Nova funkcija odzivanja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo znotraj oddajnih kanalov in hkrati ohranja izrazito strukturo, je pomemben dodatek. Reakcije so v nasprotju z običajnimi skupinskimi pogovori ugnezdene pod posameznimi sporočili in so dostopne šele, ko jih uporabniki tapnejo, da si jih ogledajo.
Ta zasnova ohranja glavni vir posodobitev upraviteljev, hkrati pa zagotavlja globlje možnosti sodelovanja.
Platformi so bile dodane nove spodbude za klepet, ki spodbujajo razpravo in ustvarjalcem pomagajo pri uspešnejšem začetku pogovorov. Uporabniki kanalov lahko v obdobju 24 ur objavljajo besedila ali slike, poleg tega pa lahko všečkate objave drugih in tako pokažete hvaležnost za njihove komentarje. Poleg tega je Meta dala na voljo izboljšana analitična orodja za oddajne kanale. Ustvarjalci lahko zdaj dostopajo do izčrpnih metrik, kot so:
- skupno število interakcij
- deljenje vsebine
- stopnja udeležbe v raziskavah
Meta zagotavlja orodja za določanje ciljev in individualizirana navodila za podporo rasti na različnih platformah.
Strategija sodelovanja ustvarjalcev na različnih platformah je zdaj na primer preprostejša, saj lahko sporočila kanala hkrati delijo na Facebooku in Instagramu.
Po podatkih družbe Meta se v kanalih za oddajanje vsak mesec deli več kot 1,5 milijarde sporočil, zato so posodobitve pomembne. Ta sprememba kaže na širši vzorec uporabe družabnih medijev, kjer je pomen sporočil kot načina komuniciranja narasel.