2 min. branja

Sheinove trditve o trajnosti so bile preizkušene

Sheinove trditve o trajnosti so pod drobnogledom, saj italijanski trgovinski organ sproži preiskavo Infinite Styles Services CO. Limited, podjetja s sedežem v Dublinu, ki upravlja italijansko spletno stran Shein. Preiskava se osredotoča predvsem na potencialno zavajajoče okoljske trditve na platformi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sheinove trditve o trajnosti so bile preizkušene
Vir: Depositphotos

Protimonopolni organ pravi, da se zdi, da podjetje daje vtis, da izdeluje in prodaja oblačila na način, ki je dober za okolje, s trditvami, ki niso jasne ali so morda napačne.

Organ, ki preiskuje Sheinove trditve o trajnosti, je izrazil zaskrbljenost zaradi linije oblačil “evoluSHEIN”, ki se trži kot okolju prijazna. Predložene informacije bi lahko zavajale potrošnike glede količine uporabljenih zelenih vlaken. Poleg tega je pomanjkanje preglednosti glede nezmožnosti nadaljnjega recikliranja oblačil.

Protimonopolna agencija je opozorila tudi na težave z načinom, kako je Shein dejal, da so zavezani zmanjšanju emisij ogljika, in načinom, kako so njihovi dokumenti o trajnosti za leti 2022 in 2023 pokazali, da dejansko povečujejo emisije toplogrednih plinov.

Shein je blagovna znamka hitre mode, znana po svojih poceni oblačilih, vendar so njene delovne prakse in vpliv na okolje pod vse večjim nadzorom. Obstajajo govorice, da bi podjetje lahko prišlo v javnost v Londonu, kar je te skrbi še poslabšalo.

Sheinov tiskovni predstavnik v času zgodbe ni odgovoril na prošnje za komentar preiskave.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+