1 min. branja

Zvestoba blagovni znamki

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji. Občutek udobja in domačnosti je tisti, zaradi katerega se stranke vračajo po več. In ne gre samo za same izdelke ali storitve, ampak za to, kako se stranke počutijo, ko komunicirajo z vašo blagovno znamko. Ko dosledno izpolnjujete svoje obljube, izkazujete empatijo in delite vrednote, ki odmevajo z vašim občinstvom, z njimi vzpostavite globoko povezavo. To je bistvo zvestobe blagovni znamki. To je končni kompliment vašemu podjetju, saj pomeni, da vam stranke dovolj zaupajo, da se vedno znova vračate. In to je ključno gonilo rasti, saj vas zveste stranke pogosteje priporočajo drugim in preizkušajo nove izdelke in storitve.

 

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+