikanja, povečave in obrezovanja.

Pretvorba besedila v govor

TikTok, eno vodilnih družbenih omrežij, je pustilo svoj pečat na vseh nas s svojim specifičnim avtomatiziranim glasom, ki je prežemal vsa področja interneta. In prihaja na YouTube. S funkcijo pretvorbe besedila v govor lahko ustvarjalci pretvorijo besedilo v izgovorjene besede. Na voljo bodo štirje različni glasovi. Kako dobro bo ta funkcija obvladala slovaščino, bomo še videli. Počakajmo in poglejmo.

Sodelovanje skupnosti z interaktivno nalepko

Ustvarjalci bodo lahko dodali nalepko »Dodaj svoje«. To bo gledalcem omogočilo, da se enostavno vključijo in dodajo svoj odgovor na vprašanje ali izziv. Izgleda kot obetaven interaktivni element.

Minecraft Mania

Z elementom igrifikacije v kratkih hlačah bo mogoče beležiti dosežke, jih deliti in tekmovati s prijatelji.

“Da bi proslavili 15. obletnico Minecrafta, smo pred kratkim predstavili dva nova učinka. Minecraft Spring vas popelje neposredno v svet Minecrafta, Minecraft Rush pa je nova mini igra, ki jo lahko igrate neposredno v predvajalniku Shorts,” navaja platforma.

Podnapisi, izboljšani z umetno inteligenco

Zanimiva funkcija so samodejno ustvarjeni napisi. Cilj bo ustvariti bolj privlačna besedila, ki bi morala pritegniti ljudi, ki gledajo kratke hlače brez zvoka. Prednost je, da jih je mogoče urejati, prilagajati in oblikovati z različnimi pisavami in barvami.

Remix na kvadrat

Možnost remiksiranja remixa se morda sliši nekoliko bizarno, toda vsakdo, ki ne zaostaja za časom, verjetno razume, da preoblikovanje obstoječih del trenutno pridobiva točke. Remixi so kratki videoposnetki, ki vsebujejo segment iz javnega videoposnetka v YouTubu ali kratek videoposnetek drugega uporabnika (tj. ustvarjalec ni zavrnil ponovne uporabe svoje vsebine). YouTube že ponuja različna orodja za remiksiranje videoposnetkov, vendar bo novi dodatek ustvarjalcem omogočil ustvarjanje remiksov iz obstoječih remiksov, ne samo iz dolgih videoposnetkov ali kratkih filmov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU