3 min. branja

Britanski potrošniki se bolj kot kdaj koli zavedajo cen – kaj to pomeni za trgovce na drobno?

Nedavna študija, ki jo je opravila družba American Express z 2 000 kupci, kaže, da se je način nakupovanja britanskih potrošnikov v današnjem času spremenil. Raziskava je pokazala, da je v današnjem času velika večina, kar 77 odstotkov Britancev, bolj kot kdaj koli prej osredotočena na to, da za svoj denar dobijo dobro vrednost. Poleg tega jih 71 odstotkov zdaj aktivno išče izdelke, ki se prodajajo po znižanih cenah. 68 odstotkov vprašanih meni, da bi morale trgovine storiti več, da bi kupcem pomagale pri soočanju z naraščajočimi cenami.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Britanski potrošniki se bolj kot kdaj koli zavedajo cen – kaj to pomeni za trgovce na drobno?
Vir: Depositphotos

Spremembe zvestobe kupcev v britanski maloprodaji

V današnjem maloprodajnem okolju je konkurenca ostra, saj 23 odstotkov kupcev raje išče ugodne ponudbe, kot da bi se držali svojih običajnih trgovin. Pomen programov zvestobe je vse bolj očiten, saj je 52 odstotkov kupcev izrazilo, da so nagnjeni k obiskovanju podjetij, ki ponujajo programe. Poleg tega velika večina, 61 odstotkov, meni, da bi morali trgovci okrepiti svoja prizadevanja pri nagrajevanju strank.

Kakovost in priročnost: Ključne nakupovalne prioritete

60 odstotkov anketirancev še vedno meni, da je udobje pomembno; 65 odstotkov jih ceni podjetja, ki lahko opravijo nakup v zadnjem trenutku in zagotavljajo dostavo.Kakovost izdelkov se pozorno preučuje. Kar 62 odstotkov Britancev je v zadnjem času opazilo slabšo kakovost ali velikost izdelkov. 47 odstotkov se jih odloča za nakup manjšega števila, vendar kakovostnejšega blaga Daniel Edelman iz družbe American Express poudarja pomen hitrega prilagajanja trgovcev na drobno spreminjajočim se zahtevam kupcev, tako da dajejo prednost zagotavljanju vrhunske uporabniške izkušnje tako v trgovinah kot na internetu.

“Nakupovalne prioritete ljudi se razumljivo hitro spreminjajo v skladu s časom, pri čemer se bolj osredotočajo na vrednost in bolj pazijo na kakovost. Pomembno je, da trgovci na drobno kot vedno ostanejo blizu svojim strankam in se hitro odzivajo na njihove spreminjajoče se potrebe. V ospredju mora biti tudi zagotavljanje ugodne izkušnje za stranke v trgovini ali na spletu, saj potrošniki pri nakupovanju še naprej dajejo prednost udobju in enostavnosti.”

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Potrošniške navade britanskih potrošnikov

Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov ljudi še vedno večino denarja porabi za počitnice.72 odstotkov jih še vedno meni, da je ključnega pomena, da si občasno privoščijo razvajanje. Precej zanimivo je, da je 44 odstotkov vprašanih pripravljenih deliti svoje podatke v zameno za nakupovalno izkušnjo. To daje trgovinam priložnost, da ponudbe in sporočila učinkovito prilagodijo posameznikom.

Kaj to pomeni za trgovce na drobno?

1️⃣ Cenovna občutljivost je najvišja doslej

  • Akcija: “Cenovna politika v Sloveniji”: Ponudite konkurenčne cene, časovno omejene ponudbe in prilagojene popuste, da bi pritegnili kupce, ki se zavedajo proračuna.

2️⃣ Programi zvestobe so pomembnejši kot kdaj koli prej

  • Ukrep: Okrepite programe zvestobe z ekskluzivnimi popusti, zgodnjim dostopom do razprodaj in prilagojenimi nagradami.

3️⃣ Kakovost je pomembna, a tudi priročnost

  • Ukrep: Osredotočite se na zagotavljanje dosledne kakovosti izdelkov, hkrati pa zagotovite brezhibno, hitro in zanesljivo nakupovalno izkušnjo (tako na spletu kot zunaj njega).

4️⃣ Prilagojene nakupovalne izkušnje spodbujajo zavzetost

  • Ukrep: Uporabite umetno inteligenco in analizo podatkov za prilagajanje promocij, priporočanje izdelkov in večjo vključenost strank.
Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge