
🎤 Začnimo od začetka – kaj točno je Employer Branding Summit?
Employer Branding Summit (ali EB Summit) je enodnevna mednarodna konferenca, ki bo potekala 26. novembra 2025 v Sofiji in bo v celoti osredotočena na to, kako podjetja gradijo delovna mesta, ki privabljajo, vključujejo in zadržujejo talente. To ni tradicionalna kadrovska konferenca, temveč forum o strategiji in kulturi, na katerem govorimo o ljudeh, vodenju, tehnologiji in komunikaciji. Združujemo voditelje iz podjetij, kot so HubSpot, Deel, Bolt, NielsenIQ, TalentLyft, Humand in številna druga, da bi raziskali, kako je mogoče znamčenje delodajalca uporabiti kot pravi vzvod rasti in ne le kot kampanjo za zaposlovanje.
🎤 Kaj vas je navdihnilo, da ste ustvarili ta dogodek?
Več kot desetletje sem delal na področju človeških virov, vodenja in kulture – med drugim v enem največjih logističnih podjetij v regiji – in vedno znova sem opažal isti razkorak: podjetja so želela rezultate, vendar so zanemarjala izkušnjo zaposlenih, ki je v ozadju teh rezultatov. Prav tako je bilo v dogodkih, ki so se odvijali na lokalni ravni, očitno pomanjkanje globine in mednarodne perspektive. V Amsterdamu ali Londonu so konference o kulturi podjetja nabito polne. V Romuniji in Srbiji gradijo celotne ekosisteme na področju blagovne znamke delodajalca. To energijo sem želel prenesti v Bolgarijo in dvigniti letvico.
🎤 Kdo bi se moral udeležiti konference – samo kadrovski strokovnjaki?
Sploh ne. Dogodek je namenjen kadrovikom, vodjem marketinga, ustanoviteljem in direktorjem na ravni C, pravzaprav vsem, ki se dotikajo ljudi, blagovne znamke ali strategije. Zlasti v hitro rastočih digitalnih podjetjih in podjetjih za e-poslovanje postaja oblikovanje blagovne znamke delodajalca ključnega pomena. Zakaj? Ker je vaša rast odvisna od vaše sposobnosti zaposlovanja, ohranjanja in navdihovanja ljudi. In če tega ne počnete namerno, se bo to zgodilo po naključju in verjetno ne v vašo korist.
🎤 Mnogi še vedno zamenjujejo blagovno znamko delodajalca s trženjem zaposlovanja. Ali lahko razložite razliko?
Odlično vprašanje, ki ga bomo obravnavali na dogodku. Tukaj je kratka različica:
- Trženje pri zaposlovanju je način, kako promovirate prosta delovna mesta in privabljate kandidate.
- Trženjeblagovne znamke delodajalca je, kako ljudje doživljajo vaše podjetje kot delovno mesto – od prvega vtisa do zaključnega razgovora.
Znamka delodajalca ni samo vsebina, temveč tudi to, kako se vaša kultura kaže v procesih, slogu vodenja, vrednotah in odločitvah. Če se vaša notranja realnost ne ujema z vašim zunanjim sporočilom, bodo kandidati to vedeli. In odšli bodo.
Katere so največje napake, ki jih podjetja delajo, ko poskušajo oblikovati blagovno znamko delodajalca?
- Osredotočajo se le na vizualne elemente in pozabijo na izkušnje. Odlična karierna spletna stran ne pomeni nič, če je vaše uvajanje v delovno razmerje slabo.
- Kopirajo trende brez konteksta. Kar je uspešno za Netflix, ne bo uspešno za vaše 20-člansko zagonsko podjetje.
- Gradijo ga kot kampanjo in ne kot sistem. Prava blagovna znamka delodajalca je medfunkcionalna – vključeni morajo biti kadrovska služba, vodstvo, trženje in operativna služba.
In verjetno največja težava: prepuščajo jo samo kadrovski službi. Vzpostavljanje blagovne znamke delodajalca je naloga vseh.

Source: ebsummit.bg
🎤 Ali lahko o dogodku razpravljamo še enkrat? V čem je dogodek EB Summit 2025 poseben?
Tri stvari:
- Globalna perspektiva. Pripeljemo govorce iz vrhunskih podjetij, ki so ustvarili blagovne znamke delodajalcev, ki delujejo na različnih trgih, v različnih kulturah in pri različnih izzivih.
- Resnični pogovori. Brez modnih besed. Osredotočamo se na resnične študije primerov, iskrena spoznanja in okvire, ki jih lahko ljudje takoj uporabijo.
- Stalna vrednost. Še pred vrhom izvajamo EX Talks – serijo spletnih seminarjev, osredotočenih na izkušnje zaposlenih, s sejami o digitalizaciji, zaposlovanju, kulturi in vključevanju. To ni le dogodek. To je gibanje.
🎤 Katere trende bi morali spremljati leta 2025, ko gre za znamčenje delodajalcev?
・Zlitje kadrovske službe in trženja. Meje se brišejo. Vidimo več “vodij blagovne znamke delodajalca”, ki sedijo v ekipah za komuniciranje ali blagovno znamko in sodelujejo z vodji kadrov.・Interno pripovedovanje zgodb postaja poslovno orodje. Podjetja, ki vlagajo v zagovorništvo zaposlenih, notranje komuniciranje in pripovedi z namenom, bodo zmagala v vojni talentov.・EX kot izdelek. Tako kot izkušnja strank je tudi izkušnja zaposlenih zdaj merljiva, načrtovana in izboljšljiva, ta sprememba miselnosti pa je zelo pomembna.
🎤 Kako se lahko ljudje udeležijo ali sodelujejo?
Vstopnice so na voljo na www.ebsummit.bg. Dobrodošli so tudi sponzorji in ekosistemski partnerji, ki se želijo predstaviti odločevalcem na področju kadrov, trženja in vodstva. Že sodelujemo s platformami, kot so Humand, TalentLyft, Veda Accounting, eHR in Pluxee, in iščemo še več odličnih partnerjev.
🎤 Zadnje vprašanje. Za kaj upate, da bodo ljudje odšli z vami?
Upam, da bodo odšli z jasnostjo in samozavestjo. Jasnostjo, da kultura in oblikovanje blagovne znamke nista stranska projekta – sta hrbtenica trajnostne rasti. In zaupanje, da jim ni treba kopirati velikih blagovnih znamk, da bi zgradili močno identiteto delodajalca. Začeti morajo le z namero, iskrenostjo in radovednostjo. Ker kultura ne obstaja na papirju. Obstaja v tem, kako se vsak dan pojavljamo.