3 min. branja

Britanski potrošniki se bolj kot kdaj koli zavedajo cen – kaj to pomeni za trgovce na drobno?

Nedavna študija, ki jo je opravila družba American Express z 2 000 kupci, kaže, da se je način nakupovanja britanskih potrošnikov v današnjem času spremenil. Raziskava je pokazala, da je v današnjem času velika večina, kar 77 odstotkov Britancev, bolj kot kdaj koli prej osredotočena na to, da za svoj denar dobijo dobro vrednost. Poleg tega jih 71 odstotkov zdaj aktivno išče izdelke, ki se prodajajo po znižanih cenah. 68 odstotkov vprašanih meni, da bi morale trgovine storiti več, da bi kupcem pomagale pri soočanju z naraščajočimi cenami.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Britanski potrošniki se bolj kot kdaj koli zavedajo cen – kaj to pomeni za trgovce na drobno?
Vir: Depositphotos

Spremembe zvestobe kupcev v britanski maloprodaji

V današnjem maloprodajnem okolju je konkurenca ostra, saj 23 odstotkov kupcev raje išče ugodne ponudbe, kot da bi se držali svojih običajnih trgovin. Pomen programov zvestobe je vse bolj očiten, saj je 52 odstotkov kupcev izrazilo, da so nagnjeni k obiskovanju podjetij, ki ponujajo programe. Poleg tega velika večina, 61 odstotkov, meni, da bi morali trgovci okrepiti svoja prizadevanja pri nagrajevanju strank.

Kakovost in priročnost: Ključne nakupovalne prioritete

60 odstotkov anketirancev še vedno meni, da je udobje pomembno; 65 odstotkov jih ceni podjetja, ki lahko opravijo nakup v zadnjem trenutku in zagotavljajo dostavo.Kakovost izdelkov se pozorno preučuje. Kar 62 odstotkov Britancev je v zadnjem času opazilo slabšo kakovost ali velikost izdelkov. 47 odstotkov se jih odloča za nakup manjšega števila, vendar kakovostnejšega blaga Daniel Edelman iz družbe American Express poudarja pomen hitrega prilagajanja trgovcev na drobno spreminjajočim se zahtevam kupcev, tako da dajejo prednost zagotavljanju vrhunske uporabniške izkušnje tako v trgovinah kot na internetu.

“Nakupovalne prioritete ljudi se razumljivo hitro spreminjajo v skladu s časom, pri čemer se bolj osredotočajo na vrednost in bolj pazijo na kakovost. Pomembno je, da trgovci na drobno kot vedno ostanejo blizu svojim strankam in se hitro odzivajo na njihove spreminjajoče se potrebe. V ospredju mora biti tudi zagotavljanje ugodne izkušnje za stranke v trgovini ali na spletu, saj potrošniki pri nakupovanju še naprej dajejo prednost udobju in enostavnosti.”

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Potrošniške navade britanskih potrošnikov

Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov ljudi še vedno večino denarja porabi za počitnice.72 odstotkov jih še vedno meni, da je ključnega pomena, da si občasno privoščijo razvajanje. Precej zanimivo je, da je 44 odstotkov vprašanih pripravljenih deliti svoje podatke v zameno za nakupovalno izkušnjo. To daje trgovinam priložnost, da ponudbe in sporočila učinkovito prilagodijo posameznikom.

Kaj to pomeni za trgovce na drobno?

1️⃣ Cenovna občutljivost je najvišja doslej

  • Akcija: “Cenovna politika v Sloveniji”: Ponudite konkurenčne cene, časovno omejene ponudbe in prilagojene popuste, da bi pritegnili kupce, ki se zavedajo proračuna.

2️⃣ Programi zvestobe so pomembnejši kot kdaj koli prej

  • Ukrep: Okrepite programe zvestobe z ekskluzivnimi popusti, zgodnjim dostopom do razprodaj in prilagojenimi nagradami.

3️⃣ Kakovost je pomembna, a tudi priročnost

  • Ukrep: Osredotočite se na zagotavljanje dosledne kakovosti izdelkov, hkrati pa zagotovite brezhibno, hitro in zanesljivo nakupovalno izkušnjo (tako na spletu kot zunaj njega).

4️⃣ Prilagojene nakupovalne izkušnje spodbujajo zavzetost

  • Ukrep: Uporabite umetno inteligenco in analizo podatkov za prilagajanje promocij, priporočanje izdelkov in večjo vključenost strank.
Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+