2 min. branja

E-poslovanje v Španiji: 77 % kupuje prek spleta, vendar se starostne razlike povečujejo

E-poslovanje v Španiji kaže zanimive premike v letu 2024, saj 77% uporabnikov interneta nakupuje prek spleta, vendar opravi manj nakupov kot lani. Medtem ko splošno sprejetje ostaja stabilno, najnovejše raziskave razkrivajo različne vzorce v vseh starostnih skupinah - mlajši potrošniki presenetljivo dajejo prednost fizičnim trgovinam, medtem ko starejši kupci bolj aktivno sprejemajo spletne kanale. Kljub upadanju pogostosti nakupov udobje in široka izbira izdelkov še naprej spodbujata rast e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-poslovanje v Španiji: 77 % kupuje prek spleta, vendar se starostne razlike povečujejo
Vir: Depositphotos

Španski trendi e-trgovine: demografija potrošnikov in pogostost nakupovanja

Najnovejša raziskava razkriva fascinantne vzorce v španskem spletnem nakupovanju, s stalnimi stopnjami sprejetja, vendar spreminjajočimi se preferencami v različnih demografskih skupinah. Medtem ko se več kot tri četrtine uporabnikov interneta ukvarja z e-poslovanjem, starost in spol še naprej oblikujeta različne nakupovalne navade in pojavlja se zanimiv premik k hibridnim nakupovalnim izkušnjam.

Ta študija kaže, da število ljudi, ki nakupujejo prek spleta v Španiji, ostaja enako:

  • 77 % uporabnikov interneta , starih od 16 do 74 let, nakupuje prek spleta
  • Največ spletnih nakupov opravijo osebe, stare od 16 do 34 let,
  • 65 % ljudi, ki nakupujejo prek spleta, uporablja spletne in nespletne kanale
  • mlajši kupci imajo raje fizične trgovine
  • Starejši kupci običajno kupujejo veliko več na spletu

Število spletnih nakupov se je zmanjšalo, in sicer s 3,4-krat na mesec v letu 2023 na 2,5-krat na mesec v letu 2024, kar je najnižje povprečno število nakupov od leta 2019.

Najpogostejši kupci so ljudje, mlajši od 44 let, ki to počnejo v povprečju 3,0-krat na mesec.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Zakaj španski potrošniki nakupujejo prek spleta? Najpomembnejše motivacije in dejavniki zaupanja

Nekateri glavni razlogi, zakaj ljudje nakupujejo prek spleta, se niso spremenili:

  • Priročnost (97%)
  • široka izbira/asortiman (94 %)
  • ponudbe/promocije/cena (89%)

Zaupanje je pomemben vidik tudi za večino spletnih kupcev (75 %) in temelji predvsem na predhodnih izkušnjah, zaupanju v spletno stran, varnih načinih plačila in zaupanju v blagovno znamko.

Po drugi strani pa so glavne prednosti fizičnega kanala v primerjavi s spletom, če izdelek vzamete s seboj, poskusite pred nakupom in neposreden stik z izdelkom.

Delite članek
Podobni članki
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje
2 min. branja

Reddit uvede oceno kakovosti za oglasne kampanje

Reddit je pravkar uvedel nekaj, kar bodo prepoznali vsi oglaševalci – sistem ocenjevanja kakovosti za oglase, podoben Googlovemu. Nova ocena optimizacije ocenjuje nastavitve vašega računa in vam natančno pove, kje se lahko izboljšate, zaradi česar oglaševanje v Redditu ni več igra ugibanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge