2 min. branja

X Verjetno bo razpravam dodal še eno funkcijo vrednotenja

X eksperimentira z novimi metodami za izboljšanje spletnih razprav in ponovno preučuje možnost glasovanja. Po njihovem mnenju bi lahko glasovi in glasovi proti odgovorom na objave bolje razvrstili sodelovanje in poudarili najpomembnejše komentarje v vsaki niti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
X Verjetno bo razpravam dodal še eno funkcijo vrednotenja
Vir: Depositphotos

Družabno omrežje X preizkuša možnost negativnega glasovanja za odgovore na objave, kar uporabnikom omogoča, da posredujejo povratne informacije o komentarjih. To funkcijo je v zaledni kodi aplikacije odkril Aaron Perris, pozneje pa jo je potrdil inženir podjetja X Jay Baxter.

Sistem negativnega glasovanja je bolj zapleten , kot se zdi na prvi pogled. Po mnenju Baxterja bodo glasovi proti ponderirani glede na politična stališča uporabnikov. To pomeni, da bodo glasovi proti pomembno vplivali na komentar le, če prihajajo od uporabnikov, ki se običajno ne strinjajo s stališčem komentarja. Cilj je preprečiti, da bi uporabniki s posebnimi ideologijami nepravično zmanjševali komentarje, s katerimi se preprosto ne strinjajo, in zagotoviti, da se namesto tega zmanjša neželena pošta in zavajajoči komentarji.

»Opombe skupnosti ne bi delovale dobro brez negativnega signala ocene. Vendar jih morate pametno uporabljati. Če naivno povzameš vse, dobiš skupinsko razmišljanje kot na Redditu. Rešitev: uvrstite se navzdol le, če vidite negativne glasove ljudi, ki se običajno ne strinjajo,” je Baxter navedel v svojem prispevku.

Cilj je ustvariti sistem brez politične pristranskosti. Zagotoviti bi morala, da bodo nepomembne in napačne pripombe bolj verjetno potisnjene na konec seznama, kot pa utišati različna mnenja.

Čeprav je ta preizkus v zgodnjih fazah in še ni bil potrjen za preizkušanje v živo, predstavlja zanimiv pristop k izboljšanju dejavnosti aplikacije in ustreznosti vsebine. Upravitelji socialnih omrežij bi morali biti pozorni, saj bi lahko na prihodnje razprave pomembno vplivalo upravljanje interakcij uporabnikov in ocenjevanje komentarjev.

Delite članek
Podobni članki
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+