2 min. branja

Google izboljša integracijo GA4 in Search Console

Google je objavil novo dokumentacijo, ki izboljšuje integracijo podatkov iz orodij Google Analytics (GA4) in Search Console za boljšo učinkovitost spletnih mest in analizo SEO. To posodobitev bodo še posebej cenila podjetja, ki želijo povečati organski promet in izboljšati uporabniško izkušnjo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google izboljša integracijo GA4 in Search Console
Vir: Google

S povezovanjem podatkov GA4 in Search Console lahko računi pridobijo celovit pogled na vedenje strank – od iskanja pred obiskom do interakcije na spletnem mestu. Ta integracija pomaga prepoznati najuspešnejše iskalne poizvedbe, povečati stopnjo konverzij in izpopolniti trženjske strategije.

Kaj ta orodja spremljajo?

  • Search Console: Osredotoča se na dejavnosti pred obiskom, pri čemer spremlja prikaze rezultatov iskanja, klike, iskalne poizvedbe in splošno vidnost v iskalniku Google.
  • Google Analytics 4: analizira vedenje uporabnikov po kliku, vključno z obiski strani, trajanjem seje, dejanji uporabnikov in viri prometa iz različnih tržnih kanalov.

Google izboljšuje GA4: nova nadzorna plošča Looker Studio

Google je objavil nadzorno ploščo Looker Studio, ki tržnikom poenostavlja analizo in vizualizacijo podatkov. Nadzorna plošča Looker Studio omogoča neposredno primerjavo podatkov iz orodij Google Analytics 4 in Search Console. To omogoča lažje odkrivanje vzorcev vedenja uporabnikov in učinkovitosti vsebine. Poleg sledenja trendom organskega prometa ponuja tudi podrobno analizo stopnje vključenosti, stopnje vračanja uporabnikov in interakcij s stranmi. To pomaga prepoznati najuspešnejše strani in iskalne poizvedbe, ki ustvarjajo največjo vrednost, kar omogoča učinkovitejšo optimizacijo vsebine in strategijo SEO.

Odpravljanje neskladij v podatkih

Google opozarja tudi na pogosta neskladja med podatki GA4 in Search Console. Razlike v številu klikov in sej so lahko posledica dejavnikov, kot so:

  • različne metode sledenja in modeli pripisovanja,
  • razlike v sledenju piškotkom,
  • časovne razlike pri beleženju podatkov,
  • bot in nestandardno filtriranje strani,
  • različni pristopi k sledenju kanoničnih naslovov URL.

Google priporoča uporabo dodatnih orodij, ki olajšajo povezovanje podatkov, kot so neposredna integracija Search Console z GA4, vtičnik WordPress Site Kit za lažje povezovanje podatkov ali izvoz BigQuery za napredno analizo.

Google izboljšuje GA4: prednosti za e-trgovino

Ta novost ponuja praktične prednosti spletnim trgovcem na drobno, ki želijo izboljšati vidnost v iskalniku, optimizirati vsebino in bolje razumeti vedenje strank v iskalniku in na spletnih mestih. Z jasnejšimi podatki lahko podjetja bolje usmerijo trženje, natančneje prilagodijo SEO in optimizirajo ponudbo izdelkov. Rezultat je lahko konkurenčna prednost, večji promet in večja prodaja.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge