15 min. branja

Kako doseči učinkovito logistiko in skladiščenje?

Logistika in skladiščenje sta pomembni področji, ki si ju nobeno podjetje ne more privoščiti prezreti. Pomembno vplivajo na njegovo delovanje in splošni uspeh. Če logistika ni premišljena ali izbrana nepravilno, lahko povzroči različne nepotrebne težave, ki povzročijo finančne ali časovne izgube. Toda kaj natančno pomeni ta izraz in kako lahko optimiziramo vsak proces, da bo čim bolj učinkovit?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako doseči učinkovito logistiko in skladiščenje?
Vir: Unsplash.com

Kaj je logistika?

Logistika je interdisciplinarna znanost, ki se osredotoča na usklajevanje, povezovanje, usmerjanje in optimizacijo pretoka materialov, surovin, izdelkov in storitev. Vključuje naslednje dejavnosti

  • Upravljanje javnih naročil in zalog
  • Distribucijo
  • Skladiščenja
  • Prevoz
  • Pakiranje
  • Upravljanje s tveganji

Evropsko logistično združenje ga opredeljuje kot “organizacijo, načrtovanje, upravljanje in izvajanje pretoka blaga od razvoja in nabave prek proizvodnje do distribucije končnemu odjemalcu s ciljem zadovoljevanja tržnih zahtev z minimalnimi stroški in minimalno izkoriščenostjo kapitala”.

Glavna vloga logistike je zagotoviti, da kupci prejmejo želeno blago ali storitve ob pravem času, na pravem mestu in v pravi količini. Logistika je pomembna za vsa podjetja, vendar je bistvenega pomena za mala in srednje velika podjetja, saj lahko ohrani njihovo konkurenčnost, učinkovito zmanjša stroške in zagotovi zadovoljstvo strank.

Zanimivo je, da logistika ni nova. Beseda izhaja iz grškega “logosa”, kar pomeni dejanje ali razum. Zaslediti ga je mogoče tudi do stare francoske besede “loger”, kar pomeni nabaviti.

Source: Unsplash.com

Ljudje so že od začetka časa vključeni v pretok blaga. Prvi logistični kalček , kot ga poznamo danes, sega v gradnjo egiptovskih piramid in kasneje v vojaške dejavnosti.

V srednjem veku se je izraz logistika uporabljal predvsem v povezavi z gradnjo vojaških utrdb, vendar je bil še vedno brez natančne opredelitve. Šele leta 1885, z odprtjem angleške pomorske šole, je bil vzpostavljen tečaj za podrobnejše preučevanje predmeta.

Ali ste vedeli …?

Šele ob koncu druge svetovne vojne so podjetja v celoti sprejela logistiko. Podjetja so ga začela uvajati postopoma, saj so spoznala, kako pomembno je pravilno upravljati z blagom, materiali ali surovinami in kako lahko to pomembno vpliva na njihov dobiček.

Zakaj je logistika pomembna?

Dobro zasnovana in izvedena logistika je pomembna iz več razlogov. Te vključujejo:

  • Vidljivost – upravljanje logistike omogoča pregled nad celotno oskrbovalno verigo. Tako je veliko lažje nadzorovati stroške, prepoznati učinkovitost procesov, odkrivati težave in tveganja, načrtovati povpraševanje ali spoznavati nove priložnosti.
  • Znižanje stroškov – Logistika omogoča podjetjem, da zmanjšajo režijske stroške, povezane s prevozom ali skladiščenjem. Prihranke je nato mogoče ponovno vložiti v druga področja, kot sta trženje ali oglaševanje.
  • Izboljšajte uporabniško izkušnjo – Dobra uporabniška izkušnja je ključno gonilo ponovne prodaje. Torej, če želite, da so vaše stranke srečne, ni dovolj, da jim samo prodate kakovostno storitev. Ključnega pomena je tudi hitra in natančna dostava naročil neposredno na njihove domove.
  • Preprečevanje izgub – Upravljanje logistike pomaga preprečevati izgube na več načinov. Ena je vidljivost inventarja, ki vam pove, koliko izdelka imate na zalogi v vsakem trenutku. Zagotavljanje optimalnih pogojev shranjevanja in prevoza (kot sta ustrezna temperatura ali vlažnost) prav tako pomaga preprečevati kvarjenje in poškodbe ter se izogniti nepotrebnim stroškom.
  • Konkurenčna prednost – Pravilna in pravočasna dostava pošiljk je bistvena za zadovoljstvo strank in ključ do ugleda blagovne znamke. To je velika konkurenčna prednost, saj bo zaupanja vredno podjetje, ki zagotavlja kakovostne storitve, veliko lažje pritegnilo nove stranke.

