Uspeh Temu ni omejen na Združeno kraljestvo; dosegel je prvo mesto med prenesenimi aplikacijami na 24 mednarodnih trgih. Med njimi so velika gospodarstva, kot so ZDA, Nemčija, Španija, Irska, Avstralija, Južna Koreja in Mehika. Poleg tega se je platforma uvrstila na drugo mesto na Japonskem in v številnih evropskih državah, vključno s Francijo in Italijo. Vpliv platforme Temu na prihranke potrošnikov je bil od njene uvedbe v Združenem kraljestvu aprila 2023 precejšen.
Po raziskavi Centra za ekonomske in poslovne raziskave (CEBR) bi lahko z uporabo platform za neposredno prodajo, kot je Temu, britanska gospodinjstva potencialno prihranila 3.000 funtov na leto.
Septembra 2022 je platforma debitirala v Združenih državah Amerike, nato pa se je razširila v Evropo. Temu je trenutno prisoten na več kot 80 trgih po vsem svetu. Uspeh pripisuje svojemu kreativnemu modelu dobavne verige, ki odpravlja nepotrebne posrednike in strankam omogoča nakup po konkurenčnih cenah.