
Spremembe zvestobe kupcev v britanski maloprodaji
V današnjem maloprodajnem okolju je konkurenca ostra, saj 23 odstotkov kupcev raje išče ugodne ponudbe, kot da bi se držali svojih običajnih trgovin. Pomen programov zvestobe je vse bolj očiten, saj je 52 odstotkov kupcev izrazilo, da so nagnjeni k obiskovanju podjetij, ki ponujajo programe. Poleg tega velika večina, 61 odstotkov, meni, da bi morali trgovci okrepiti svoja prizadevanja pri nagrajevanju strank.
Kakovost in priročnost: Ključne nakupovalne prioritete
60 odstotkov anketirancev še vedno meni, da je udobje pomembno; 65 odstotkov jih ceni podjetja, ki lahko opravijo nakup v zadnjem trenutku in zagotavljajo dostavo.Kakovost izdelkov se pozorno preučuje. Kar 62 odstotkov Britancev je v zadnjem času opazilo slabšo kakovost ali velikost izdelkov. 47 odstotkov se jih odloča za nakup manjšega števila, vendar kakovostnejšega blaga Daniel Edelman iz družbe American Express poudarja pomen hitrega prilagajanja trgovcev na drobno spreminjajočim se zahtevam kupcev, tako da dajejo prednost zagotavljanju vrhunske uporabniške izkušnje tako v trgovinah kot na internetu.
“Nakupovalne prioritete ljudi se razumljivo hitro spreminjajo v skladu s časom, pri čemer se bolj osredotočajo na vrednost in bolj pazijo na kakovost. Pomembno je, da trgovci na drobno kot vedno ostanejo blizu svojim strankam in se hitro odzivajo na njihove spreminjajoče se potrebe. V ospredju mora biti tudi zagotavljanje ugodne izkušnje za stranke v trgovini ali na spletu, saj potrošniki pri nakupovanju še naprej dajejo prednost udobju in enostavnosti.”

Source: Depositphotos
Potrošniške navade britanskih potrošnikov
Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov ljudi še vedno večino denarja porabi za počitnice.72 odstotkov jih še vedno meni, da je ključnega pomena, da si občasno privoščijo razvajanje. Precej zanimivo je, da je 44 odstotkov vprašanih pripravljenih deliti svoje podatke v zameno za nakupovalno izkušnjo. To daje trgovinam priložnost, da ponudbe in sporočila učinkovito prilagodijo posameznikom.
Kaj to pomeni za trgovce na drobno?
1️⃣ Cenovna občutljivost je najvišja doslej
- Akcija: “Cenovna politika v Sloveniji”: Ponudite konkurenčne cene, časovno omejene ponudbe in prilagojene popuste, da bi pritegnili kupce, ki se zavedajo proračuna.
2️⃣ Programi zvestobe so pomembnejši kot kdaj koli prej
- Ukrep: Okrepite programe zvestobe z ekskluzivnimi popusti, zgodnjim dostopom do razprodaj in prilagojenimi nagradami.
3️⃣ Kakovost je pomembna, a tudi priročnost
- Ukrep: Osredotočite se na zagotavljanje dosledne kakovosti izdelkov, hkrati pa zagotovite brezhibno, hitro in zanesljivo nakupovalno izkušnjo (tako na spletu kot zunaj njega).
4️⃣ Prilagojene nakupovalne izkušnje spodbujajo zavzetost
- Ukrep: Uporabite umetno inteligenco in analizo podatkov za prilagajanje promocij, priporočanje izdelkov in večjo vključenost strank.