
Prilagojeni seznami želja za nakupovanje Pinterest zdaj uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje prilagojenih seznamov želja. Zahvaljujoč novi funkciji hitrega shranjevanja so shranjeni žebljički iz navdihujočih vodnikov po darilih združeni neposredno v nakupovalni seznam. Uporabniki lahko enostavno ponovno obiščejo in neposredno kupijo izdelke. Blagovne znamke e-trgovine imajo priložnost povečati verjetnost, da se uporabniki vrnejo na Pinterest, da dokončajo svoje nakupe. To skrajša pot od odkrivanja izdelka do nakupa.
Zavihek »Počitniške najdetve« za prilagojena priporočila
Pinterest je uvedel eksperimentalni zavihek »Počitniške najdbe«, ki ponuja prilagojene predloge za darila, ki temeljijo na prejšnjih interakcijah uporabnikov. Ta novi sistem priporočil ponuja ideje za darila, prilagojene nakupovalnemu vedenju uporabnikov. Za blagovne znamke e-trgovine ta funkcija pomeni boljšo prepoznavnost izdelkov v prilagojenih virih uporabnikov, kar bi lahko povečalo prodajo in prineslo ciljni promet v praznični sezoni.
Priporočila slavnih osebnosti
Pinterest je ustvaril več kot 1.000 darilnih vodnikov v 27 kategorijah, ki vsebujejo skoraj 40.000 izdelkov priljubljenih blagovnih znamk. Vodniki so bili ustvarjeni v sodelovanju z znanimi osebnostmi, ustvarjalci in znanimi blagovnimi znamkami, vključno z založniki, kot so Vogue, Refinery29 in GQ, ki so prispevali svoje ekskluzivne praznične nasvete.
Pinterest poudarja kurirano vsebino in priporočila slavnih, da bi okrepil svoj položaj zaupanja vrednega vira trendov in nakupovalnih nasvetov.
Vpliv na e-poslovanje
Te inovacije Pinteresta prinašajo več prednosti strokovnjakom za e-poslovanje. Nove funkcije podpirajo odkrivanje izdelkov s kombinacijo prilagojenih virov, seznamov želja in vodnikov, kar povečuje možnosti, da uporabniki najdejo in kupijo zanimive izdelke.
Pinterest tudi poenostavlja pot stranke, saj omogoča neposreden nakup shranjenih izdelkov in enostaven dostop do priljubljenih izdelkov, s čimer skrajša pot od začetnega odkrivanja izdelka do nakupa.
Poleg tega platforma intenzivno sodeluje z znanimi osebnostmi in blagovnimi znamkami pri ustvarjanju vodnikov za darila ter še naprej gradi na verodostojnosti in priljubljenosti trženja vplivnežev.
Pinterest si tako prizadeva biti ne le vsebinska platforma, temveč celovita destinacija za praznično nakupovanje.
Za blagovne znamke in strokovnjake za e-poslovanje te funkcije predstavljajo trenutno priložnost za povečanje prepoznavnosti in izkoriščanje nakupovalne mrzlice na platformi, ki je znana po visoki angažiranosti in namenu uporabnikov.