
Prime Day se je začel kot 48-urni nakupovalni maraton. Vsako leto se pridružijo novi narodi, povečuje pa se tudi količina popustov in ponudb. Na primer, leta 2023 je bilo prodanih več kot 375 milijonov stvari, potrošniki pa so prihranili več kot 2.5 milijarde dolarjev.
Ne samo, da so potrošniki, ki iščejo odlične ponudbe, navdušeni nad Prime Day, ampak se veselijo tudi mala in srednje velika podjetja, ki prodajajo na Amazonu. Za njih predstavlja veliko priložnost za povečanje prodaje in prepoznavnosti izdelkov. Do leta 2022 je njihova prodaja celo presegla prodajo Amazona.
Omeniti je treba, da je dogodek omejen izključno na vrhunske člane Amazon Prime. Prednosti vključujejo brezplačno pošiljanje milijonov izdelkov in hitro logistiko. Nekateri kraji ponujajo dostavo isti dan ali dva dne. Naročnikom so na voljo tudi Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming in Amazon Fresh. Prav tako dobijo dostop do edinstvenih ponudb in popustov, vključno s posebnimi ponudbami Prime Day.
Izdelki za dom, potrošniška elektronika in naprave Amazon se uvrščajo med najbolje prodajane kategorije.

Source: Numerator
Kakšno je bilo leto 2024
Prime Day 2024 je prebil pretekle dosežke. S prihodki v višini 14,2 milijarde dolarjev se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 11%. Nakup mobilnih naprav (7 milijard dolarjev) je predstavljal več kot polovico vseh, kar je 18,6-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.
V primerjavi z običajno dnevno prodajo v juniju se je prodaja elektronike Prime Day povečala za 61%. Prodaja otroških oblačil za 165% v primerjavi z junijem; prodaja šolskih in pisarniških potrebščin za 216 %. To lahko pripišemo prihajajočemu začetku šolskega leta. Iz tega razloga je Prime Day kot nalašč za predstavitev tega blaga; Zato bi morala podjetja o tem razmisliti v svojem marketinškem načrtu.
Čeprav so velika podjetja, kot sta Walmart in Target, začela svoje posebne ponudbe in nakupovalne dogodke, da bi pritegnila potrošnike in tekmovala s Prime Day, je Amazon v tem mesecu uspel pridobiti tržni delež iz drugih trgovin.
Da bi zadovoljil del povpraševanja, je Amazon omogočil zgodnejši dostop do ugodnih ponudb še pred začetkom dvodnevnega dogodka. Podatki iz Numeratorja kažejo, da je v primerjavi s 56.64 USD leta 2023 povprečna poraba na naročilo v prvih 32 urah Prime Day znašala 60.03 USD.