1 min. branja

Zvestoba blagovni znamki

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Pomislite na svojo najljubšo kavarno ali knjigarno – tisto, na katero se vedno vračate, tudi če so v bližini druge možnosti. To je zvestoba blagovne znamke v akciji. Občutek udobja in domačnosti je tisti, zaradi katerega se stranke vračajo po več. In ne gre samo za same izdelke ali storitve, ampak za to, kako se stranke počutijo, ko komunicirajo z vašo blagovno znamko. Ko dosledno izpolnjujete svoje obljube, izkazujete empatijo in delite vrednote, ki odmevajo z vašim občinstvom, z njimi vzpostavite globoko povezavo. To je bistvo zvestobe blagovni znamki. To je končni kompliment vašemu podjetju, saj pomeni, da vam stranke dovolj zaupajo, da se vedno znova vračate. In to je ključno gonilo rasti, saj vas zveste stranke pogosteje priporočajo drugim in preizkušajo nove izdelke in storitve.

 

Delite članek
Podobni članki
5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)
8 min. branja

5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)

Obstaja razlog, zakaj se v nekaterih podjetjih kandidati kar vrstijo, medtem ko imajo druga podjetja težave s pridobivanjem talentov celo za osnovna delovna mesta. Razlog ni v tem, kar mislite. Po sodelovanju z več sto kadrovskimi ekipami je Ventsislava Nikolova ugotovila, kaj natančno loči podjetja, ki privabljajo velike talente, od tistih, ki jih ne. Razlika […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj
3 min. branja

Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj

Affiliate World Europe prihaja v Budimpešto 4. in 5. septembra 2025 v kongresno-razstavni center Hungexpo Budimpešta. Na tej najpomembnejši konferenci o affiliate marketingu se zberejo najboljši tržniki, oglaševalci in tehnološki inovatorji v panogi za dva dni mreženja, učenja in poslovne rasti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+