1 min. branja

Kaj je FMCG?

FMCG je kratica za hitro tekoče potrošniško blago. To so izdelki, ki se prodajajo hitro in po relativno nizkih stroških.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

FMCG je kratica za hitro tekoče potrošniško blago. To so izdelki, ki se prodajajo hitro in po relativno nizkih stroških.

FMCG se nanaša na izdelke, ki imajo kratek rok uporabnosti, bodisi zaradi velikega povpraševanja potrošnikov bodisi zato, ker so pokvarljivi.

Značilnosti:

    • Pogosti nakupi
    • Nizki stroški
    • Hitra poraba
    • Kratek rok uporabnosti
    • Visok promet

Primeri:

    • Hrana in pijača
    • Toaletni
    • Zdravila brez recepta
    • Čistilna sredstva
    • Kozmetika
    • Pisalne potrebščine

Pomen industrije: Sektor FMCG je ena največjih in najbolj konkurenčnih industrij na svetu, v kateri sodelujejo velike multinacionalne korporacije. Podjetja FMCG pogosto delujejo z nizkimi stopnjami dobička in se zanašajo na velik obseg prodaje za ustvarjanje dobička.

Delite članek
Podobni članki
Blagovna znamka delodajalca ni trend – je poslovna strategija
5 min. branja

Blagovna znamka delodajalca ni trend – je poslovna strategija

Ventsislava Nikolova je več kot desetletje v podjetjih opažala isti razkorak: podjetja so želela rezultate, vendar so zanemarjala izkušnje zaposlenih pri oblikovanju blagovne znamke, ki so bile v ozadju teh rezultatov. Zato je ustanovila podjetje WorkVibes in zdaj organizira najpomembnejši bolgarski vrh o blagovni znamki delodajalca.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU