2 min. branja

Google izboljša integracijo GA4 in Search Console

Google je objavil novo dokumentacijo, ki izboljšuje integracijo podatkov iz orodij Google Analytics (GA4) in Search Console za boljšo učinkovitost spletnih mest in analizo SEO. To posodobitev bodo še posebej cenila podjetja, ki želijo povečati organski promet in izboljšati uporabniško izkušnjo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Google izboljša integracijo GA4 in Search Console
Vir: Google

S povezovanjem podatkov GA4 in Search Console lahko računi pridobijo celovit pogled na vedenje strank – od iskanja pred obiskom do interakcije na spletnem mestu. Ta integracija pomaga prepoznati najuspešnejše iskalne poizvedbe, povečati stopnjo konverzij in izpopolniti trženjske strategije.

Kaj ta orodja spremljajo?

  • Search Console: Osredotoča se na dejavnosti pred obiskom, pri čemer spremlja prikaze rezultatov iskanja, klike, iskalne poizvedbe in splošno vidnost v iskalniku Google.
  • Google Analytics 4: analizira vedenje uporabnikov po kliku, vključno z obiski strani, trajanjem seje, dejanji uporabnikov in viri prometa iz različnih tržnih kanalov.

Google izboljšuje GA4: nova nadzorna plošča Looker Studio

Google je objavil nadzorno ploščo Looker Studio, ki tržnikom poenostavlja analizo in vizualizacijo podatkov. Nadzorna plošča Looker Studio omogoča neposredno primerjavo podatkov iz orodij Google Analytics 4 in Search Console. To omogoča lažje odkrivanje vzorcev vedenja uporabnikov in učinkovitosti vsebine. Poleg sledenja trendom organskega prometa ponuja tudi podrobno analizo stopnje vključenosti, stopnje vračanja uporabnikov in interakcij s stranmi. To pomaga prepoznati najuspešnejše strani in iskalne poizvedbe, ki ustvarjajo največjo vrednost, kar omogoča učinkovitejšo optimizacijo vsebine in strategijo SEO.

Odpravljanje neskladij v podatkih

Google opozarja tudi na pogosta neskladja med podatki GA4 in Search Console. Razlike v številu klikov in sej so lahko posledica dejavnikov, kot so:

  • različne metode sledenja in modeli pripisovanja,
  • razlike v sledenju piškotkom,
  • časovne razlike pri beleženju podatkov,
  • bot in nestandardno filtriranje strani,
  • različni pristopi k sledenju kanoničnih naslovov URL.

Google priporoča uporabo dodatnih orodij, ki olajšajo povezovanje podatkov, kot so neposredna integracija Search Console z GA4, vtičnik WordPress Site Kit za lažje povezovanje podatkov ali izvoz BigQuery za napredno analizo.

Google izboljšuje GA4: prednosti za e-trgovino

Ta novost ponuja praktične prednosti spletnim trgovcem na drobno, ki želijo izboljšati vidnost v iskalniku, optimizirati vsebino in bolje razumeti vedenje strank v iskalniku in na spletnih mestih. Z jasnejšimi podatki lahko podjetja bolje usmerijo trženje, natančneje prilagodijo SEO in optimizirajo ponudbo izdelkov. Rezultat je lahko konkurenčna prednost, večji promet in večja prodaja.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU