Članki in novice na temo Socialna omrežja

Najpomembnejša orodja in strategije za trženje v družabnih medijih za mala podjetja
7 min. branja

Najpomembnejša orodja in strategije za trženje v družabnih medijih za mala podjetja

Mala podjetja morajo ustvariti strateški načrt, ki bo ustrezna orodja in platforme uskladil z ustreznimi oblikami vsebine, da bodo dosegla svoje občinstvo in povečala prodajo. Ta priročnik vsebuje praktične informacije o pomembnih orodjih za trženje v družabnih medijih ter preizkušene strategije in konkretne primere, ki bodo vaši blagovni znamki e-trgovine pomagali pri uspehu v družabnih […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.

Snapchat 2024: 850 milijonov uporabnikov spodbuja 5-kratno angažiranost AR
4 min. branja

Snapchat 2024: 850 milijonov uporabnikov spodbuja 5-kratno angažiranost AR

Po podatkih Snapchatovega Newsrooma je uspešna skupnost Snapchata z več kot 850 milijoni mesečno aktivnih uporabnikov ob koncu leta 2024 oblikovala še eno neverjetno leto družbenega povezovanja in digitalnih inovacij. Zdaj pa si oglejmo glavne teme in dogodke, ki so oblikovali Snapchat v letu 2024.

Pinterestova napoved trendov za leto 2025: 20 napovedi, ki jih je treba poznati
3 min. branja

Pinterestova napoved trendov za leto 2025: 20 napovedi, ki jih je treba poznati

Pravkar objavljena Pinterestova napoved trendov za leto 2025 kaže prihodnost drznega izražanja in maksimalizma, podprta s spoznanji več kot pol milijarde mesečnih uporabnikov in 80-odstotno stopnjo natančnosti. Obsežno poročilo opisuje 20 novih trendov, ki bodo zaznamovali prihodnje leto, od destinacij na vrhu gora, ki nadomeščajo mestne počitnice, do vsega s češnjami in nekonvencionalnimi torticami za […]

Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov
2 min. branja

Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov

Meta je bistveno spremenila svojo funkcijo oddajnih kanalov in razširila njeno uporabo na storitve Facebook, Instagram in Messenger. Ta možnost sporočanja, ki je prej omejevala komunikacijo med blagovnimi znamkami, ustvarjalci in njihovimi sledilci na enosmerne izmenjave, se zdaj razvija v bolj interaktivno.

Pinterest uvaja nove funkcije za božič
2 min. branja

Pinterest uvaja nove funkcije za božič

Pinterest je predstavil nabor novih funkcij, namenjenih poenostavitvi božičnega nakupovanja in krepitvi svojega položaja v e-trgovini. Kakšne posodobitve vas čakajo na Pinterestu med počitnicami?