2 min. branja

Posodobitve GA4 obljubljajo boljše poročanje in vpoglede

Google je razkril vrsto posodobitev za Google Analytics 4 (GA4), ki obljubljajo, da bodo revolucionirale način, kako tržniki analizirajo in uporabljajo svoje podatke. Posodobitve se osredotočajo na izboljšano poročanje med kanali, napredne vpoglede, ki temeljijo na umetni inteligenci, in zanesljivo podporo za sledenje, osredotočeno na zasebnost.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Posodobitve GA4 obljubljajo boljše poročanje in vpoglede
Vir: Depositphotos

Izboljšano medkanalno poročanje in priprava proračuna

Ena najpomembnejših značilnosti posodobitve je uvedba celovitih medkanalnih orodij za poročanje in pripravo proračuna. Ta orodja bodo podjetjem omogočila celovit pregled nad svojimi oglaševalskimi prizadevanji na različnih platformah.

Integracija podatkov o oglasih tretjih oseb

Uporabniki standarda GA4 lahko zdaj podatke o oglasih iz Pinteresta, Reddita in Snap-a uvozijo neposredno v svojo analitiko. To pomeni, da so podatki, ki niso Googlovi, vključeni v poročila o uspešnosti med kanali, kar zagotavlja popolnejšo sliko učinkovitosti oglasa z meritvami, kot so stroški oglasa, kliki oglasov ali prikazi oglasov.

Načrtovanje proračuna med kanali

Ta funkcija, ki je trenutno v različici beta, vključuje poročilo o napovedovanju za sledenje medijskemu tempu in predvideni uspešnosti glede na cilj, kot je prihodek. To orodje bo neprecenljivo za podjetja, ki želijo optimizirati svojo porabo za oglase v več kanalih.

Integracija programa Campaign Manager 360

Združeni pogledi iz povezanih računov Campaign Manager 360 so zdaj na voljo v delovnem prostoru oglasov GA4, kar zagotavlja globlji vpogled v uspešnost oglaševalske akcije v celotnem toku.

Source: ga4.com

Vpogledi v umetno inteligenco

Google bo izkoristil svoje napredne zmogljivosti umetne inteligence za zagotavljanje bolj uporabnih vpogledov znotraj GA4. Model je zasnovan tako, da analizira ogromne količine podatkov in zagotavlja jasne in enostavne razlage ključnih trendov in anomalij.

Na primer, če se poveča metrika nakupa, bo umetna inteligenca povezala pike in zagotovila jasno razlago dejavnikov, ki prispevajo k trendu. Cilj te funkcije je poenostaviti analizo podatkov, da bo bolj dostopna in uporabna za vse uporabnike.

Sledenje, ki se zaveda zasebnosti

Ker se digitalna pokrajina približuje večji zasebnosti, se prilagaja tudi GA4, ki preučuje, kako lahko podjetja še naprej učinkovito merijo svojo uspešnost, ne da bi se zanašala na piškotke tretjih oseb.

Letos bo GA4 podpiral API za preizkusno okolje za zasebnost v Chromu, da bi podjetjem pomagal doseči svoje ciljne skupine in izmeriti učinkovitost v okolju brez piškotkov. To je ključnega pomena, ko se industrija približuje praksam, osredotočenim na zasebnost.

Delite članek
Podobni članki
Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine
4 min. branja

Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine

Veliki podatki so zdaj ključnega pomena za podjetja, ki iščejo prednost. Prav tako je ključnega pomena za blagovne znamke in trgovine. Ta ogromen kos informacij prihaja iz različnih virov. Ti vključujejo raziskave, spletne transakcije in družbene medije. Veliki podatki imajo lahko različne oblike. Lahko je strukturirana, polstrukturirana ali nestrukturirana. Znan je po svojih 3 V: […]

Preberite članek
Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj
3 min. branja

Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj

Razširjeno zanašanje na modele dodeljevanja zadnjega klika se je izkazalo za vse bolj neustrezno, zlasti pri ciljanju na mlajše, tehnološko podkovane generacije. Nedavne ugotovitve Snapchata poudarjajo nujno potrebo po spremembi paradigme v metodologijah merjenja. Tradicionalni pristop zadnjega klika pogosto prikazuje nepopolno sliko in napačno predstavlja resnično učinkovitost zapletenih, večkanalnih marketinških strategij. Ker potovanja potrošnikov postajajo […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+