Kaj so skladišča in kakšne vrste skladišč obstajajo?

Skladiščenje je eden najpomembnejših delov logističnega sistema. Njegova vloga je zagotoviti skladiščenje proizvodov v obdobju med njihovo proizvodnjo in porabo. Z drugimi besedami, skladišča povezujejo prostor in čas. Zagotavljajo, da so končni izdelki skladiščeni tako, da ohranjajo svojo kakovost in so vedno pripravljeni za takojšnjo odpremo.

Skladišča imajo več drugih funkcij. Izbirate lahko med:

  • Funkcija uravnoteženja – skladišča lahko uravnotežijo povpraševanje v situacijah neuravnoteženega pretoka materiala.
  • Varnost – skladišča lahko vzdržujejo oskrbo v primeru nepričakovanih motenj v oskrbi.
  • Funkcija preoblikovanja – znana tudi kot funkcija prefinjevanja. Nekateri materiali in blago pridobijo nove uporabne lastnosti s skladiščenjem. Primeri vključujejo vino, sir, les in sadje.

Source: Unsplash.com

Lastniška skladišča

Skladišča lahko razvrstimo glede na več dejavnikov. Na podlagi lastništva govorimo o naslednjih vrstah:

Javna skladišča

Skladišče, ki ni v lasti podjetja ali organizacije. To vključuje splošna komercialna skladišča, posebna blagovna skladišča, carinska skladišča itd. Njihova glavna prednost je, da prihranijo investicijski kapital in omogočajo povečanje zmogljivosti skladiščenja. Torej, če je prostor, ki ga trenutno uporabljate, nezadosten, ga lahko razširite.

Javna skladišča zmanjšujejo tudi tveganje zastaranja in ponujajo različne dodatne storitve. Slaba stran je, da niste lastnik prostora; Za to morate plačati redne pristojbine, prostorska ponudba pa je na določenih lokacijah omejena.

Javna skladišča so idealna za mala in srednje velika podjetja , ki si ne morejo privoščiti naložb v lastna zasebna skladišča.

Zasebna skladišča

Zasebna skladišča so skladišča, ki pripadajo samo vam. Njihove glavne prednosti so:

  • Visoka raven nadzora
  • Sposobnost oblikovanja skladišča po vaših natančnih zahtevah
  • Možnost uporabe vašega osebja
  • Pristojbine so po začetni naložbi minimalne

Zasebno skladišče je odlična izbira, zlasti za velika podjetja. V nekaterih primerih se to izplača tudi za srednje velika podjetja, vendar je primerjava donosnosti naložbe in stroškov bistvenega pomena.

Slabosti zasebnih skladišč so, da zahtevajo visoko začetno naložbo in so fiksne velikosti. Če je vaš prostor nezadosten, morate vlagati v gradnjo drugega.

Skladišča po funkciji

Skladišča so razdeljena glede na njihovo funkcijo:

  • Centralno – glavno skladišče, kjer se končni izdelki podjetja skladiščijo, preden se pošljejo v trgovine ali podružnice. Običajno je največja, zato je treba v njem vzdrževati red in določen sistem.
  • Komercialno – uporablja se za shranjevanje blaga za prodajo. Nahaja se na prodajnem mestu ali je del centralnega skladišča.
  • Dostava – uporablja se za shranjevanje izdelkov, pripravljenih za pošiljanje in prodajo.
  • Tranzit – najdemo ga na mestih, kjer se blago pretovarja, kot so železniške postaje ali pristanišča. Njegova primarna naloga je sprejemanje blaga, razvrščanje glede na potrebe in priprava blaga za prevoz.

Skladišča po zasnovi

V tem primeru govorimo o naslednjih vrstah skladišč:

  • Zaprto – skladišča, ki so zaprta na vseh štirih straneh. Ponujajo najvišjo raven zasebnosti in varnosti
  • Pokrita – imajo eno do tri strani in streho. Ponavadi so bolj odprti kot zaprta skladišča
  • Odpri – prosti prostor, ki vas nikakor ne omejuje. Uporabite ga lahko točno tako, kot želite in potrebujete
  • Visok vzpon – velika skladišča visoka do 8 metrov
  • Notranja – enonadstropna skladišča, visoka približno 5 do 6 metrov
  • Večnadstropna – skladišča, razdeljena na dve ali več nadstropij.

