2 min. branja

Sheinove trditve o trajnosti so bile preizkušene

Sheinove trditve o trajnosti so pod drobnogledom, saj italijanski trgovinski organ sproži preiskavo Infinite Styles Services CO. Limited, podjetja s sedežem v Dublinu, ki upravlja italijansko spletno stran Shein. Preiskava se osredotoča predvsem na potencialno zavajajoče okoljske trditve na platformi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sheinove trditve o trajnosti so bile preizkušene
Vir: Depositphotos

Protimonopolni organ pravi, da se zdi, da podjetje daje vtis, da izdeluje in prodaja oblačila na način, ki je dober za okolje, s trditvami, ki niso jasne ali so morda napačne.

Organ, ki preiskuje Sheinove trditve o trajnosti, je izrazil zaskrbljenost zaradi linije oblačil “evoluSHEIN”, ki se trži kot okolju prijazna. Predložene informacije bi lahko zavajale potrošnike glede količine uporabljenih zelenih vlaken. Poleg tega je pomanjkanje preglednosti glede nezmožnosti nadaljnjega recikliranja oblačil.

Protimonopolna agencija je opozorila tudi na težave z načinom, kako je Shein dejal, da so zavezani zmanjšanju emisij ogljika, in načinom, kako so njihovi dokumenti o trajnosti za leti 2022 in 2023 pokazali, da dejansko povečujejo emisije toplogrednih plinov.

Shein je blagovna znamka hitre mode, znana po svojih poceni oblačilih, vendar so njene delovne prakse in vpliv na okolje pod vse večjim nadzorom. Obstajajo govorice, da bi podjetje lahko prišlo v javnost v Londonu, kar je te skrbi še poslabšalo.

Sheinov tiskovni predstavnik v času zgodbe ni odgovoril na prošnje za komentar preiskave.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+