2 min. branja

Vpliv na trajnost maloprodaje: Generacija Z poganja spremembe FMCG

Trajnost maloprodaje je postala ključna skrb za sektor FMCG , saj se generacija Z pojavlja kot ključna skupina potrošnikov. Vstop generacije Z v delovno silo z močnimi okoljskimi prepričanji pritiska na trgovce na drobno in podjetja FMCG, da bolje razumejo posledice podnebnih sprememb za potrošnike, kupce in kategorije izdelkov. Ta premik k trajnosti maloprodaje prisili podjetja, da ponovno ocenijo svoje prakse in strategije, da bi izpolnili pričakovanja te okoljsko ozaveščene generacije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vpliv na trajnost maloprodaje: Generacija Z poganja spremembe FMCG
Vir: Depositphotos

Generalni direktor podjetja za upravljanje kategorij, Patrick Finlay, opozarja na dve študiji, ki poudarjata osredotočenost generacije Z na trajnost. Študija Barclaycard kaže, da je 82 % generacije Z zaskrbljenih zaradi trajnosti, medtem ko je First Insight ugotovil , da 75 % pri sprejemanju odločitev o nakupu daje prednost trajnosti pred blagovnimi znamkami (49 %).

“Nedavni primeri zelenih pobud vključujejo Frugalpacovo inovacijo papirnatih steklenic, Aldijev izbor vina in Greenall’s Gin,” je opozoril Finlay. “Tudi Asdino prekinjeno ponovno polnjenje in ponovno uporabo kaže pripravljenost za eksperimentiranje in učenje.”

Finlay trdi, da bo izvajanje smiselnih trajnostnih strategij trajalo nekaj časa, saj si veliki trgovci na drobno prizadevajo za neto ničelno notranje poslovanje do leta 2035. Vprašanje je, ali bodo tradicionalne razširitve ponudbe izdelkov zadostovale glede na okoljska pričakovanja generacije Z. Verjame, da ustvarjanje trajne vrednosti zahteva drzne, dolgoročne naložbe, zlasti v negotovih časih. Opozarja, da bodo ekološko ozaveščene mlajše generacije sprejemale odločitve o nakupu na podlagi svojih vrednot, ne da bi pričakovale, da bodo plačale premijo.

“Naša industrija potrebuje trgovce na drobno in dobavitelje, da vodijo in uvajajo inovacije,” pravi Finlay. “Še vedno eksperimentiramo, kot je Asdin poskus ponovnega polnjenja – načrtovanje, izvajanje, učenje in izpopolnjevanje. Ostati relevanten pomeni prilagajati se trendom in delovati v skladu z njimi, učiti se iz uspehov in neuspehov.”

Ta preobrazba zahteva disciplino pri razvoju dolgoročnih strategij in vizij kategorij. Zato morajo dobavitelji in trgovci na drobno dvigniti smer in vrednost kategorije, da bi potrošnikom dali več razlogov za nakupovanje, vključno z močnimi okoljskimi pobudami.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+