3 min. branja

Sheinova strategija iger na srečo pod mikroskopom EU, medtem ko rast narašča

Kitajska aplikacija za hitro modo Shein je doživela ogromno rast in naj bi se na londonski borzi odprla pozneje letos. Evropski uradniki pa so zaskrbljeni zaradi agresivnih strategij zaposlovanja uporabnikov podjetja. Eden takih pristopov je igra Shein, ki ponuja brezplačne izdelke v zameno za napotitev novih uporabnikov aplikacij.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sheinova strategija iger na srečo pod mikroskopom EU, medtem ko rast narašča
Vir: Depositphotos

Najstniška uporabnica TikToka Emily je ure in ure igrala, vendar ni dobila ničesar. Ko je videoposnetek postal viralen, se je odzvalo na tisoče ljudi in več uporabnikov TikToka je začelo uporabljati svoje napotitvene kode.

Njene zasvojene igre v aplikaciji so podjetje pripeljale do tega, da je postalo eno največjih podjetij za hitro modo po vsem svetu, saj mu je pomagalo razvijati se z neverjetno hitrostjo. Do šestih različnih iger v aplikaciji – vključno s tisto, ki jo je igrala Emily – je mogoče dostopati iz štirih držav EU ter ZDA in Združenega kraljestva. Igre uporabnikom obljubljajo, da bodo osvojili brezplačen kredit ali “brezplačna darila” v vrednosti do 3.000 evrov.

Strokovnjaki opozarjajo, da bi Sheinova dejanja lahko kršila potrošniško zakonodajo in privedla do denarnih kazni v milijardah evrov za morebitne zakonodajne kršitve pravil Evropske unije, ki nadzorujejo velika internetna podjetja. S kazalniki napredka, časovniki in pojavnimi okni, ki prikazujejo vse dobrote, ki jih drugi ljudje dobijo popolnoma brezplačno, program ponuja tudi igrificirano izkušnjo, ki uporabnike spodbuja, da se pridružijo.

Source: Shein

 

Evropska komisija od aprila pozorno spremlja Shein, trgovca na drobno, ki je znan po svoji igri »brezplačna darila«. V skladu z zakonom EU o digitalnih storitvah je bila trgovina razvrščena kot “zelo velika spletna platforma“, zato je Shein pod neposrednim nadzorom. Skupaj s sedemnajstimi drugimi nacionalnimi potrošniškimi skupinami je BEUC pred kratkim tožil Sheinovega kitajskega tekmeca Temu zaradi domnevne uporabe prisile v skladu z novim pravilom.

Sistemi »vabe in preklopa« v igri ter uporaba ponarejenih časovnikov in kriptičnih vrstic napredka bi lahko povzročili, da Shein krši tudi zakon o digitalnih storitvah. Evropska komisija je družbama Shein in Temu postavila več vprašanj o tem, kako zagotavljata, da njune dejavnosti sledijo aktu o digitalnih storitvah. Shein in Temu morata odgovoriti, nato pa bi lahko Komisija sprožila sodne postopke proti obema podjetjema.

Globa bi lahko znašala 1,7 milijarde evrov. Shein se je že znašel na udaru kritik zaradi uporabe prisilnega dela v svoji dobavni verigi, okoljski aktivisti pa so opozorili na vprašanja trajnosti, ki jih povzroča prodaja hitre mode po nizkih cenah.

Za Shein je povečan nadzor evropskih organov na ključni točki, saj je skupina za človekove pravice s sedežem v Združenem kraljestvu vložila peticijo pri britanskem regulatorju, ki je zadolžen za kotacijo na borzi, naj ustavi Sheinovo IPO v Londonu zaradi trditev o prisilnem delu.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+