2 min. branja

Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov

Meta je bistveno spremenila svojo funkcijo oddajnih kanalov in razširila njeno uporabo na storitve Facebook, Instagram in Messenger. Ta možnost sporočanja, ki je prej omejevala komunikacijo med blagovnimi znamkami, ustvarjalci in njihovimi sledilci na enosmerne izmenjave, se zdaj razvija v bolj interaktivno.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov
Vir: Depositphotos

Nova funkcija odzivanja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo znotraj oddajnih kanalov in hkrati ohranja izrazito strukturo, je pomemben dodatek. Reakcije so v nasprotju z običajnimi skupinskimi pogovori ugnezdene pod posameznimi sporočili in so dostopne šele, ko jih uporabniki tapnejo, da si jih ogledajo.

Ta zasnova ohranja glavni vir posodobitev upraviteljev, hkrati pa zagotavlja globlje možnosti sodelovanja.

Meta Introduces New Interactive Features to Improve Broadcast Channels

Source: Meta

Platformi so bile dodane nove spodbude za klepet, ki spodbujajo razpravo in ustvarjalcem pomagajo pri uspešnejšem začetku pogovorov. Uporabniki kanalov lahko v obdobju 24 ur objavljajo besedila ali slike, poleg tega pa lahko všečkate objave drugih in tako pokažete hvaležnost za njihove komentarje. Poleg tega je Meta dala na voljo izboljšana analitična orodja za oddajne kanale. Ustvarjalci lahko zdaj dostopajo do izčrpnih metrik, kot so:

  • skupno število interakcij
  • deljenje vsebine
  • stopnja udeležbe v raziskavah

Meta zagotavlja orodja za določanje ciljev in individualizirana navodila za podporo rasti na različnih platformah.

Strategija sodelovanja ustvarjalcev na različnih platformah je zdaj na primer preprostejša, saj lahko sporočila kanala hkrati delijo na Facebooku in Instagramu.

Meta Adds Replies to Broadcast Channels

Source: Meta

Po podatkih družbe Meta se v kanalih za oddajanje vsak mesec deli več kot 1,5 milijarde sporočil, zato so posodobitve pomembne. Ta sprememba kaže na širši vzorec uporabe družabnih medijev, kjer je pomen sporočil kot načina komuniciranja narasel.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU