3 min. branja

Amazonov nakupovalni dogodek Prime Day podira vse rekorde

Amazon Prime Day, ki je prvotno obeleževal Amazonovo 20. obletnico, se je začel leta 2015. Na voljo je bil v devetih državah in je sprva trajal štiriindvajset ur. Letošnji dogodek se je raztezal v 24 državah in postavil prodajne rekorde.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Amazonov nakupovalni dogodek Prime Day podira vse rekorde
Vir: Depositphotos

Prime Day se je začel kot 48-urni nakupovalni maraton. Vsako leto se pridružijo novi narodi, povečuje pa se tudi količina popustov in ponudb. Na primer, leta 2023 je bilo prodanih več kot 375 milijonov stvari, potrošniki pa so prihranili več kot 2.5 milijarde dolarjev.

Ne samo, da so potrošniki, ki iščejo odlične ponudbe, navdušeni nad Prime Day, ampak se veselijo tudi mala in srednje velika podjetja, ki prodajajo na Amazonu. Za njih predstavlja veliko priložnost za povečanje prodaje in prepoznavnosti izdelkov. Do leta 2022 je njihova prodaja celo presegla prodajo Amazona.

Omeniti je treba, da je dogodek omejen izključno na vrhunske člane Amazon Prime. Prednosti vključujejo brezplačno pošiljanje milijonov izdelkov in hitro logistiko. Nekateri kraji ponujajo dostavo isti dan ali dva dne. Naročnikom so na voljo tudi Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming in Amazon Fresh. Prav tako dobijo dostop do edinstvenih ponudb in popustov, vključno s posebnimi ponudbami Prime Day.

Izdelki za dom, potrošniška elektronika in naprave Amazon se uvrščajo med najbolje prodajane kategorije.

Source: Numerator

Kakšno je bilo leto 2024

Prime Day 2024 je prebil pretekle dosežke. S prihodki v višini 14,2 milijarde dolarjev se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 11%. Nakup mobilnih naprav (7 milijard dolarjev) je predstavljal več kot polovico vseh, kar je 18,6-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.

V primerjavi z običajno dnevno prodajo v juniju se je prodaja elektronike Prime Day povečala za 61%. Prodaja otroških oblačil za 165% v primerjavi z junijem; prodaja šolskih in pisarniških potrebščin za 216 %. To lahko pripišemo prihajajočemu začetku šolskega leta. Iz tega razloga je Prime Day kot nalašč za predstavitev tega blaga; Zato bi morala podjetja o tem razmisliti v svojem marketinškem načrtu.

Čeprav so velika podjetja, kot sta Walmart in Target, začela svoje posebne ponudbe in nakupovalne dogodke, da bi pritegnila potrošnike in tekmovala s Prime Day, je Amazon v tem mesecu uspel pridobiti tržni delež iz drugih trgovin.

Da bi zadovoljil del povpraševanja, je Amazon omogočil zgodnejši dostop do ugodnih ponudb še pred začetkom dvodnevnega dogodka. Podatki iz Numeratorja kažejo, da je v primerjavi s 56.64 USD leta 2023 povprečna poraba na naročilo v prvih 32 urah Prime Day znašala 60.03 USD.

Delite članek
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge