4 min. branja

Snapchat 2024: 850 milijonov uporabnikov spodbuja 5-kratno angažiranost AR

Po podatkih Snapchatovega Newsrooma je uspešna skupnost Snapchata z več kot 850 milijoni mesečno aktivnih uporabnikov ob koncu leta 2024 oblikovala še eno neverjetno leto družbenega povezovanja in digitalnih inovacij. Zdaj pa si oglejmo glavne teme in dogodke, ki so oblikovali Snapchat v letu 2024.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Snapchat 2024: 850 milijonov uporabnikov spodbuja 5-kratno angažiranost AR
Vir: Depositphotos

Vpliv sodelovanja v športu

Ker so uporabniki po vsem svetu porabili več kot 25 milijonov minut za uživanje vsebin, povezanih s športom, na Snapchatu, so športne vsebine ostale prevladujoča funkcija platforme.

93 % ameriških uporabnikov Snapchata je poročalo o tesnejši povezanosti s svojimi priljubljenimi ekipami in športniki prek sledenja v družabnih omrežjih, zato je bil vpliv družabnih medijev na športno navdušenje še posebej očiten.

Snapchat

Source: Newsroom.snap.com

Doseganje novih obzorij v razširjeni resničnosti

Pri oglasih, oglasih Snap in lečah AR so funkcije AR Snapchata pokazale izjemne kazalnike vključenosti, saj so ustvarile petkrat več aktivne pozornosti kot druge platforme družabnih medijev. V ZDA je bil film Venom: Na svetovni ravni so bili uporabniki Bitmoji še posebej zainteresirani za leče Pepsi in Applebee’s. Na svetovni ravni so bile najbolj priljubljene leče brez sponzoriranja: Pink Dog, Soft Filter in Scribble World 2.

Inovacije na področju lepote in mode

Ker je 113 milijonov uporabnikov po vsem svetu imelo vsaj eno izkušnjo s sponzoriranimi lepotnimi lečami, je platforma doživela razcvet lepotnih vsebin. V aplikaciji Spotlight so si lepotni navdušenci sorodne vsebine ogledovali več kot 262 milijonov ur. Zanimivo je, da so bili časi preizkušanja šminke in črtala za oči za 16 % oziroma 14 % daljši od povprečnih stopenj vključenosti. Modni trendi v aplikaciji Bitmoji, kjer so med najbolj prodajanimi oblačili prevladovali vrečnati slogi, so odražali okuse iz resničnega sveta. Z virtualnimi preizkusi so luksuzne znamke, kot so Dior, Stone Island, Chopard in Cartier, učinkovito uporabile tehnologijo obogatene resničnosti, da bi zmanjšale vstopno oviro za drago modo.

Izkušnje pri prehranjevanju in potovanjih

Uporabniki so bili navdušeni nad vsebinami, povezanimi s potovanji, ki so v aplikaciji Spotlight po vsem svetu z brale več kot 73 milijonov ur ogledov. Priljubljene destinacije v ZDA so bile velike hotelske verige, kot sta Hilton in Marriott, ter kalifornijski državni parki in parki v New Yorku. Platforma je zabeležila tudi precejšnje zanimanje za hrano, saj so uporabniki med letom zabeležili 75 milijonov prijav in 896 milijonov obiskov restavracij.

Snapchat around the World

Source: Newsroom.snap.com

Zabava in glasba

Ker se 79 % ameriških uporabnikov opredeljuje kot goreči ljubitelji glasbe, je glasba še naprej predstavljala pomemben del izkušnje Snapchata. Med priljubljenimi skladbami za ustvarjanje vsebin so bile sodobne uspešnice, kot je “MILLION DOLLAR BABY” Tommyja Richmana, in brezčasne melodije, kot je “Friday I’m in Love” skupine The Cure. Katy Perry in Charli XCX sta imeli največ deljenih sponzoriranih objektivov o glasbi.

Razvoj platforme in populacije

Ker je več kot polovica uporabnikov v ZDA starih 25 let ali več, je Snapchat v samo 13 letih postal večgeneracijska platforma. S povprečno petletno 90-odstotno stopnjo zadržanosti uporabnikov, ki končajo prvo leto, platforma še naprej ohranja impresivno zvestobo uporabnikov.

95 % dnevnih uporabnikov uporablja več zavihkov v eni seji, kar kaže, da je vključenost še vedno visoka pri vseh funkcijah.

578 milijonov uporabnikov po vsem svetu je leta 2024 zbralo več kot 118 milijonov ur ogledov vsebin, povezanih s starši, kar kaže na njeno veliko priljubljenost.

Rast brez primere v vseh sektorjih

Snapchat še naprej na novo opredeljuje digitalno ustvarjalnost in družbeno povezanost. Od športnega udejstvovanja do razvoja AR, lepotnih inovacij do gradiva za potovanja po vsem svetu – platforma je pokazala neverjetno širitev na vseh področjih. Snapchat ne le ohranja vodilno vlogo v družabnih medijih, temveč s svojo večgeneracijsko privlačnostjo, izjemno stopnjo zadržanja uporabnikov in nenehnimi tehnološkimi inovacijami postavlja nova merila za digitalno udejstvovanje. Ti uspehi odražajo Snapchatovo stalno predanost ustvarjanju pomembnih povezav in umetniškega izražanja v vedno spreminjajočem se digitalnem okolju, ko uporabniki 17. decembra pričakujejo prilagojene povzetke ob koncu leta.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+