1 min. branja

Kaj je FMCG?

FMCG je kratica za hitro tekoče potrošniško blago. To so izdelki, ki se prodajajo hitro in po relativno nizkih stroških.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

FMCG je kratica za hitro tekoče potrošniško blago. To so izdelki, ki se prodajajo hitro in po relativno nizkih stroških.

FMCG se nanaša na izdelke, ki imajo kratek rok uporabnosti, bodisi zaradi velikega povpraševanja potrošnikov bodisi zato, ker so pokvarljivi.

Značilnosti:

    • Pogosti nakupi
    • Nizki stroški
    • Hitra poraba
    • Kratek rok uporabnosti
    • Visok promet

Primeri:

    • Hrana in pijača
    • Toaletni
    • Zdravila brez recepta
    • Čistilna sredstva
    • Kozmetika
    • Pisalne potrebščine

Pomen industrije: Sektor FMCG je ena največjih in najbolj konkurenčnih industrij na svetu, v kateri sodelujejo velike multinacionalne korporacije. Podjetja FMCG pogosto delujejo z nizkimi stopnjami dobička in se zanašajo na velik obseg prodaje za ustvarjanje dobička.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU