1 min. branja

Zvestoba blagovni znamki

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji. Občutek udobja in domačnosti je tisti, zaradi katerega se stranke vračajo po več. In ne gre samo za same izdelke ali storitve, ampak za to, kako se stranke počutijo, ko komunicirajo z vašo blagovno znamko. Ko dosledno izpolnjujete svoje obljube, izkazujete empatijo in delite vrednote, ki odmevajo z vašim občinstvom, z njimi vzpostavite globoko povezavo. To je bistvo zvestobe blagovni znamki. To je končni kompliment vašemu podjetju, saj pomeni, da vam stranke dovolj zaupajo, da se vedno znova vračate. In to je ključno gonilo rasti, saj vas zveste stranke pogosteje priporočajo drugim in preizkušajo nove izdelke in storitve.

 

Delite članek
Podobni članki
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
9 min. branja

Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa

Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Upravljanje transporta v logistiki
11 min. branja

Upravljanje transporta v logistiki

Upravljanje prevoza je bistvenega pomena za učinkovito logistiko, saj zagotavlja nemoten pretok blaga po dobavnih verigah. Vključuje izbiro pravih prevoznikov, optimizacijo poti in integracijo tehnologije za zmanjšanje stroškov in izboljšanje hitrosti dostave. S širjenjem globalizacije se logistična podjetja soočajo z vse večjimi izzivi, od prevoza na dolge razdalje do izpolnjevanja vse večjih pričakovanj strank glede […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+