Generalni direktor podjetja za upravljanje kategorij, Patrick Finlay, opozarja na dve študiji, ki poudarjata osredotočenost generacije Z na trajnost. Študija Barclaycard kaže, da je 82 % generacije Z zaskrbljenih zaradi trajnosti, medtem ko je First Insight ugotovil , da 75 % pri sprejemanju odločitev o nakupu daje prednost trajnosti pred blagovnimi znamkami (49 %).
“Nedavni primeri zelenih pobud vključujejo Frugalpacovo inovacijo papirnatih steklenic, Aldijev izbor vina in Greenall’s Gin,” je opozoril Finlay. “Tudi Asdino prekinjeno ponovno polnjenje in ponovno uporabo kaže pripravljenost za eksperimentiranje in učenje.”
Finlay trdi, da bo izvajanje smiselnih trajnostnih strategij trajalo nekaj časa, saj si veliki trgovci na drobno prizadevajo za neto ničelno notranje poslovanje do leta 2035. Vprašanje je, ali bodo tradicionalne razširitve ponudbe izdelkov zadostovale glede na okoljska pričakovanja generacije Z. Verjame, da ustvarjanje trajne vrednosti zahteva drzne, dolgoročne naložbe, zlasti v negotovih časih. Opozarja, da bodo ekološko ozaveščene mlajše generacije sprejemale odločitve o nakupu na podlagi svojih vrednot, ne da bi pričakovale, da bodo plačale premijo.
“Naša industrija potrebuje trgovce na drobno in dobavitelje, da vodijo in uvajajo inovacije,” pravi Finlay. “Še vedno eksperimentiramo, kot je Asdin poskus ponovnega polnjenja – načrtovanje, izvajanje, učenje in izpopolnjevanje. Ostati relevanten pomeni prilagajati se trendom in delovati v skladu z njimi, učiti se iz uspehov in neuspehov.”