Španski trendi e-trgovine: demografija potrošnikov in pogostost nakupovanja
Najnovejša raziskava razkriva fascinantne vzorce v španskem spletnem nakupovanju, s stalnimi stopnjami sprejetja, vendar spreminjajočimi se preferencami v različnih demografskih skupinah. Medtem ko se več kot tri četrtine uporabnikov interneta ukvarja z e-poslovanjem, starost in spol še naprej oblikujeta različne nakupovalne navade in pojavlja se zanimiv premik k hibridnim nakupovalnim izkušnjam.
Ta študija kaže, da število ljudi, ki nakupujejo prek spleta v Španiji, ostaja enako:
- 77 % uporabnikov interneta , starih od 16 do 74 let, nakupuje prek spleta
- Največ spletnih nakupov opravijo osebe, stare od 16 do 34 let,
- 65 % ljudi, ki nakupujejo prek spleta, uporablja spletne in nespletne kanale
- mlajši kupci imajo raje fizične trgovine
- Starejši kupci običajno kupujejo veliko več na spletu
Število spletnih nakupov se je zmanjšalo, in sicer s 3,4-krat na mesec v letu 2023 na 2,5-krat na mesec v letu 2024, kar je najnižje povprečno število nakupov od leta 2019.
Najpogostejši kupci so ljudje, mlajši od 44 let, ki to počnejo v povprečju 3,0-krat na mesec.
Zakaj španski potrošniki nakupujejo prek spleta? Najpomembnejše motivacije in dejavniki zaupanja
Nekateri glavni razlogi, zakaj ljudje nakupujejo prek spleta, se niso spremenili:
- Priročnost (97%)
- široka izbira/asortiman (94 %)
- ponudbe/promocije/cena (89%)
Zaupanje je pomemben vidik tudi za večino spletnih kupcev (75 %) in temelji predvsem na predhodnih izkušnjah, zaupanju v spletno stran, varnih načinih plačila in zaupanju v blagovno znamko.
Po drugi strani pa so glavne prednosti fizičnega kanala v primerjavi s spletom, če izdelek vzamete s seboj, poskusite pred nakupom in neposreden stik z izdelkom.