Kaj je upravljanje logistike?

Logistika obsega številne dejavnosti. Njeno vodstvo se osredotoča na zagotavljanje, da vsi delujejo pravilno in nemoteno. Na primer, zaposleni so odgovorni za spremljanje tveganj, ki bi lahko ogrozila dostavo blaga, izbiro ustreznega ponudnika prevoza itd.

Izkušeni menedžerji znajo posredovati tudi v primeru krize. Običajno imajo podroben načrt za zmanjšanje škode in preprečitev, da bi imela večji vpliv na celotno dobavno ali distribucijsko verigo.

Sodobna programska oprema olajša upravljanje logistike, saj podjetjem pomaga pri sprejemanju najboljših in najučinkovitejših odločitev. Številni programi lahko avtomatizirajo tudi postopke, kot so tiskanje etiket, naročanje ali snemanje novih izdelkov ali materialov. To bistveno pospeši delo in zmanjša tveganje napak zaradi nepazljivosti.

Source: Unsplash.com

Sedem R logistike

Chartered Institute of Logistics and Transport, mednarodna organizacija za strokovnjake za dobavno verigo, logistiko in transport, opredeljuje tako imenovanih sedem R-jev logistike. To so:

  • Pravi izdelek – logistika se osredotoča predvsem na dostavo izdelka, ki ga je kupec naročil. Ključno je, da ločite naročilo in končnemu uporabniku dostavite točno tisto, kar so videli na spletnem mestu.
  • Pravilna količina – To je bistven dejavnik, še posebej, če prodajate izdelke, ki jih lahko kupite posamezno ali v večjih paketih. Na primer, stranka lahko v vaši e-trgovini naroči pero ali paket desetih. Pomembno je, da so zaloge v vašem skladišču jasno označene, da lahko v kratkem času pošljete pravo alternativo.
  • Pravo stanje – Kupci pričakujejo, da bo izdelek, ki ga kupijo od vas, deloval, kot je bilo predvideno, in ima vse obljubljene lastnosti. Zato morate izdelke pred odpremo pregledati, da se prepričate, da niso okvarjeni ali kakor koli poškodovani. Hkrati, če kupec pomotoma prejme izdelek, ki ne deluje, mora imeti enostaven način za njegovo vrnitev.
  • Pravilen naslov – Del logističnega procesa je dostava paketov na pravi naslov osebe, navedene v naročilu. Ne pozabite, da napačni naslovi podaljšujejo dobavne roke, povečujejo stroške in škodujejo odnosom s strankami.
  • Pravi čas – Kupci danes ne želijo čakati teden dni na izdelke. Pričakujejo, da jih bodo imeli v svojih domovih čez dan ali dva, ko bodo naročili pri vas. Ne čakajte na pošiljanje paketov. Pošljite jih čim prej. Prav tako poskrbite, da boste poslali pravi paket v pravi količini na pravi naslov, da ne boste po nepotrebnem odlašali z dostavo.
  • Prava stranka – Zamenjave, naslovne napake ali druge nesrečne situacije odražajo pomanjkanje spoštovanja do potrošnika, nepazljivost do podrobnosti in pomanjkanje verodostojnosti blagovne znamke. Pazite na te stvari, saj pomembno vplivajo na vaš uspeh in na to, kako vas vidijo potencialne in obstoječe stranke.
  • Pravilna cena – Vaše cene morajo biti dobro premišljene. Če želite, da so konkurenčni, pri nastavljanju upoštevajte ciljno publiko, geografsko območje in panogo, v kateri delujete.

Strokovno svetovanje

Ne bojte se poigravati s svojimi cenami. Premaknite jih navzgor ali navzdol glede na življenjski cikel izdelka, gospodarske razmere ali povpraševanje. Vendar ne pozabite, da morajo biti spremembe obvladljive. Naj bodo postopni in v krajših obdobjih.

Osnovne vrste logistike

Obstaja več načinov gledanja na logistiko in kako je razdeljena. Glede na osnovne in glavne vrste so to

Nabava logistike

Nabavna logistika se pogosto imenuje logistika nabave ali dobave. Gre za proces pridobivanja, prevoza in skladiščenja surovin, sestavnih delov in zalog, ki se steka v organizacijo.

