2 min. branja

X Verjetno bo razpravam dodal še eno funkcijo vrednotenja

X eksperimentira z novimi metodami za izboljšanje spletnih razprav in ponovno preučuje možnost glasovanja. Po njihovem mnenju bi lahko glasovi in glasovi proti odgovorom na objave bolje razvrstili sodelovanje in poudarili najpomembnejše komentarje v vsaki niti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
X Verjetno bo razpravam dodal še eno funkcijo vrednotenja
Vir: Depositphotos

Družabno omrežje X preizkuša možnost negativnega glasovanja za odgovore na objave, kar uporabnikom omogoča, da posredujejo povratne informacije o komentarjih. To funkcijo je v zaledni kodi aplikacije odkril Aaron Perris, pozneje pa jo je potrdil inženir podjetja X Jay Baxter.

Sistem negativnega glasovanja je bolj zapleten , kot se zdi na prvi pogled. Po mnenju Baxterja bodo glasovi proti ponderirani glede na politična stališča uporabnikov. To pomeni, da bodo glasovi proti pomembno vplivali na komentar le, če prihajajo od uporabnikov, ki se običajno ne strinjajo s stališčem komentarja. Cilj je preprečiti, da bi uporabniki s posebnimi ideologijami nepravično zmanjševali komentarje, s katerimi se preprosto ne strinjajo, in zagotoviti, da se namesto tega zmanjša neželena pošta in zavajajoči komentarji.

»Opombe skupnosti ne bi delovale dobro brez negativnega signala ocene. Vendar jih morate pametno uporabljati. Če naivno povzameš vse, dobiš skupinsko razmišljanje kot na Redditu. Rešitev: uvrstite se navzdol le, če vidite negativne glasove ljudi, ki se običajno ne strinjajo,” je Baxter navedel v svojem prispevku.

Cilj je ustvariti sistem brez politične pristranskosti. Zagotoviti bi morala, da bodo nepomembne in napačne pripombe bolj verjetno potisnjene na konec seznama, kot pa utišati različna mnenja.

Čeprav je ta preizkus v zgodnjih fazah in še ni bil potrjen za preizkušanje v živo, predstavlja zanimiv pristop k izboljšanju dejavnosti aplikacije in ustreznosti vsebine. Upravitelji socialnih omrežij bi morali biti pozorni, saj bi lahko na prihodnje razprave pomembno vplivalo upravljanje interakcij uporabnikov in ocenjevanje komentarjev.

Delite članek
Podobni članki
Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu
3 min. branja

Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu

Od danes, 10. julija 2025, se je za podjetja za e-trgovino, ki uporabljajo Instagram, zgodilo nekaj pomembnega. Vaše objave izdelkov, vsebine iz zakulisja in pričevanja strank se lahko zdaj prikažejo pri iskanju v Googlu – tudi če vam ne sledijo ali sploh ne uporabljajo Instagrama.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu
3 min. branja

WhatsApp poenoti trženje v Facebooku in Instagramu

WhatsApp je na konferenci v Miamijunapovedal pomembne poslovne posodobitve, ki združujejo upravljanje trženja v aplikacijah WhatsApp, Facebook in Instagram. Podjetja lahko zdaj upravljajo kampanje za vse tri platforme prek ene same nadzorne plošče Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU