2 min. branja

Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov

Meta je bistveno spremenila svojo funkcijo oddajnih kanalov in razširila njeno uporabo na storitve Facebook, Instagram in Messenger. Ta možnost sporočanja, ki je prej omejevala komunikacijo med blagovnimi znamkami, ustvarjalci in njihovimi sledilci na enosmerne izmenjave, se zdaj razvija v bolj interaktivno.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta uvaja nove interaktivne funkcije za izboljšanje oddajnih kanalov
Vir: Depositphotos

Nova funkcija odzivanja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo znotraj oddajnih kanalov in hkrati ohranja izrazito strukturo, je pomemben dodatek. Reakcije so v nasprotju z običajnimi skupinskimi pogovori ugnezdene pod posameznimi sporočili in so dostopne šele, ko jih uporabniki tapnejo, da si jih ogledajo.

Ta zasnova ohranja glavni vir posodobitev upraviteljev, hkrati pa zagotavlja globlje možnosti sodelovanja.

Meta Introduces New Interactive Features to Improve Broadcast Channels

Source: Meta

Platformi so bile dodane nove spodbude za klepet, ki spodbujajo razpravo in ustvarjalcem pomagajo pri uspešnejšem začetku pogovorov. Uporabniki kanalov lahko v obdobju 24 ur objavljajo besedila ali slike, poleg tega pa lahko všečkate objave drugih in tako pokažete hvaležnost za njihove komentarje. Poleg tega je Meta dala na voljo izboljšana analitična orodja za oddajne kanale. Ustvarjalci lahko zdaj dostopajo do izčrpnih metrik, kot so:

  • skupno število interakcij
  • deljenje vsebine
  • stopnja udeležbe v raziskavah

Meta zagotavlja orodja za določanje ciljev in individualizirana navodila za podporo rasti na različnih platformah.

Strategija sodelovanja ustvarjalcev na različnih platformah je zdaj na primer preprostejša, saj lahko sporočila kanala hkrati delijo na Facebooku in Instagramu.

Meta Adds Replies to Broadcast Channels

Source: Meta

Po podatkih družbe Meta se v kanalih za oddajanje vsak mesec deli več kot 1,5 milijarde sporočil, zato so posodobitve pomembne. Ta sprememba kaže na širši vzorec uporabe družabnih medijev, kjer je pomen sporočil kot načina komuniciranja narasel.

Delite članek
Podobni članki
Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace
2 min. branja

Meta sodeluje z eBayem: Novo obdobje za Facebook Marketplace

Meta sodeluje z eBayem. To prelomno partnerstvo bo Facebookovi tržnici omogočilo neposredno prikazovanje eBayevih ponudb, poroča CNBC. Ta strateška poteza je odgovor na novembrsko odločitev Evropske komisije, ki je družbi Meta zaradi kršitve protimonopolnih predpisov EU naložila globo v višini 797 milijonov EUR.

Preberite članek
Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin
2 min. branja

Nova pravila Meta: Dramatičen premik v pristopu k moderiranju vsebin

Meta nova pravila spreminjajo platformo, saj je Facebook, matično podjetje Instagrama, napovedal korenite spremembe svojih pravil za moderiranje vsebin v Združenih državah Amerike. Najpomembnejša sprememba je ukinitev neodvisnega programa za preverjanje dejstev, ki ga bo nadomestil sistem, ki ga vodi skupnost, podoben X-ovemu sistemu Community Notes. Do te odločitve prihaja, ko si Mark Zuckerberg prizadeva […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+