Primarni cilj nabavne logistike je zagotoviti, da so potrebni vložki za proizvodnjo ali izvedbo storitev na voljo v pravilni količini, prave kakovosti in na pravem mestu ob pravem času.

Nabavna logistika vključuje več procesov, ki so:

  • Nabava surovin – prepoznavanje in izbira dobaviteljev na podlagi temeljitih raziskav, urejanje sodelovanja, podpisovanje pogodb in oddaja naročil.
  • Transport – načrtovanje pretoka surovin od dobaviteljev do podjetja, izbira ustreznih načinov prevoza, optimizacija poti in usklajevanje s prevozniki. Skrbno upravljanje transporta zagotavlja pravočasno in stroškovno učinkovito dostavo materialov.
  • Upravljanje in usklajevanje dobaviteljev – vzpostavljanje in vzdrževanje dobrih odnosov z dobavitelji, spremljanje uspešnosti dobaviteljev, zagotavljanje izpolnjevanja časovnih razporedov in reševanje morebitnih težav ali odstopanj.
  • Skladiščenje in upravljanje zalog – to vključuje upravljanje, nadzor in shranjevanje vhodnih surovin. Prefinjeno upravljanje zalog zmanjšuje tveganje kvarjenja in zagotavlja, da je zaloga vedno na voljo v zahtevanih količinah.

Proizvodna logistika

Proizvodna logistika se osredotoča na upravljanje:

  • Notranji pretok blaga in materialov
  • Pretok materialov in izdelkov od dobaviteljev do podjetja
  • Pretok izdelkov in polizdelkov med delovnimi postajami.

Vloga proizvodne logistike je podpora nemotenim proizvodnim procesom, ki pomembno vplivajo na uspeh podjetja.

Logistika distribucije

Logistika distribucije ali logistika proizvodnje se nanaša na premik, skladiščenje in dostavo končnih izdelkov od organizacije do končnih uporabnikov. Njegov namen je zagotoviti, da se blago učinkovito in pravočasno razdeli predvidenim prejemnikom .

Logistika distribucije vključuje procese, kot so:

  • Pakiranje izdelka – pakiranje in označevanje končnih izdelkov v skladu z zahtevami kupca in zahtevanimi standardi ter izbira embalaže za zagotovitev ustrezne zaščite blaga
  • Izpolnjevanje naročil – obdelava naročil, prejetih prek različnih kanalov, kot so spletne platforme, maloprodajna mesta ali neposredna prodaja, izbira zahtevanih artiklov iz zaloge in priprava na pošiljanje
  • Distribucija blaga končnim kupcem – upravljanje distribucijskega omrežja za učinkovito dostavo izdelkov končnim kupcem, izbira najustreznejših načinov prevoza, optimizacija poti, usklajevanje s prevozniki in logističnimi partnerji, podrobno načrtovanje, sledenje pošiljkam in komunikacija s strankami

Source: Unsplash.com

Skladiščna logistika

Skladiščna logistika pokriva več področij. Ti vključujejo potrebo po ustvarjanju skladišča, izbiro upravljanja blaga in surovin ter pravilno razporeditev skladiščnega prostora.

Vključuje tudi izbiro sodobnih informacijskih in drugih sistemov za podporo skladiščenju in zagotavljanje, da imate vedno posodobljene podatke o svojem dosegu.

Povratna logistika

Povratna logistika je pretok blaga ali izdelkov od končnih uporabnikov nazaj v dobavno verigo. Pojavi se, ko se izdelki zamenjajo ali vrnejo. Njen cilj je čim bolj povečati predelavo vrednosti, čim bolj zmanjšati negativni vpliv vračila blaga in zagotoviti ustrezno ravnanje.

Poleg tega se obratna logistika osredotoča tudi na odstranjevanje ali recikliranje izdelkov ter upravljanje pritožb in popravil.

Vrste logistike po stopnji problema

Obstajajo tri vrste logistike, odvisno od obsega problema:

Makro logistika

Makrologistika je področje logistike, ki proučuje in upravlja kompleksne logistične sisteme na ravni makroekonomije ali makro procesov.

Medtem ko se mikrologistika osredotoča na specifične operacije in procese znotraj podjetja ali dobavne verige, se makrologistika ukvarja s širšimi vprašanji. Ti so lahko povezani z nacionalno logistično infrastrukturo, mednarodnim prometom in trgovino, logističnimi trendi, gospodarskimi vplivi itd.

