Izboljšano medkanalno poročanje in priprava proračuna
Ena najpomembnejših značilnosti posodobitve je uvedba celovitih medkanalnih orodij za poročanje in pripravo proračuna. Ta orodja bodo podjetjem omogočila celovit pregled nad svojimi oglaševalskimi prizadevanji na različnih platformah.
Integracija podatkov o oglasih tretjih oseb
Uporabniki standarda GA4 lahko zdaj podatke o oglasih iz Pinteresta, Reddita in Snap-a uvozijo neposredno v svojo analitiko. To pomeni, da so podatki, ki niso Googlovi, vključeni v poročila o uspešnosti med kanali, kar zagotavlja popolnejšo sliko učinkovitosti oglasa z meritvami, kot so stroški oglasa, kliki oglasov ali prikazi oglasov.
Načrtovanje proračuna med kanali
Ta funkcija, ki je trenutno v različici beta, vključuje poročilo o napovedovanju za sledenje medijskemu tempu in predvideni uspešnosti glede na cilj, kot je prihodek. To orodje bo neprecenljivo za podjetja, ki želijo optimizirati svojo porabo za oglase v več kanalih.
Integracija programa Campaign Manager 360
Združeni pogledi iz povezanih računov Campaign Manager 360 so zdaj na voljo v delovnem prostoru oglasov GA4, kar zagotavlja globlji vpogled v uspešnost oglaševalske akcije v celotnem toku.
Vpogledi v umetno inteligenco
Google bo izkoristil svoje napredne zmogljivosti umetne inteligence za zagotavljanje bolj uporabnih vpogledov znotraj GA4. Model je zasnovan tako, da analizira ogromne količine podatkov in zagotavlja jasne in enostavne razlage ključnih trendov in anomalij.
Na primer, če se poveča metrika nakupa, bo umetna inteligenca povezala pike in zagotovila jasno razlago dejavnikov, ki prispevajo k trendu. Cilj te funkcije je poenostaviti analizo podatkov, da bo bolj dostopna in uporabna za vse uporabnike.
Sledenje, ki se zaveda zasebnosti
Ker se digitalna pokrajina približuje večji zasebnosti, se prilagaja tudi GA4, ki preučuje, kako lahko podjetja še naprej učinkovito merijo svojo uspešnost, ne da bi se zanašala na piškotke tretjih oseb.
Letos bo GA4 podpiral API za preizkusno okolje za zasebnost v Chromu, da bi podjetjem pomagal doseči svoje ciljne skupine in izmeriti učinkovitost v okolju brez piškotkov. To je ključnega pomena, ko se industrija približuje praksam, osredotočenim na zasebnost.