
Zara je na čelu španskih blagovnih znamk
Modni velikan Inditex potrjuje svoj prevladujoči položaj, saj njegova paradna znamka Zara vodi lestvico s 33,947 milijarde dolarjev, kar predstavlja impresivno 36-odstotno rast v primerjavi s prejšnjim letom. Druge blagovne znamke skupine so zabeležile še večjo rast – Massimo Dutti (+50 %), Pull&Bear (+45 %), Bershka (+47 %) in Stradivarius (+44 %). Tudi konkurenčna blagovna znamka Mango se je izboljšala za 26 % in dosegla 1,835 milijarde USD.
Movistar in bančni velikani na vrhu lestvice
Movistar je vodilna blagovna znamka na področju telekomunikacij z vrednostjo blagovne znamke 12,619 milijarde dolarjev, medtem ko BBVA vodi v bančnem sektorju z vrednostjo blagovne znamke 11,350 milijarde dolarjev, Santander pa ji z 9,203 milijarde dolarjevtesno sledi.

Source: kantar.com
Maloprodaja in tehnologija: Mercadona v digitalni industriji proti omejeni prisotnosti zagonskih podjetij
Mercadona je edino maloprodajnopodjetje na seznamu, ki ohranja svojo vrednost 3,011 milijarde dolarjev po 33-odstotnem povečanju in je napovedalo načrte, da bo od zdaj do leta 2028 porabilo 250 milijonov evrov za svojo digitalno preobrazbo. Razvrstitev kaže minimalno prisotnost tehnoloških zagonskih podjetij, razen podjetja Glovo, ki se z vrednostjo 587 milijonov dolarjev pojavi kot edino podjetje nove generacije na 22. mestu. Odkritje razkriva, da je Španija še vedno temeljno odvisna od uveljavljenih sektorjev, vključno z modo, poleg bančnega in energetskega.

Source: kantar.com
Globalna perspektiva: Vrednost blagovne znamke Španije na svetovni lestvici: 115 milijard dolarjev
Španska vrednost blagovne znamke v višini 115,589 milijarde dolarjev kaže na veliko moč na domačem trgu. Na prvem mestu je Francija z ogromno vrednostjo blagovne znamke v višini 398,845 milijarde dolarjev, sledita ji Nemčija s 377,390 milijarde dolarjev in Indija s 345,780 milijarde dolarjev.Japonska (200,485 milijarde dolarjev) in Kanada (183,842 milijarde dolarjev) sta precej nad Španijo, vendar je slednja močnejša od več ključnih trgov, vključno z Brazilijo (72 milijard dolarjev).520 milijard dolarjev), Mehiko (68,308 milijarde dolarjev) in Južnoafriško republiko (29,744 milijarde dolarjev). Ta položaj kaže, da so španske modne blagovne znamke sicer v dobrem položaju, vendar je še veliko možnosti za rast, da bi selahko spopadle z vodilnimi svetovnimi blagovnimi znamkami.