3 min. branja

Amazonov nakupovalni dogodek Prime Day podira vse rekorde

Amazon Prime Day, ki je prvotno obeleževal Amazonovo 20. obletnico, se je začel leta 2015. Na voljo je bil v devetih državah in je sprva trajal štiriindvajset ur. Letošnji dogodek se je raztezal v 24 državah in postavil prodajne rekorde.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazonov nakupovalni dogodek Prime Day podira vse rekorde
Vir: Depositphotos

Prime Day se je začel kot 48-urni nakupovalni maraton. Vsako leto se pridružijo novi narodi, povečuje pa se tudi količina popustov in ponudb. Na primer, leta 2023 je bilo prodanih več kot 375 milijonov stvari, potrošniki pa so prihranili več kot 2.5 milijarde dolarjev.

Ne samo, da so potrošniki, ki iščejo odlične ponudbe, navdušeni nad Prime Day, ampak se veselijo tudi mala in srednje velika podjetja, ki prodajajo na Amazonu. Za njih predstavlja veliko priložnost za povečanje prodaje in prepoznavnosti izdelkov. Do leta 2022 je njihova prodaja celo presegla prodajo Amazona.

Omeniti je treba, da je dogodek omejen izključno na vrhunske člane Amazon Prime. Prednosti vključujejo brezplačno pošiljanje milijonov izdelkov in hitro logistiko. Nekateri kraji ponujajo dostavo isti dan ali dva dne. Naročnikom so na voljo tudi Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming in Amazon Fresh. Prav tako dobijo dostop do edinstvenih ponudb in popustov, vključno s posebnimi ponudbami Prime Day.

Izdelki za dom, potrošniška elektronika in naprave Amazon se uvrščajo med najbolje prodajane kategorije.

Source: Numerator

Kakšno je bilo leto 2024

Prime Day 2024 je prebil pretekle dosežke. S prihodki v višini 14,2 milijarde dolarjev se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 11%. Nakup mobilnih naprav (7 milijard dolarjev) je predstavljal več kot polovico vseh, kar je 18,6-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.

V primerjavi z običajno dnevno prodajo v juniju se je prodaja elektronike Prime Day povečala za 61%. Prodaja otroških oblačil za 165% v primerjavi z junijem; prodaja šolskih in pisarniških potrebščin za 216 %. To lahko pripišemo prihajajočemu začetku šolskega leta. Iz tega razloga je Prime Day kot nalašč za predstavitev tega blaga; Zato bi morala podjetja o tem razmisliti v svojem marketinškem načrtu.

Čeprav so velika podjetja, kot sta Walmart in Target, začela svoje posebne ponudbe in nakupovalne dogodke, da bi pritegnila potrošnike in tekmovala s Prime Day, je Amazon v tem mesecu uspel pridobiti tržni delež iz drugih trgovin.

Da bi zadovoljil del povpraševanja, je Amazon omogočil zgodnejši dostop do ugodnih ponudb še pred začetkom dvodnevnega dogodka. Podatki iz Numeratorja kažejo, da je v primerjavi s 56.64 USD leta 2023 povprečna poraba na naročilo v prvih 32 urah Prime Day znašala 60.03 USD.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+