3 min. branja

Želje potrošnikov v dobi prilagojenih ponudb

Predstavljajte si, da vstopite v svojo najljubšo trgovino in vas pozdravi ponudba, za katero se zdi, da je bila narejena samo za vas. Sliši se odlično, kajne? No, glede na nedavno raziskavo PYMNTS, kupci hrepenijo prav po tem - vendar mnoga podjetja zgrešijo bistvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Želje potrošnikov v dobi prilagojenih ponudb
Vir: Depositphotos

Ta študija osvetljuje fascinanten trend: skoraj polovica potrošnikov je pripravljena preskočiti ladjo na trgovce, ki lahko ponudijo ustreznejše posle. In če ste tisočletnik, je še bolj verjetno, da boste pozorni na te popolne prilagojene ponudbe.

Ampak tukaj je kicker – le 44% potrošnikov se počuti, kot da so ponudbe, ki jih dobijo, resnično na mestu. To je, kot da bi dobili nogavice za rojstni dan, ko ste upali na ta bleščeč nov pripomoček. Podjetja morajo pospešiti svojo igro in resnično spoznati svoje stranke, če jih želijo še naprej vračati.

Zdaj ne gre samo za to, kaj ponujate, ampak za to, kako ga ponujate. Raziskava kaže, da če je ta posel enostavno ugrabiti, je večja verjetnost, da bodo stranke novemu trgovcu dale posnetek. Mlajši ljudje se ukvarjajo s temi digitalnimi ponudbami – razmišljajo o besedilih, aplikacijah in celo tistih nadležnih pojavnih oknih.

Študija razkriva tudi, da prepoznavanje obraza in prilagojene ponudbe postajajo kul otroci v bloku, tretjina kupcev pa pravi, da so ključnega pomena za njihovo nakupovalno izkušnjo. In če ste v tisočletnem ali visokem dohodkovnem razredu, je še bolj verjetno, da se boste ukvarjali s tem osebnim življenjem.

Source: PYMNTS Intelligence

Ampak tukaj postane zapleteno za podjetja. Ni dovolj, da samo pošljete ponudbe brez volje. Skrivna omaka je v podatkih. Podjetja morajo biti pametna pri analizi vseh teh sočnih informacij o potrošnikih, da ustvarijo ponudbe, ki resnično nagovarjajo vsakega kupca.

In medtem ko imajo vsi radi dober popust, raziskave kažejo, da so lahko nedenarne ugodnosti prav tako vabljive za izgradnjo zvestobe. Razmislite o ekskluzivnem dostopu do novih izdelkov ali prilagojenih priporočil. Kot da bi bil del skrivnega kluba in kdo ne mara tega občutka?

Različne kapi za različne ljudi. Študija je pokazala, da potrošniki z nizkimi dohodki govorijo o teh denarnih prihrankih, zlasti o brezplačni pošti. Medtem se generacija Z in milenijci bolj verjetno navdušujejo nad nedenarnimi ponudbami, kot so prvi padci novih izdelkov.

Source: PYMNTS Intelligence

Personalizacija je ime igre v današnjem nakupovalnem svetu. Vendar ni vedno lahko izvleči. Podjetja si morajo nadeti svoje detektivske klobuke, se potopiti v podatke in resnično razumeti, kaj naredi njihove stranke klopi.

Torej, ko boste naslednjič dobili ponudbo, za katero se vam zdi, da je bila narejena samo za vas, vedite, da se za tem popolnim personaliziranim posnetkom skriva veliko znanosti in strategije. Za podjetja pa je sporočilo jasno: bodite osebni ali zaostajajte!

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+