1 min. branja

Temu postane najbolj prenesena aplikacija v Združenem kraljestvu 2024

Po zadnjih podatkih iz trgovine Apple App Store je aplikacija Temu App leta 2024 postala najbolj prenesena aplikacija za iPhone v Združenem kraljestvu. Vse večje zaupanje britanskih potrošnikov v platformo dokazuje opazna prisotnost tržnice za neposredne potrošnike v digitalnem maloprodajnem prostoru.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Temu postane najbolj prenesena aplikacija v Združenem kraljestvu 2024
Vir: Depositphotos

Uspeh Temu ni omejen na Združeno kraljestvo; dosegel je prvo mesto med prenesenimi aplikacijami na 24 mednarodnih trgih. Med njimi so velika gospodarstva, kot so ZDA, Nemčija, Španija, Irska, Avstralija, Južna Koreja in Mehika. Poleg tega se je platforma uvrstila na drugo mesto na Japonskem in v številnih evropskih državah, vključno s Francijo in Italijo. Vpliv platforme Temu na prihranke potrošnikov je bil od njene uvedbe v Združenem kraljestvu aprila 2023 precejšen.

Po raziskavi Centra za ekonomske in poslovne raziskave (CEBR) bi lahko z uporabo platform za neposredno prodajo, kot je Temu, britanska gospodinjstva potencialno prihranila 3.000 funtov na leto.

top UK app

Source: apps.apple.com

Septembra 2022 je platforma debitirala v Združenih državah Amerike, nato pa se je razširila v Evropo. Temu je trenutno prisoten na več kot 80 trgih po vsem svetu. Uspeh pripisuje svojemu kreativnemu modelu dobavne verige, ki odpravlja nepotrebne posrednike in strankam omogoča nakup po konkurenčnih cenah.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU