2 min. branja

E-poslovanje v Španiji: 77 % kupuje prek spleta, vendar se starostne razlike povečujejo

E-poslovanje v Španiji kaže zanimive premike v letu 2024, saj 77% uporabnikov interneta nakupuje prek spleta, vendar opravi manj nakupov kot lani. Medtem ko splošno sprejetje ostaja stabilno, najnovejše raziskave razkrivajo različne vzorce v vseh starostnih skupinah - mlajši potrošniki presenetljivo dajejo prednost fizičnim trgovinam, medtem ko starejši kupci bolj aktivno sprejemajo spletne kanale. Kljub upadanju pogostosti nakupov udobje in široka izbira izdelkov še naprej spodbujata rast e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
E-poslovanje v Španiji: 77 % kupuje prek spleta, vendar se starostne razlike povečujejo
Vir: Depositphotos

Španski trendi e-trgovine: demografija potrošnikov in pogostost nakupovanja

Najnovejša raziskava razkriva fascinantne vzorce v španskem spletnem nakupovanju, s stalnimi stopnjami sprejetja, vendar spreminjajočimi se preferencami v različnih demografskih skupinah. Medtem ko se več kot tri četrtine uporabnikov interneta ukvarja z e-poslovanjem, starost in spol še naprej oblikujeta različne nakupovalne navade in pojavlja se zanimiv premik k hibridnim nakupovalnim izkušnjam.

Ta študija kaže, da število ljudi, ki nakupujejo prek spleta v Španiji, ostaja enako:

  • 77 % uporabnikov interneta , starih od 16 do 74 let, nakupuje prek spleta
  • Največ spletnih nakupov opravijo osebe, stare od 16 do 34 let,
  • 65 % ljudi, ki nakupujejo prek spleta, uporablja spletne in nespletne kanale
  • mlajši kupci imajo raje fizične trgovine
  • Starejši kupci običajno kupujejo veliko več na spletu

Število spletnih nakupov se je zmanjšalo, in sicer s 3,4-krat na mesec v letu 2023 na 2,5-krat na mesec v letu 2024, kar je najnižje povprečno število nakupov od leta 2019.

Najpogostejši kupci so ljudje, mlajši od 44 let, ki to počnejo v povprečju 3,0-krat na mesec.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Zakaj španski potrošniki nakupujejo prek spleta? Najpomembnejše motivacije in dejavniki zaupanja

Nekateri glavni razlogi, zakaj ljudje nakupujejo prek spleta, se niso spremenili:

  • Priročnost (97%)
  • široka izbira/asortiman (94 %)
  • ponudbe/promocije/cena (89%)

Zaupanje je pomemben vidik tudi za večino spletnih kupcev (75 %) in temelji predvsem na predhodnih izkušnjah, zaupanju v spletno stran, varnih načinih plačila in zaupanju v blagovno znamko.

Po drugi strani pa so glavne prednosti fizičnega kanala v primerjavi s spletom, če izdelek vzamete s seboj, poskusite pred nakupom in neposreden stik z izdelkom.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+