Makrologistika je bistvena za razumevanje in upravljanje globalnih logističnih vprašanj ter njihovega vpliva na gospodarstvo in družbo kot celoto.

Mikrologistika

Kot je navedeno zgoraj, se mikrologistika osredotoča na specifične operacije in procese znotraj podjetja ali dobavne verige. Gre za disciplino, katere glavna naloga je načrtovanje, organiziranje, upravljanje in optimizacija snovnega in informacijskega toka.

Metalogistika

Metalogistika se ukvarja s problemi v podjetjih ali panogah, kjer se mikro in makro logistične dejavnosti prekrivajo. Gre za sodelovanje med podjetji, regionalno specializiranimi oddelki in različnimi industrijami.

Logistika v primerjavi z upravljanjem dobavne verige

V nekaterih primerih je logistika podobna upravljanju dobavne verige. Vendar pa med njima obstaja več razlik.

Logistika se ukvarja s pretokom blaga z vidika enega samega podjetja. To so običajno notranje dejavnosti, kot so sprejemanje materialov ali premikanje končnih izdelkov strankam. Po drugi strani pa je dobavna veriga mreža podjetij, vključenih v proizvodni ali distribucijski proces.

Preprosto povedano, za logistiko je odgovorno eno podjetje, za dobavno verigo pa je odgovornih več podjetij.

Kako optimizirate svojo logistično strategijo?

Če želite, da je vaša logistična strategija uspešna, morate vedeti, kako jo pravilno optimizirati. To lahko storite na več načinov:

Upravljanje zalog

Spremljanje dogajanja v vaših skladiščih je izziv za mala in velika podjetja. Razmislite o avtomatizaciji upravljanja zalog , da se izognete kaosu in povečanim stroškom. Z izbiro prave programske opreme lahko:

  • Sledite premikanju vsakega elementa v realnem času,
  • Sledenje presežnim in podzalogam
  • Avtomatizirajte upravljanje javnih naročil (npr. z avtomatiziranimi naročilnicami)
  • Bolje organizirajte svoje skladišče glede na razpoložljivost zalog
  • Zmanjšajte napake zaradi nepazljivosti.

Ali ste vedeli …?

Do 65 % trgovcev na drobno ima težave pri sledenju zalog v celotni dobavni verigi. Pravzaprav 73% priznava, da ne morejo predvideti potreb po zalogah, 87% pa meni, da je netočna zaloga pomembnejši dejavnik pri izgubi prihodka kot kraja.

Skladiščenja

Ko gre za skladiščenje, vam lahko več rešitev pomaga doseči višjo stopnjo učinkovitosti. Te vključujejo stvari, kot je nadzor postavitve skladišča. Razmislite, ali je sistem, ki ga uporabljate, dovolj praktičen. Razmislite, ali bi lahko nekatere izdelke ali materiale zbližali, da bi skrajšali čas hoje osebja.

Oglejte si tudi stopnjo natančnosti nabiranja. To pomeni, koliko vseh naročil je bilo pravilnih in koliko jih je bilo vrnjenih. Za vrnjene izdelke sledite razlogu in če je bila napaka z vaše strani, jo poskusite v prihodnosti čim bolj zmanjšati.

Source: Unsplash.com

Prevoz

Transport je bistven del celotnega logističnega procesa. Torej, redno preverjajte in ugotovite, kje so vaše slabosti. Če jih odpravite, boste prihranili veliko denarja in povečali zadovoljstvo strank.

Strokovno svetovanje

Če svojim strankam ponudite prevoz (z vozili), si zagotovite programsko opremo, ki vam bo pomagala načrtovati poti. Izberite takšnega, ki upošteva promet v realnem času, da prihranite čas, energijo in denar.

Pakiranje

Izdelke pakirajte samo v obvladljive škatle. Večje škatle zavzemajo veliko prostora in stanejo veliko več kot manjše. Dobro izbrana embalaža je varnejša, saj preprečuje premikanje izdelka iz kraja v kraj.

Dostava

Ko gre za dostavo, je treba najprej upoštevati natančnost naročila. Pošiljanje napačnih paketov strankam bo zmanjšalo njihovo zadovoljstvo in verodostojnost. Prav tako vas bo stalo veliko denarja.

Pregled in analiza dostave blaga. Ugotovite, kje se pojavijo najpomembnejše napake in kako jih odpraviti.

Logistični partnerji

Večina podjetij danes uporablja javna skladišča ali prevoz tretjih oseb. Ta alternativa je bolj praktična, ker zahteva le malo vnaprejšnjih naložb. Poleg tega zunanje podjetje obravnava številne odgovornosti, ki bi sicer padle na vaša ramena. Ti vključujejo zaposlovanje in usposabljanje osebja, nakup vozil in tako naprej.

Da pa bodo vaše stranke zadovoljne, morate izbrati logističnega partnerja, ki je dovolj izkušen , da vam zagotovi najboljšo storitev.

Redno ocenite svoj odnos z logističnim partnerjem. Če obstajajo kakršne koli slabosti, se pogovorite z njimi in poskusite najti rešitev, ki ustreza obema stranema.

Usposobljeno osebje

Različne dejavnosti, ki sestavljajo logistiko, bodo delovale le, če imate strokovno osebje. Vedeli bodo, kako delati z zalogami, kako jih razvrstiti in kaj storiti v različnih krizah.

Zavedajte se, da se področje logistike nenehno širi in ponuja vznemirljive priložnosti. Načrtujte redna izobraževanja in seminarje, da se bodo vaši zaposleni naučili delati z novo programsko opremo in se prilagoditi najnovejšim trendom.

Dovolj prostora

Vaše skladišče mora biti polno od 80 do 85%. To vam bo omogočilo reorganizacijo in prerazporeditev, ko pridejo večje dostave. Prav tako boste imeli prostor, če starejša zaloga po nesreči ostane v skladišču in že prejmete novo zalogo.

Strokovno svetovanje

V redu je, da se občasno približate 100% zalogi. Vendar to ne bi smelo biti reden pojav.

Skladiščni sistemi

Imate skladiščno opremo in skladiščne sisteme, ki pomagajo ohranjati urejenost in organiziranost? Tukaj je nekaj bistvenih stvari, ki jih ne želite zamuditi:

  • Paletni regali – osnovna vrsta opreme, ki se uporablja za shranjevanje palet. Stojala so trdna in izdelana iz nosilcev
  • Klasični regali – imajo univerzalno uporabo. Običajno skladiščijo manjše blago, ki ni naloženo na palete
  • Škatle in zaboji – uporabljajo se za shranjevanje in premikanje manjšega blaga. Priročni so, ker se lahko uporabljajo za organizacijo različnih vrst blaga in materialov
  • Omare s predali – uporabljajo se za manjše blago. Tako kot škatle jih je mogoče učinkovito razvrščati in organizirati
  • Druga oprema – stojala, omare ali žične košare so prav tako priljubljena

Source: Unsplash.com

Trendi v logistiki

Del optimizacije logistike je sledenje in implementacija najnovejših trendov. Veliko novih programov ali sistemov prinaša na desetine prednosti. Na primer, lahko poenostavijo način dela, avtomatizirajo številna opravila in zmanjšajo tveganje za človeške napake.

Uvajanje novih trendov vam lahko pomaga tudi ostati pred konkurenco. Nemotena logistika podpira verodostojnost blagovne znamke in zadovoljstvo strank. To neposredno vpliva na to, ali ponovno kupijo ali pustijo pozitivno oceno, kar olajša privabljanje novih strank.

Zadnje iz kategorije Logistika in skladišča
Delite članek
Podobni članki
CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju
2 min. branja

CMO-ji sprejemajo generativno umetno inteligenco kljub omejenemu razumevanju

Generativna umetna inteligenca postaja vse bolj priljubljena v trženju, saj 90 % organizacij načrtuje vlaganje vanjo. Vendar pa je zaskrbljujoče, da velika večina direktorjev trženja priznava, da ne razumejo popolnoma te tehnologije ali njenega potencialnega vpliva na poslovne procese. To pomanjkanje znanja lahko ovira sprejetje naprednejših aplikacij umetne inteligence, ki ponujajo pomembne koristi, ne le […]

Preberite članek
Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP
3 min. branja

Najboljše strategije mobilnega trženja za MSP

Spletno nakupovanje je v razcvetu in če vodite majhno ali srednje veliko podjetje, si ne morete privoščiti, da bi zamudili mobilno revolucijo. Vse več ljudi poseže po svojih telefonih za brskanje in nakup, zato je čas, da se pametno seznanite s strategijami mobilnega trženja. Ne skrbite – imamo nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo povezati […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+