Rekordna rast: Črni petek v trgovini TikTok
Podatki platforme kažejo, da se je v primerjavi s prejšnjim letom udeležba kupcev med vikendom črni petek/kiberponedeljek znatno povečala, in sicer za 165 %.
#tiktokshopcybermonday je dosegel 3,5 milijarde ogledov, #tiktokshopblackfriday pa več kot 4 milijarde ogledov, zato so meritve platforme pokazale, kako strastni so bili uporabniki glede nakupovanja.
Prodaja na črni petek v trgovini TikTok Shop je v enem dnevu dosegla več kot 100 milijonov USD, kar je trikrat več kot prejšnje leto. Ta mejnik je bil še posebej pomemben. V podaljšani praznični nakupovalni akciji, ki je potekala od 13. novembra do 2. decembra, so sodelovali različni trgovci na drobno. TikTok poroča, da so mala in srednje velika podjetja v tem obdobju opravila tretjino vseh nakupov. Med pomembnimi zgodbami o uspehu so bile znane blagovne znamke, kot so Crocs, Rhino USA in Fenty Beauty, pa tudi nova podjetja, ki izhajajo iz TikToka, kot sta EZ Bombs in Little ELF Products, Inc.
Ustvarjanje uspeha ustvarjalcev v trgovini TikTok
Preference potrošnikov so med kampanjo pokazale veliko zanimanje za številne kategorije, s posebnim poudarkom na blagu za dom, kozmetiki in vadbeni opremi.
Analitika platforme je pokazala, da so bili najbolj priljubljeni izdelki za nego kože, ličila, dišave in kuhinjski pripomočki.
Posebej uspešna je bila funkcija Nakupovanje v živo podjetja TikTok, saj je platforma poročala o skoraj 500 000 nakupovalnih sejah v živo, ki so skupaj trajale več kot 660 000 ur. Postavljeni so bili številni pomembni rekordi, med drugim:
- med seanso v živo s Pink Friday Nails Nicki Minaj, ki si jo je ogledalo 172 milijonov ljudi, všečkalo pa jo je 115 milijonov.
- med prvo sejo LIVE ustvarjalca @kaansanity, ki je trajala deset ur, je bilo ustvarjenih 102.000 dolarjev
- en dogodek LIVE na črni petek je izvršni direktorici znamke Canvas Beauty Stormi Steele(@iamstormisteele) prinesel 2 milijona dolarjev
Nico Le Bourgeois, vodja operacij v ZDA, je poudaril vlogo Tiktoka pri prazničnem nakupovanju in izpostavil široko pokritost platforme z vsem, od sezonskih receptov do lepotnih tutorialov. Ustvarjalci vsebin imajo še vedno možnost, da s partnerskim programomplatforme zgradijo dolgoročne posle in zaslužijo s svojim vplivom.